hij heeft wat dingetjes gepost. ik was onder de indruk! jaar halen is altijd goedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zwab maakt toffe dingen. En gaat gewoon het jaar halen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zag heel deze spoiler niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had me bij Henk verteld over die lamp, cool dat het nu concreet wordt. Heb je nou al iets bedacht voor de verjaardag van Dinges?
Een aantal dingen, maar ik moet nog even krijgen hoe uitvoerbaar het wordt. Wil na die sjaal in ieder geval ook zelf wat terug maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag heel deze spoiler niet.
Je had me bij Henk verteld over die lamp, cool dat het nu concreet wordt. Heb je nou al iets bedacht voor de verjaardag van Dinges?
Bloed, zweet en tranen moeten er in!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een aantal dingen, maar ik moet nog even krijgen hoe uitvoerbaar het wordt. Wil na die sjaal in ieder geval ook zelf wat terug maken.
Helaas wast dat er allemaal weer zo lastig uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen moeten er in!
BBQbrunch!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, jammer dat ik zo laat wakker ben anders hadden we best kunnen lunchen vandaag.
het vaticaan heeft daar wat oplossingen voorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas wast dat er allemaal weer zo lastig uit.
je mes breekt de verkeerde kant om schuin afquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
Schetsen blijft leuk, ook al zijn het de simpele dingen.
[ afbeelding ]
ik heb zelfs een korte broek aan vandaagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
goede middag mensen
wat een weertje nog steeds zeg
en ff een leuk filmpje
![]()
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
je mes breekt de verkeerde kant om schuin af
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik heb zelfs een korte broek aan vandaag
inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:52 schreef isax het volgende:
ik zit te luisteren naar utopia
en ruud is zijn medicatie aan het afbouwen?
dat word feest in utopia
hapquote:
en de afkick verscheinselenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad![]()
want zoveel zelfbeheersing heeft ie niet en dan zonder medicatie
![]()
als je goed afbouwt heb je daar geen last vanquote:
Dat wel ja. Mweh, het was een schetsoefening van een kwartiertje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
hap![]()
Haha... Ja nee, je heft moet andersom schuin... Bij die op de foto zit nog een metalen ding er voor wat wel met de schuinte van het mes mee loopt... Zonder breekt het erg moeilijk
ja dat geloof ik best dan jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik neem aan dat het in overleg met zijn voorschrijvend psychiater is? Vroeger toen ik nog medicijnen gebruikte heb ik het ook wel eens zelf gedaan. Kon daarna gelijk naar een dubbele dosis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |