ik ga echt niet in plaatjes terug praten want dan krijg ik weer op mijn klote en 1 keer was genoeg voor mijquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ga echt niet in plaatjes terug praten want dan krijg ik weer op mijn klote en 1 keer was genoeg voor mij
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
If there is hope, it lies with the proles.
Nee babu.... Ze is bezet, die prille liefde ga ik echt niet verstoren... Respect weet jequote:
Alles kan kapot.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee babu.... Ze is bezet, die prille liefde ga ik echt niet verstoren... Respect weet je
ik weet het, je bent best wel lief hoor en dank voor je respectquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee babu.... Ze is bezet, die prille liefde ga ik echt niet verstoren... Respect weet je
Ze zijn allemaal weg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
Jezus ik kom ook eens in een voor mij nieuwe SC kijken. Dat was snel over.
Eerst even vragen wat je ergens mee bedoelt is er niet bij denk ik ..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef mootie het volgende:
Soms snap ik er niks meer van. Omdat ze in sommige streken de uitdrukking 'je zuster' niet kennen kun je dat zien als provocatie en reden om iemand te meppen?
Ja jonguh, ik heb gister iemand helemaal lens geslagen. Hij ging echt te ver!
Wat deed hij dan?
Hij zei 'je zuster'!
Hmmm ok....
iets anders dan plaatjes en gifjesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:22 schreef Pavement het volgende:
Nog wat spannends gebeurd in de sc de afgelopen tijd ?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja je zult toch echt zelf de slingers op moeten hangen.
Zit iedereen weer met die hakballen te spelenquote:
nope, anders zou ik ze wel kapot makenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zit iedereen weer met die hakballen te spelen
Stel dat ik een zuster zou hebben, zou het haar echt geen zak interesseren dat een random iemand 'je zus' had gezegd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eerst even vragen wat je ergens mee bedoelt is er niet bij denk ik ..
Het is stupide. Punt. Klaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel dat ik een zuster zou hebben, zou het haar echt geen zak interesseren dat een random iemand 'je zus' had gezegd.
Het is een vreemd, misplaatst eergevoel ofzo.
Ik heb je zus geneukt, altijd leuk om te zeggen tegen een maat in de kroeg vooral als het waar isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel dat ik een zuster zou hebben, zou het haar echt geen zak interesseren dat een random iemand 'je zus' had gezegd.
Als iemand met een zusje, ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |