abonnement Unibet Coolblue
pi_140147040
quote:
Winklevoss twins: Bitcoin will be bigger than Facebook

The brothers, two of the most influential players in a new generation of investors, say bitcoin will encourage financial openness

It was on a very hot day in July 2012 that the Winklevoss twins discovered bitcoin, while partying in Ibiza. At 32 years old, the enviably athletic pair have both Harvard and Oxford on their CVs, and seem predestined for success. They famously won a $65m settlement from Facebook after claiming Mark Zuckerberg had stolen their idea for a Harvard social network, and rowed in the 2008 Olympics.
..meer..
Ik ben voor :D
జ్ఞ‌ా
pi_140147253
Komt niet omdat bitcoin zo veel stijgt, maar omdat fb zoveel gaat dalen ;) :')
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_140148410
16 dec 2013:

quote:
400 miljard
In de chatsessie op Reddit geeft vroege bitcoininvesteerder Cameron in ieder geval aan geen enkele bitcoin te hebben verkocht. De broers houden hun hand op de knip omdat ze denken dat de waarde veel verder zal gaan stijgen.
"Een gewaagd scenario is dat de totale waarde van bitcoin boven de 400 miljard dollar uitkomt. Zo'n 40.000 dollar per bitcoin. Ik geloof dat het nog veel groter zal zijn en als dat gebeurt het veel sneller zal gebeuren dan iedereen denkt", aldus Winklevoss.
Eén bitcoin is maandagochtend ongeveer 900 dollar waard.
http://www.nu.nl/internet(...)-dollar-stijgen.html

Inmiddels zijn we een half jaar verder en meer dan de helft gezakt.
Forcefield City Bewoner
pi_140152276
Een half jaar is een vrij korte termijn om naar te kijken vind ik. :P

Denk dat we binnen een jaar wel weer een stijging kunnen gaan zien, maar dan moet er wel weer een trigger zijn, zoals grote financiële problemen binnen een land, of een echt grote speler (Amazon, Paypal) die bitcoinbetalingen gaat verwerken. Het schijnt dat er dit jaar ook enkele grote Wall Street-fondsen in willen stappen.

Je ziet de laatste weken al wel dingen gebeuren die een voorbode zijn van deze nieuwe fase, bijvoorbeeld de $30 miljoen investering in BitPay en de lancering van Circle.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')