quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ik ga echt niet in plaatjes terug praten want dan krijg ik weer op mijn klote en 1 keer was genoeg voor mijquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ga echt niet in plaatjes terug praten want dan krijg ik weer op mijn klote en 1 keer was genoeg voor mij
quote:
If there is hope, it lies with the proles.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
If there is hope, it lies with the proles.
Meisjes met rode haren ....quote:
Did I?quote:
Then i guess...quote:
Nee babu.... Ze is bezet, die prille liefde ga ik echt niet verstoren... Respect weet jequote:
Alles kan kapot.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee babu.... Ze is bezet, die prille liefde ga ik echt niet verstoren... Respect weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop