quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja je zult toch echt zelf de slingers op moeten hangen.
Zit iedereen weer met die hakballen te spelenquote:
nope, anders zou ik ze wel kapot makenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zit iedereen weer met die hakballen te spelen
Stel dat ik een zuster zou hebben, zou het haar echt geen zak interesseren dat een random iemand 'je zus' had gezegd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eerst even vragen wat je ergens mee bedoelt is er niet bij denk ik ..
Het is stupide. Punt. Klaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel dat ik een zuster zou hebben, zou het haar echt geen zak interesseren dat een random iemand 'je zus' had gezegd.
Het is een vreemd, misplaatst eergevoel ofzo.
Ik heb je zus geneukt, altijd leuk om te zeggen tegen een maat in de kroeg vooral als het waar isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel dat ik een zuster zou hebben, zou het haar echt geen zak interesseren dat een random iemand 'je zus' had gezegd.
Als iemand met een zusje, ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan zegt je maat als hij eerlijk is 'Was lekker, moet je een biertje?'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb je zus geneukt, altijd leuk om te zeggen tegen een maat in de kroeg vooral als het waar is
hij werd er ongemakkelijk vanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En dan zegt je maat als hij eerlijk is 'Was lekker, moet je een biertje?'
voor de leeftijd heeft ze heul geen slecht lichaam vind ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Geloof me, jij wilt mijn zus niet neuken. Dat is een soort Vanessa.
HOU ME TEGEN JONGUH!quote:
Er zijn inderdaad dames van die leeftijd met 2 kinderen die er minder appetijtelijk uitzien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
voor de leeftijd heeft ze heul geen slecht lichaam vind ik
Ik zou knettergek worden denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad dames van die leeftijd met 2 kinderen die er minder appetijtelijk uitzien.
Maar ik vind haar persoonlijkheid niet aangenaam.
Dan haal ik Tarzan erbijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
KOM DAN JONGUH, IK HEB AUBERGINES, ALLES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |