SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Lange spijkerbroekquote:Op maandag 19 mei 2014 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen selfie maar ik keur 'm goed.
[ afbeelding ]
Heel veel... Hoezo?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeg me eerlijk, hoeveel paar Nike Air Max heb jij (gehad)?
quote:
Geen Italiaanse design schoenen hebbenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Totdat ze lek gingen er bij elke stap een irritante piep uitkwam.
Niet gewoon zo dat je intussen gewend bent aan die Naikies aangezien je daar bijna 20 jaar opl loopt al?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef DutchSL het volgende:
Ik loop al sinds mijn 8e ofzo op niets anders dan Naikies. Krijg pijn aan mijn voeten van "normale" schoenen
Ik draag nu alleen nog maar sneakers eigenlijk. Wie de fuck ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen Italiaanse design schoenen hebben
Dan zijn er alsnog wel meer opties dan Nikequote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef DutchSL het volgende:
Ik loop al sinds mijn 8e ofzo op niets anders dan Naikies. Krijg pijn aan mijn voeten van "normale" schoenen
Hou je bek eens Vandermar.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwen strijden om je penor op deze pattas
[ afbeelding ]
Grandescoquote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwen strijden om je penor op deze pattas
[ afbeelding ]
die zijn gay. Vorige was wel prima.quote:
quote:
Crocs.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zijn er alsnog wel meer opties dan Nike
Geen timberlands.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen selfie maar ik keur 'm goed.
[ afbeelding ]
Ik zie er eigenlijk ook geen topclub-waardige keeper in.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
The list of players not wanted or going: Valdés, Pinto, Puyol, Song, J. Dos Santos, Afellay, Tello, Cuenca, S. Roberto, Oier
Song dus ook. Dan moet er helemaal een fysiek sterke CDM bij komen.
Ter Stegen lekker gemiddelde bij de nationale ploeg trouwens. 3 wedstrijden, 12 tegengoals.
Heet jij Gerard of Gordon toevallig?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
ClassyMen ziet direct waar het geld zit
Barca heeft eigenlijk een heel mager elftal.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
The list of players not wanted or going: Valdés, Pinto, Puyol, Song, J. Dos Santos, Afellay, Tello, Cuenca, S. Roberto, Oier
Ter Stegen lekker gemiddelde bij de nationale ploeg trouwens. 3 wedstrijden, 12 tegengoals.
Ha-ha kristallen zijn baas manquote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heet jij Gerard of Gordon toevallig?
Of Carlo,Fred?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heet jij Gerard of Gordon toevallig?
Ik heb te weinig van BMG gezien, maar hij is me nooit positief opgevallen nee. Dan hadden ze beter voor meer geld een zekerheidje als Courtois kunnen (proberen te) halen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie er eigenlijk ook geen topclub-waardige keeper in.
Zag serieus gister een gast van mijn leeftijd op Crocs lopenquote:
Song terug naar Arsenalquote:Op maandag 19 mei 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zag serieus gister een gast van mijn leeftijd op Crocs lopen
[..]
Song terug naar Arsenal
Die eigen goal toen tegen USAquote:Op maandag 19 mei 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt zeker 7 zusjesquote:Op maandag 19 mei 2014 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
Goml zemmers.Ik zie meer poesie dan een dierenarts die in zijn vrije tijd gynaecoloog is.
Op je beeldscherm?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
Goml zemmers.Ik zie meer poesie dan een dierenarts die in zijn vrije tijd gynaecoloog is.
Rare openingstijden bij die Haarlemse dierenwinkels.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
Toen was hij echt teringslecht ja..was niet eens zijn enige blunderquote:
Ozz heeft een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom gaat het over halal eten bij VI?
Is voor de allochtone voetballertjesquote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom gaat het over halal eten bij VI?
gr grquote:
Cesar Milan ook? Dat is een mooie combi met Louis danquote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef DutchSL het volgende:
Cesar Milan bij Humberto Tan![]()
Krijgt die Gerard Joling, welkum to holland
Benz, Griezman, Varanequote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee hoe ik pogba in een bbva team kan zetten. Ik kom er niet uit
Als je alleen Pogba wilt wel, anders is het wel goed te doen hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef Maver24 het volgende:
Iets met Benzema, Griezmann, Varane, en wat dubbele links van Juve lijkt me.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef Maver24 het volgende:
ja precies. Ik wil alvast een teampje maken met oog op het bbva tots gebeuren met onder andere tots di mariaquote:Op maandag 19 mei 2014 21:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Iets met Benzema, Griezmann, Varane, en wat dubbele links van Juve lijkt me.
Ik dacht dat TOTS James er nooit meer uit zou gaan? En je hebt toch maar 1 team altijd?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja precies. Ik wil alvast een teampje maken met oog op het bbva tots gebeuren met onder andere tots di maria
dat maakt niet uit. Als jullie nou wat voorbeelden geven met pogba erin. Zou wel dope zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat TOTS James er nooit meer uit zou gaan? En je hebt toch maar 1 team altijd?
