Ik heb dit seizoen nog niet gezien, maar ben wel bij met de boeken.quote:
Komt zo goed. In eindhoven is het nu stort regen en bliksem.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh![]()
Hier waait het fucking hard. Maar dat is omdat ventilator. Niet te harden hier
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen nog niet gezien, maar ben wel bij met de boeken.
Als ik er van de zomer een marathon van maak denk ik dat het toch wel een van de meest bevredigende momenten gaat worden.
oh jee dacht dat je in a'dam zat, dan is het wel bijna hierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:50 schreef isax het volgende:
[..]
Komt zo goed. In eindhoven is het nu stort regen en bliksem.
Ik vond hem al verdacht veel naar Jian trekkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef isax het volgende:
[..]
nee een of andere creep die jonge meisjes lokt
weer opgeladen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik vond hem al verdacht veel naar Jian trekken
quote:
Moet mijn vaders gereedschap hebben dus ben daarom weekje hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh jee dacht dat je in a'dam zat, dan is het wel bijna hier
Wat? Joezi trekt Jian af?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik vond hem al verdacht veel naar Jian trekken
aha, hihi ik zeg net serieus tegen mijn dochter stoel kussen binnen halen want in amsterdam regent het al, zegt ze dat duurt nog wel ff, zeg ik ja maar je gaat zo weg dus hup hupquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:55 schreef isax het volgende:
[..]
Moet mijn vaders gereedschap hebben dus ben daarom weekje hier.
Dat steekt de rivieren niet over... Hier blijft het prachtig!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:50 schreef isax het volgende:
[..]
Komt zo goed. In eindhoven is het nu stort regen en bliksem.
ach die geven daar niets omquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
de avondvierdaagse begint hier zo
dan toch maar hopen voor de kleintjes dat het droog blijft
das waar, als ze aan het einde van de week maar hun snoep krijgenquote:
en zo is het maar netquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
das waar, als ze aan het einde van de week maar hun snoep krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |