Ik douche eigenlijk enkel in de ochtend, en op een luie dag waarbij ik niet eens buiten kom en iets sla ik het douchen ook gewoon overquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:25 schreef Fraymenkahn het volgende:
ga make-up dragen, en als je een man bent heb je pech gehad![]()
verder zie ik nogal wat (voor mij) rare dingen:
minimaal 2x per dagen douchen srsly?
en dan maar 3x per week je tanden poetsen.
me toquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik douche eigenlijk enkel in de ochtend, en op een luie dag waarbij ik niet eens buiten kom en iets sla ik het douchen ook gewoon over
Even serieus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:20 schreef NieuweNier het volgende:
Beste fokkers,
Ik ben ervan overtuigd dat je uiterlijk erg belangrijk is. Laten we eerlijk zijn: wij mensen zijn oppervlakkig. Eerste indrukken bepalen voor een groot deel hoe we met iemand omgaan. Wanneer we in een sociale setting worden gegooid zijn we als mensen geneigd met de mooie mensen om te gaan, wanneer iemand ons aanspreekt beoordelen we hebben op hun uiterlijk, wanneer we willen "scoren" gaan we voor de mooiste vrouw in onze "league", wanneer we willen weten of iemand te vertrouwen is kijken we naar hun uiterlijk en charisma; uiterlijk bepaald je eerste indruk. Een goed uiterlijk kan je sleutel tot succes worden, of je je hele leven tegen houden.
We zijn er allemaal aan gewend aan ons intellect te werken door te studeren. We werken aan onze gezondheid door te sporten en gezond te eten. We werken aan onze persoonlijkheid door hobbies te ontwikkelen en voor ontspanning te zorgen. Bovendien worden er normen en waarden tot je gebracht.
Echter: hoe werken we aan ons uiterlijk?
Tot nu toe heb ik in mijn leven niet extreem veel aandacht besteed aan mjjn uiterlijk. Uiteraard verzorg ik mezelf: ik douche minimaal 2 keer per dag; draag voldoende deo, poets mijn tanden 3x per week en flos + listerine mijn gebit; ik scheer mezelf; ik draag schone kleding.
Ik wil er nu echter actief aan werken. In het leven bouw je je zaken op in fases: als kind begin je met leren; als tiener ga je daarnaast werken; als student ga je op kamers en een eigen leventje ontwikkelen. Mijn fase als extra activiteit wordt er nu voor zorgen dat ik er goed uit zie.
Maar hoe doe ik dat? Ik ga vanaf nu:
- Wekelijks onder de zonnebank voor een lekker kleurtje
- Twee wekelijks naar de kapper
- Maandelijks veel nieuwe kleding kopen. Ik heb nu al wat gekocht maar helaas is mijn creditcard geblokkeerd![]()
En dat dus naast afvallen en spieren kweken wat de vorige fase van opbouwende patronen was.
Hebben jullie nog tips hoe je mooier wordt? Het is niet alsof ik nu verschrikkelijk lelijk ben ofzo. Maar wel een zesje.Dat is niet genoeg.
Haha het tanden poetsen is een typefout. 3 keer per dagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:25 schreef Fraymenkahn het volgende:
ga make-up dragen, en als je een man bent heb je pech gehad![]()
verder zie ik nogal wat (voor mij) rare dingen:
minimaal 2x per dagen douchen srsly?
en dan maar 3x per week je tanden poetsen.
En dan denken dat je huid er mooier op wordt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha het tanden poetsen is een typefout. 3 keer per dag![]()
Douchen doe ik stiekem ook veel vaker. Voordat ik naar de uni ga / moet werken, voordat ik "uit ga" (heel divers:stappen, uit eten, bij mensen chillen, feestjes), voor het sporten en na het sporten. Dat is 5 keer per dag ofzo
Dat ga ik inderdaa zeker doen. Ik heb hetzelfde haar al 6 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:26 schreef Basxt het volgende:
ik heb zelf gemerkt dat een andere haar style echt een omdraaier is.
Probeer eens wat nieuws!
Dude, ga eens naar een psycholoogquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef NieuweNier het volgende:
Douchen doe ik stiekem ook veel vaker. Voordat ik naar de uni ga / moet werken, voordat ik "uit ga" (heel divers:stappen, uit eten, bij mensen chillen, feestjes), voor het sporten en na het sporten. Dat is 5 keer per dag ofzo
Haha daarvoor doe ik het nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:35 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
En dan denken dat je huid er mooier op wordt.
Je wast zo ook de goede bacteriën weg die voor je huid zorgen. Maarja jij bent te oppervlakkig om verder te kijken blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha daarvoor doe ik het niet![]()
Ik hou van hygiëne. Ik vind het echt heel vies mezelf te ruiken
Veel groenten eten is eigenlijk wel een goede. Ik eet veel fruit maar niet heel veel groente. Ook voor je gezondheid in het algemeen zal dat goed zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:36 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dude, ga eens naar een psycholoog
Ontopic: eet veel wortels en andere groente, daar krijg je een mooie huidskleur van.
Haha ik weet dat het niet heel erg gezond is. Maar het is voor mij zelfvertrouwen boost om me lekker schoon te voelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:38 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Je wast zo ook de goede bacteriën weg die voor je huid zorgen. Maarja jij bent te oppervlakkig om verder te kijken blijkbaar.
Als je kans wil hebben dat je littekens verdwijnen moet je dan ook niet zo vaak douchen... Dat van die boost geloof ik wel, ik ga zelf in de ochtend nooit de deur uit voor dat ik heb gedoucht. Al kom ik te laat of zo, anders voel ik me de hele dag ongemakkelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ik weet dat het niet heel erg gezond is. Maar het is voor mij zelfvertrouwen boost om me lekker schoon te voelen.
Ik heb overigens een best wel mooie huid. Weinig pukkels, niet heel vet, wordt lekker snel bruin maar verbrand niet, etc.
Alleen ik heb wat littekens en heel lichte psoriasis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |