SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als zelfs maver dat magmag ik het toch ook wel eens proberen.
![]()
Niet dat het helpt bij trapz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe is het met je packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Scheen wel simpel te zijn als je gewoon die tentamens ging oefenenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha
Ik ben net met finance 2 begonnen, dat is echt de hel op aarde.
Nog maar 90k waardquote:
Nou ik begrijp er echt weinig vanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Scheen wel simpel te zijn als je gewoon die tentamens ging oefenenBegin er zaterdag mee
Maar kan me echt niet motiveren voor stat
Zeg er dan wat van. of gwn klappequote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:54 schreef Rijst het volgende:
Stoer hoor en dan uitstappen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zie je nu wel dat we iets gemeen hebben, dat kijk ik ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitler vs Darth Vader enzo![]()
Haha lol congratzquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:05 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
kijk wat er nu gebeurd. Hahahaha
Het zijn ook gewoon goeie nummers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat we iets gemeen hebben, dat kijk ik ook altijd
De kick off glitch bestaat niet, als je gewoon achteruit rent vanaf het begin en de bal gewoon wegwerkt is er niks aan de hand. Het is gewoon een token van onkunde als je hier per wedstrijd een doelpunt door tegenkrijgt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat m'n keeper kut deed en dat heeft moeten bekopen met een discard. Verder irriteer ik me aan mensen die op maar 1 wijze aan hun goals kunnen komen, lob passes en de kick-off glitch.
Maargoed, dat is gameplay, jij bent te dom om zelfstandig een team te maken.
Dit zal hier niet gezien worden als iets positiefs DSLquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat we iets gemeen hebben, dat kijk ik ook altijd
Hitler vs Darth Vader enzo![]()
Jij gebruikt het dus ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De kick off glitch bestaat niet, als je gewoon achteruit rent vanaf het begin en de bal gewoon wegwerkt is er niks aan de hand. Het is gewoon een token van onkunde als je hier per wedstrijd een doelpunt door tegenkrijgt.
Ja want het is heel normaal na de aftrap terug te rennenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De kick off glitch bestaat niet, als je gewoon achteruit rent vanaf het begin en de bal gewoon wegwerkt is er niks aan de hand. Het is gewoon een token van onkunde als je hier per wedstrijd een doelpunt door tegenkrijgt.
Snap ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit zal hier niet gezien worden als iets positiefs DSL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |