abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:17:40 #1
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_140172609
quote:
ALKMAAR -
Al bijna vijf jaar duurt de juridische strijd tussen Fernando Ricksen en zijn ex-vrouw Graciela L’Ami. De oud-international, die lijdt aan de ongeneeslijke spier- en zenuwziekte ALS, stond gisteren tegenover zijn ex in de rechtbank van Alkmaar, met als inzet de verdeling van de scheidingsboedel: een slordige 2,2 miljoen euro.

Ricksen (37) maakte faam als rechtsback van Fortuna Sittard, AZ, het Schotse Glasgow Rangers en het Russische Zenit Sint Petersburg, maar echt bekend werd hij vanwege zijn losbandige leven buiten de krijtlijnen: drank, cocaïne en vrouwen beheersten jarenlang zijn leven.
Hij bedroog zijn ex-vrouw Graciela ontelbare keren en beschreef zijn escapades openhartig in zijn recent verschenen biografie. Het huwelijk strandde in 2010. Gisteren diende in Alkmaar een kort geding, aangespannen door zijn ex-vrouw Graciela. Ze eist inzage in zijn financiële administratie.
„Ik ben Fernando jarenlang gevolgd. Van Alkmaar naar Schotland en daarna naar Rusland. Alles voor hem gedaan, alles voor hem over gehad. Maar uiteindelijk verloren van krachten waar je het nooit van kunt winnen. Drugs, drank, vrouwen.”
Naar eigen zeggen komt ze slechts op voor hetgeen ze recht op heeft: „Als we Fernando moesten geloven, was er helemaal niets meer. Totaal ongeloofwaardig natuurlijk, hij verdiende jarenlang meer dan 1,2 miljoen euro netto per jaar. Niet dat ik uit ben op het verkrijgen van het maximale; sterker nog, ik heb me zeer redelijk opgesteld. Het gaat in de procedure om geheel iets anders; om het feit dat Fernando totaal geen openheid van zaken geeft en van alles te verbergen lijkt te hebben.”
Nooit genoeg
De oud-voetballer die gisteren samen met zijn nieuwe vrouw Veronika en dochter Isabella (2) voor de rechter verscheen, is juist van mening dat zijn ex-vrouw zich ’als een rupsje-nooit-genoeg opstelt’.
„Ik ga dood, maar zij wil er enkel het maximale uitslepen. Ze heeft al 1,3 miljoen euro weggesluisd naar haar privérekeningen ten tijde van de scheiding, ze verhuurt mijn villa in Spanje en alsof dat nog niet genoeg is, wil ze ook nog de helft van mijn voetbalpensioen en boekroyalty’s. Van de 2,2 miljoen die bij de scheiding in 2010 te verdelen was, wil zij 1,9 miljoen hebben”, stelt hij via zijn advocaat Ivo Sigmond. Zelf praten is door zijn ziekte nauwelijks meer mogelijk.
De zaak wordt half augustus voortgezet.

Bron

Echt rot voor Fernando :(
pi_140172684
Had 'ie z'n lul maar in z'n broek moeten houden..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:23:56 #3
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_140172786
Stervende zijn en je dan nog druk maken over geld :?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:24:03 #4
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_140172791
Graciela, wat een allochtonennaam :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_140172809
Zo te lezen verdienden die twee elkaar wel.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:25:24 #6
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_140172826
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:23 schreef deedeetee het volgende:
Stervende zijn en je dan nog druk maken over geld :?
Geld voor dochter Isabella?
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:28:43 #7
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_140172938
Dat hij ALS heeft is natuurlijk niet relevant in deze zaak, maar zijn ex is wel een gare golddigger. Ricksen heeft dit aan zichzelf te danken, want hij is akkoord gegaan met het huwelijk, maar ik vraag mij af hoe zo'n ex met zichzelf kan leven? Alleen maar achter hem aan gereisd en niks gepresteerd. Na een scheiding wel veel geld eisen, terwijl hij alles heeft verdiend. Achterlijk volk.
Bedankt Hans.
pi_140173117
Eigen schuld, dikke bult verhaal natuurlijk. Boehoe SBS-soapje wordt er nu van gemaakt, maar in principe is zijn ziekte geen excuus om z'n ex minder te hoeven betalen vanwege de scheiding.

De ex daarentegen zou misschien ook eens na kunnen denken en wat meer rekening houden met wat er overblijft voor kinderen etc. en niet hem de laatste maanden van z'n leven van rechtszaak naar rechtszaak slepen voor wat extra knaken, terwijl ze er al niet bepaald bekaaid vanaf komt.
pi_140173132
Het is maar goed dat we in een rechtstaat leven. Dus iedereen kan wel lopen zaniken, uiteindelijk bepaald de onafhankelijke rechter. Verder zal het mij een worst wezen, al is het wel sneu voor de voetballer dat hij ongeneeslijk ziek is. Al staat dat er wel geheel los van, is mijn mening.
pi_140174137
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:34 schreef MakkieR het volgende:
Het is maar goed dat we in een rechtstaat leven. Dus iedereen kan wel lopen zaniken, uiteindelijk bepaald de onafhankelijke rechter. Verder zal het mij een worst wezen, al is het wel sneu voor de voetballer dat hij ongeneeslijk ziek is. Al staat dat er wel geheel los van, is mijn mening.
Prikkelende mening, zet je echt even aan het denken.
pi_140174404
Smerig wijf, ze heeft toch wel genoeg 'schadevergoeding' zo?
pi_140174443
Daarom dan ook: Trouwen op huwelijkse voorwaarden
pi_140174795
Je gaat mij niet wijsmaken dat die lui niet weten wat voor types ze aan de haak slaan.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_140174919
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef bascross het volgende:
Dat hij ALS heeft is natuurlijk niet relevant in deze zaak, maar zijn ex is wel een gare golddigger. Ricksen heeft dit aan zichzelf te danken, want hij is akkoord gegaan met het huwelijk, maar ik vraag mij af hoe zo'n ex met zichzelf kan leven? Alleen maar achter hem aan gereisd en niks gepresteerd. Na een scheiding wel veel geld eisen, terwijl hij alles heeft verdiend. Achterlijk volk.
Ja maar zij heppie haar leventje helemaal omgegooid in dienst van haar mannetje he!1!!!11! Elk wijntje dat ze dronk was er een voor hem. Dit is toch wel het minste wat ze verdient
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_140175150
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef waht het volgende:
Je gaat mij niet wijsmaken dat die lui niet weten wat voor types ze aan de haak slaan.
Dit dus.

Al blijft het een smerig wijf.

Maar ja.

Zij heeft straks wél een paar miljoen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')