Je moet je voet onder de uitlaat zetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:51 schreef keazeboer het volgende:
hallo allemaal,
ik heb vorige week donderdag een andere cillinder onder m'n jog gezet, om m af te voeren. alles is hier ook op afgesteld. maar ik ben m dus nog aan het inrijden zit nu op 100 km van de 500 km die is aanbevolen. maar als ik dus 2 km achter elkaar 25km/u rijd. en ik draai de sleutel om blijft ie soms draaien. als ik dan beetje gas geef is het over en valt ie wel uit. wat kan dit zijn?
Denk een ontsteking ergens in het contact zelf..quote:
of je pik in de uitlaat steken, dan stopt ie ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Je moet je voet onder de uitlaat zetten.
Of je anusje, ben je goed voor het milieu.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef sturmpie het volgende:
[..]
of je pik in de uitlaat steken, dan stopt ie ook.
dan is het normaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef keazeboer het volgende:
met de nieuwe cillinder is wel wat extra olie er in de tank bij gegooid, en het is inderdaad een 2 takt
of je mond op de uitlaat zetten, dat is in marokko normaal. wordt je lekker high van. geniequote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Of je anusje, ben je goed voor het milieu.
ja jij hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef Life2.0 het volgende:
te veel lucht/valse lucht of je massa maakt geen massa
Ik zou naar bovenstaand advies luisteren, Marokkanen hebben vaak veel ervaring met scooters die lopen zonder contactsleutel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Denk een ontsteking ergens in het contact zelf..
Breng het anders naar een scooterzaakje.
Doet hij dit ook al het koud is? Dus pas gestart?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou naar bovenstaand advies luisteren, Marokkanen hebben vaak veel ervaring met scooters die lopen zonder contactsleutel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |