Ik had het de eerste of tweede keer hardlopen dat ik een keer door de knieën zaktequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:08 schreef ElisaaaaaE het volgende:
[..]
Precies! Je hoort je te voelen alsof je doodgaat de eerste 10 minuten, daarna wordt het pas leuk
ik twijvel of ze de regels volgen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik neem aan dat het in overleg met zijn voorschrijvend psychiater is? Vroeger toen ik nog medicijnen gebruikte heb ik het ook wel eens zelf gedaan. Kon daarna gelijk naar een dubbele dosis.
Hahah heeeerlijk. Ik heb nog steeds bij elke afstand tussen de 2 en de 3 km. In mijn hoofd komt het goed als ik de 3 maar haal, ook al moet ik er daarna nog 17. Alsof het moeilijkste deel dan toch al over is!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:09 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had het de eerste of tweede keer hardlopen dat ik een keer door de knieën zakte![]()
maar dat bleek omdat ik er nog niet aan gewend was.
vooral omdat er van alles ligt te rottequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
Deze dagen is de trein in de spits een speciaal soort hel.
Glitters, zagen, ik ben wel heel benieuwd naar je maquette.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef isax het volgende:
27 graden![]()
komt me niet echt goed uit omdat ik moet zagen en doen.
dan maar avond werk
zal wel laten zien als het klaar is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Glitters, zagen, ik ben wel heel benieuwd naar je maquette.
shit mijn luifels staan open in amsterdamquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:22 schreef Joezi het volgende:
Mijn kaarsen zijn krom gesmolten in de vensterbank
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:22 schreef Joezi het volgende:
Mijn kaarsen zijn krom gesmolten in de vensterbank
Brengt dat ongelukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:23 schreef isax het volgende:
[..]
shit mijn luifels staan open in amsterdam
dan zal ik ook wel gesmolten alles hebben
Ik heb ook al een thermische barst in een van mijn ramen.. pats een hele barst van begin naar eind..quote:
Oh dat is wel minder.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb ook al een thermische barst in een van mijn ramen.. pats een hele barst van begin naar eind..
check en een leipe huisbaasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:28 schreef isax het volgende:
[..]
wel als je een houten vloer hebt en een huisbaas
Van die dunne witte polystyreenplaten? Met een scherp mesje insnijden en langs de rand afbreken. Gaat altijd perfect. Als het heel kronkelig is een figuurzaagje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:18 schreef isax het volgende:
[..]
zal wel laten zien als het klaar is.
een ding: van die plastic platen zagen...niet aan te raden. geen idee hoe het eigenlijk moet maar ik heb gewoon een zaagje
pfff heet nu boven op, kon niks vinden heb maar de loodslabben vervangen en nu hoop ik dat mn zolderruimte droog blijft na de eerst volgende bui.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |