Nee, gewoon alleen het voetbal zelf en VI oranje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
VI oranje tot 20:30 uur, daarna de 21:00 / 22:00 en 00:00 uur wedstrijd en vervolgens de herhaling van Studio Brasil. Wat een maand.
quote:Van Gelder: ‘Ik hoop dat er weer mensen op mijn schoot gaan zitten’
Tijdens het WK van 2010 presteerde het Nederlands elftal fantastisch en dat zorgde voor een euforische sfeer in het kamp van toenmalig bondscoach Bert van Marwijk. Na een wedstrijd kroop Wesley Sneijder op schoot van journalist Jack van Gelder en die beelden gingen de wereld over. Van Gelder heeft er geen spijt van.
“Haha, dat ontstond toen zomaar. Maar dat kan nu ook weer gebeuren, want na de wedstrijden krijg ik als eerste Van Gaal en de spelers in mijn studiootje”, zegt Van Gelder in gesprek met Sp!ts. “Ik hoop dat er weer mensen op mijn schoot gaan zitten, want dat betekent dat het goed gaat met het Nederlands elftal. Maar het kan zomaar zijn dat we continu chagrijnige gezichten te zien krijgen.”
Overigens zegt Van Gelder dat het team steunt op een aantal spelers. Hij noemt Sneijder, Robin van Persie en Arjen Robben bij naam. Volgens de journalist moet het Nederlands elftal hopen dat er met die drie niets gebeurt. “Als dat zo is, valt de ploeg ver terug”, klinkt het.
Ik vind hem er eigenlijk wel goed en fit uit zien!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef TLC het volgende:
Jeezus, wat ziet Guus Hiddink er ineens oud uit
Moet je hem eens zien lopenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef TLC het volgende:
Jeezus, wat ziet Guus Hiddink er ineens oud uit
Hij mag geen reclame maken, dus of hij het wel of niet weet..... hij kan er niks mee verder.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:07 schreef wimderon het volgende:
Egbers weet niet dat die schoenen van verschillende kleur de nieuwe lijn van Puma is
Nee is omdat hij getransfereerd werd van Barcelona naar Chelsea, klinkt logisch als Tom het zegt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:07 schreef wimderon het volgende:
Egbers weet niet dat die schoenen van verschillende kleur de nieuwe lijn van Puma is
Wel een vreemd meubelstuk met een kale kopquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
Die huiskamer is echt fokking lelijk ingericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |