abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6321208
goed man !!!

de clips van 18 nummers, en dan ook nog 60 remixen, erbij !!!
je kiest bv Alive dan kies je videobeelden van Manhattan en dan de Moby remix
...en een mooi Sabotage postertje!!!
best hip
wie is er nog meer fan ?
Schematic overview

[Dit bericht is gewijzigd door oozem op 16-10-2002 22:38]

Their words evoke George Orwell's great prophetic work, Nineteen Eighty-Four. In the novel, three slogans dominate society: war is peace, freedom is slavery and ignorance is strength.
pi_6321373
en dat koop je?!!!!!!!!!???????!!?!??!??!
pi_6321405
Ik heb heel veel cd's van ze.

Misschien moet ik de aanschaf van die dvd eens overwegen.

pi_6321443
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 22:38 schreef ARGONIUS het volgende:
en dat koop je?!!!!!!!!!???????!!?!??!??!
zoek een baan en ga hier weg
Their words evoke George Orwell's great prophetic work, Nineteen Eighty-Four. In the novel, three slogans dominate society: war is peace, freedom is slavery and ignorance is strength.
pi_6326122
Ik had hem graag willen hebben, maar ik geloof niet dat ie hier is uitgebracht.. Ik heb hem hier tenminste nog nooit zien liggen (laat staan voor een schappelijke prijs).
pi_6329062
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 10:30 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik had hem graag willen hebben, maar ik geloof niet dat ie hier is uitgebracht.. Ik heb hem hier tenminste nog nooit zien liggen (laat staan voor een schappelijke prijs).
Het is een splinter nieuwe dus je zou hem de komende tijd toch wel ergens moeten tegen komen.
anders kun je dit nummer gebruiken om hem te bestellen bij je platenboer. 7243 4902893 9 0
  donderdag 17 oktober 2002 @ 14:05:50 #7
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_6329208
Ja ik ben echt een megafan en ik heb de dvd voor een schappelijk prijsje via internet besteld bij ro-disc. 't is alleen jammer dat ze alles licensed to ill video's hebben weggelaten en dat Jimmy James er niet meer bij kon. Maar verder istie helemaal top!
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
  donderdag 17 oktober 2002 @ 14:39:19 #8
22343 Ruudboy
Teruggekeerde fokkerd.
pi_6329876
Hoe heet de DVD ?
"Five out of four people have a problem with math."
pi_6330052
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 14:39 schreef Ruudboy het volgende:
Hoe heet de DVD ?
Video Anthology
  donderdag 17 oktober 2002 @ 16:28:29 #10
24606 edsuit
kind of blue
pi_6331713
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 13:59 schreef oozem het volgende:

Het is een splinter nieuwe dus je zou hem de komende tijd toch wel ergens moeten tegen komen.
anders kun je dit nummer gebruiken om hem te bestellen bij je platenboer. 7243 4902893 9 0

splinternieuwe? hij is al een tijd uit hoor, volgens mij al een jaar of 2
maar goed, maakt niet uit

ik wil 'em nog wel es aanschaffen, maar hij is meestal nogal prijzig.. dus ik wacht op een aanbieding

ah de site wordt nou tenminste weer es geupdate enzo.. das mooi..
maar ze mogen wel weer es met een nieuw cdtje komen vind ik!

pi_6332759
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 16:28 schreef edsuit het volgende:

[..]

splinternieuwe? hij is al een tijd uit hoor, volgens mij al een jaar of 2
maar goed, maakt niet uit

hmmm , mischien denk je nu aan Anthology (the sound of science), die is uit '99 en een dubbel CDs.
Dit is de DVD en die is echt pas net uit!
  donderdag 17 oktober 2002 @ 18:39:29 #12
24606 edsuit
kind of blue
pi_6333893
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 17:22 schreef oozem het volgende:

hmmm , mischien denk je nu aan Anthology (the sound of science), die is uit '99 en een dubbel CDs.
Dit is de DVD en die is echt pas net uit!

nope ik heb het over de DVD, en hij is echt al 2 jaar uit
kijk maar : http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=RE|10436
pi_6334891
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 18:39 schreef edsuit het volgende:

[..]

nope ik heb het over de DVD, en hij is echt al 2 jaar uit
kijk maar : http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=RE|10436

je hebt gelijk... hij is dus al eens lokaal door Capitol US uitgebracht. Hij wordt nu wereldwijd onder een nieuw nummer, opnieuw gereleased. vandaar dat ik dacht dat ie splinternieuw was. Weer wat bij geleerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')