Maar je kan dat toernooi niet spelen met Pogba erin he
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. Als jullie nou wat voorbeelden geven met pogba erin. Zou wel dope zijn
Gewoon hybridden die handelquote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef Maver24 het volgende:
quote:
Hij verdient het echt niet dat je een team voor hem maakt, als je kijkt hoe die het zegtquote:Op maandag 19 mei 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon hybridden die handel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. Als jullie nou wat voorbeelden geven met pogba erin. Zou wel dope zijn
haal ronaldo er maar uit want dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon hybridden die handel
[ afbeelding ]
graag gedaan vlegelquote:Op maandag 19 mei 2014 21:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haal ronaldo er maar uit want dat gaat niet gebeuren
Tis een ondankbare hontquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:24 schreef Reemi het volgende:
http://www.futdb.net/Squads
Nu ook voor WeFUT squads
Ik vind Futhead fijner. Gr grquote:Op maandag 19 mei 2014 21:24 schreef Reemi het volgende:
Nu ook voor WeFUT squads
die is wel nice. Zou rakitic ook een tots krijgen?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:23 schreef wieisboos het volgende:
Dit is mijn team mavertje het speelt kklekker
[ afbeelding ]
Hehe, nicequote:Op maandag 19 mei 2014 21:24 schreef Reemi het volgende:
Nu ook voor WeFUT squads
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:24 schreef Reemi het volgende:
Nu ook voor WeFUT squads
Di Maria krijgt waarschijnlijk een TOTS als CAM hèquote:Op maandag 19 mei 2014 21:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die is wel nice. Zou rakitic ook een tots krijgen?
Doe eens even vertellenquote:
di maria als CAM is wel erg tof. Zal wel erg duur wordenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Di Maria krijgt waarschijnlijk een TOTS als CAM hè
Rakitic ook.
Krijg lekker de tyfus. Voor jou maak ik geen teams meerquote:
betaalbare versiequote:
Zou werkgever worden niks voor je zijn?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haal ronaldo er maar uit want dat gaat niet gebeuren
Camping Pownedquote:Op maandag 19 mei 2014 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou werkgever worden niks voor je zijn?
Als daar ooit een deel 2 voor komt, geef ik hem opquote:
Daar zou ik echt alles voor opgevenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als daar ooit een deel 2 voor komt, geef ik hem op
quote:
Alsof daarvoor quotes nodig zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 21:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja woensdag even die quotes van hem bewaren, dan kunnen we hem daarna weer belachelijk maken.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Krijg lekker de tyfus. Voor jou maak ik geen teams meer
DSL heeft je gewaarschuwdquote:Op maandag 19 mei 2014 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kutweerhet gaat gewoon misschien regenen. Waren de voorspellingen toch juist.
Welke voorspellingen? Die van de amateurs, of die van dat instituut?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Van DutchSLquote:Op maandag 19 mei 2014 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Welke voorspellingen? Die van de amateurs, of die van dat instituut?
Jawel joh, heb ik ook. Iniesta en Modric heb ik er nu, straks TOTS Di Maria. Mooi manquote:Op maandag 19 mei 2014 21:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt prima, op de LM/RM na. Twijfel of ik m naar 41212(2) zal omzetten maar de CM's in de BBVA zijn ook niet denderend
Naar andere weermannen dan Marc Putto luisterenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Slappe muppetsquote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel joh, heb ik ook. Iniesta en Modric heb ik er nu, straks TOTS Di Maria. Mooi man
Staan ze net zo breed als de normale 41212?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel joh, heb ik ook. Iniesta en Modric heb ik er nu, straks TOTS Di Maria. Mooi man
Sanchez RM dan. Klein, maar wel sterk en goede balance. En handige WRquote:
Nee, iets dichter bij de as voor het betere tiki-takaquote:Op maandag 19 mei 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staan ze net zo breed als de normale 41212?
Dat was mn eerste poging.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Rodriguez heeft 81 strength btw. Verder ook prima stats, alleen wel maar 3*/3* (LM)
Villa lijkt me in 4321 echt een baas.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sanchez RM dan. Klein, maar wel sterk en goede balance. En handige WR
Guardado LM ofzo? Of Villa, maar die zou ik liever dichter bij het doel hebben.
Dus je posts gaan een geheel nieuwe inhoud krijgen de komende tijd?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef nickhguitar het volgende:
Toch maar afgezien van dat eredivisie team, gaat niet goedkomen. Nu alles en iedereen op de lijst en straks zo'n 200k te besteden voor een nieuw team
noobquote:Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef Zhano het volgende:
Extra tijd/coins besteed om Modric en Pogba als CDM te kopen voor in mn 4-3-3(4)
kon-koquote:Op maandag 19 mei 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet dat fragment van Louis over die bus echt 100x beluisteren maar hij zegt idd ken ipv ben
Modric CDMquote:Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef Zhano het volgende:
Extra tijd/coins besteed om Modric en Pogba als CDM te kopen voor in mn 4-3-3(4)
Eriksen heb ik ook al 4x in een pack gehad. Maar nooit in de tijd dat hij 10k waard was (of zelfs bijna het dubbelequote:Op maandag 19 mei 2014 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had net genoeg voor nog een mega pack op mijn 2e account.. eindelijk een TOTS maar ik maak nog geen winst op het pack. Maar toch, de beste Nigeriaanse GK in een pack: [ afbeelding ]
TOTS Neuer vandaag tegen gespeeld. De slechtste keeper die ik vandaag gezien heb. En Gomez was best een goede keeper en een aardige kerel toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Net een gozer die Gomes (die teringmongool van PSV toen) in het doel had. 27 schoten op doel, 2 goals. Reddingen die TOTS Neuer niet eens zou maken plus 4x paal. Doet die Frans Bauer ook aan Fifa trolls met dat bananasplit programma?
Echt een bijzonder pack.. zoveel shiny spelersquote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eriksen heb ik ook al 4x in een pack gehad. Maar nooit in de tijd dat hij 10k waard was (of zelfs bijna het dubbele)
Juist, dus kom maar met die suggestiesquote:Op maandag 19 mei 2014 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus je posts gaan een geheel nieuwe inhoud krijgen de komende tijd?
In plaats van: "Kunnen jullie een team maken met een budget van 130K" wordt het: "Kunnen jullie een team voor me maken met een budget van 200K" ?
Gomes een teringmongool noemenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Net een gozer die Gomes (die teringmongool van PSV toen) in het doel had. 27 schoten op doel, 2 goals. Reddingen die TOTS Neuer niet eens zou maken plus 4x paal. Doet die Frans Bauer ook aan Fifa trolls met dat bananasplit programma?
Hij heeft er toch echt 2 nodig.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt een bijzonder pack.. zoveel shiny spelersEn ook meteen een handschoen voor Enyeama.
Echt een baas ja. Ik had een hekel aan dat PSV, maar Gomes was echt een heldquote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTS Neuer vandaag tegen gespeeld. De slechtste keeper die ik vandaag gezien heb. En Gomez was best een goede keeper en een aardige kerel toch?
Ik heb geen zin om een team voor je in elkaar te zetten.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Juist, dus kom maar met die suggesties
Precies ditquote:Op maandag 19 mei 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een baas ja. Ik had een hekel aan dat PSV, maar Gomes was echt een held
Gomes en Alex
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een team voor je in elkaar te zetten.
Toen PSV nog iets sympathieks hadquote:
In-game is ie het welquote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gomes een teringmongool noemenik wil mijn coins terug.
Zo is het in het echt toch ook. Die rare keeper van RKC had ook wedstrijden waarin hij ineens alles had en een week later dook hij weer over iedere bal heen en raakte hij zijn basisplaats kwijt. De echt goede keepers halen constant dat niveau, niet incidenteel.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
In-game is ie het wel
Maar ik snap nooit hoe dat kan. 77 rated en stopt alles.
Hij heet niet voor niks De Octopusquote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dat klopt, maar dit ging echt helemaal nergens meer overquote:Op maandag 19 mei 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo is het in het echt toch ook. Die rare keeper van RKC had ook wedstrijden waarin hij ineens alles had en een week later dook hij weer over iedere bal heen en raakte hij zijn basisplaats kwijt. De echt goede keepers halen constant dat niveau, niet incidenteel.
Trotsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel beide met wat winst weer doorverkocht
niet zo bijdehand hequote:Op maandag 19 mei 2014 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh. Zo noem je je kind toch niet?
Geen Obinna? En Wass speelde dus op CAM terwijl hij in FUT een LB isquote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen ze mooi een SIF Miranda doen ipv een TOTS
Waarom zou Miranda een SIF krijgen dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd.. Godin scoorde.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zou Miranda een SIF krijgen dan?
Omdat Godin al een TOTS krijgt denkt men dat Miranda dan wel een IF krijgt.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zou Miranda een SIF krijgen dan?
Tiago en Miranda.. gewoon omdat het kan ?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat Godin al een TOTS krijgt denkt men dat Miranda dan wel een IF krijgt.
Worden veel gekleurde kaartjes van Atletico dusquote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopen dat ie discard wordt dan, dan heb je daar nog wel wat aanquote:
Mits je er Italianen omheen hebt (en geen sterke links nodig hebt)quote:
Ja, zal wel tochquote:Op maandag 19 mei 2014 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hopen dat ie discard wordt dan, dan heb je daar nog wel wat aan
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mits je er Italianen omheen hebt (en geen sterke links nodig hebt)
Dat vond ik ook lastig, je zit echt vast aan la ligaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef Zhano het volgende:
Geen enkel fatsoenlijk team kunnen maken met Rakitic
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tiago en Miranda.. gewoon omdat het kan ?
Tiago is wel een baas.
Al die suggestions zijn krom deze week..ook omdat er minder leagues zijn I guess. Criscito had 1 assist en niet eens een clean sheet en die Atleti gasten waren idd ook geen uitblinkers ofzo tegen Barca.quote:
Pepe had toch een prima seizoen..quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
La liga TOTS volgens LFP
Messi, Sanchez, modric, Pepe (wtf) Rafinha en Navas op de bank
Tja, meestal klopt ook maar de helftquote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Al die suggestions zijn krom deze week..ook omdat er minder leagues zijn I guess. Criscito had 1 assist en niet eens een clean sheet en die Atleti gasten waren idd ook geen uitblinkers ofzo tegen Barca.
Ja maar toch niet TOTS. Dan vind ik dat Miranda en Ramos het, voor zover ik gezien heb, het meer verdienenquote:
Ik vond hem eerst kut maar nu een herkansing gekregen en hij doet het heel goed eigenlijk..quote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja, meestal klopt ook maar de helftMaar deze zou toch wel prettig zijn, dat gedoe met Constant...
Laporte is wel een Fransman en staat er onverwachts in.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pepe had toch een prima seizoen..
Zijn wel anti Fransozen daar
Dus niet heel handig voor alle Serie A teamsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, zal wel toch81 rated is overload aan kaartjes, zeker met TOTS La Liga
[..]
[ afbeelding ]
Die TOTS is zo nutteloos als die er zou komenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laporte is wel een Fransman en staat er onverwachts in.
Oja die zit hier ook al niet bij...En Fabregas ook niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind Criscito NIF al top, een IF zou wel chill zijn, al weet ik niet of ik dat de 10k waard vind, hoe weinig het ook is.
Di Maria moet er wel ff inzitten
Ik zou er niet op rekenen zoals ik al zeiquote:Op maandag 19 mei 2014 23:42 schreef Reemi het volgende:
IF CriscitoIn dat geval ga ik Vidal toch maar vervangen door een Italiaan
En Griezmannquote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oja die zit hier ook al niet bij...En Fabregas ook niet.
Hoop doet leven.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen zoals ik al zei
Ik wil m centraal.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef el-blanchito het volgende:
Rakitic als linkercm en dan met modric perisic en mandzukic, dan valt er toch wel wat van te maken?
Een 433 metquote:
Modric is kuttttquote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een 433 met
Perisic-Mandzukic- ....
Modric-Rakitic- ....
Mot wel lukken idd
Ja, dan wordt het niksquote:
Wat een schijtquote:
Sorry had je PI niet gezien manquote:
Is er een formatie waar LW en RW linken dan? Of speelt Kalou als spits? Zal wel als RW komen naar Roma denk ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:07 schreef DutchSL het volgende:
En Kalou gaat waarschijnlijk naar AS Roma. Perfect linkje met Gervinho.
Hmm, dan moeten ze Doumbia maar ook halen dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is er een formatie waar LW en RW linken dan? Of speelt Kalou als spits? Zal wel als RW komen naar Roma denk ik.
Wat is je punt? Dat je niet kunt verdedigen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:23 schreef Ozz-03 het volgende:
Net tegen iemand gespeeld die alleen maar hoge ballen verstuurde en 2x uit de kick off aids scoorde.Handanovic zat ook weer bij iedere afstondschot te blunderen dus heb ik maar meteen gediscard.
Dat m'n keeper kut deed en dat heeft moeten bekopen met een discard. Verder irriteer ik me aan mensen die op maar 1 wijze aan hun goals kunnen komen, lob passes en de kick-off glitch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat is je punt? Dat je niet kunt verdedigen?
quote:
Ashley Cole gaat dus weg bij Chelseatwitter:TheRealAC3 twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 01:08:54I am weighing up my options for playing next season with my agent and sadly it does not look like chelsea will be one of them. 💙💙💙💙 reageer retweet
Welja, kampioen en topscorer niet voldoende?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Touré zou terug willen keren naar Barça, blijkt ongelukkig te zijn in Manchester.
kut ventquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:19 schreef Maver24 het volgende:
heb nog een 35k pack geopend. Gotze en Alaba eruit. niet slecht. met de discards erbij en wat consumables om te verkopen maak ik geen verlies op het pakje
Tja, als hij ooit nog wil voetballen is het wel handig om naar een club te gaan waar hij basisspeler is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef Maver24 het volgende:
Ashley Cole gaat dus weg bij Chelseatwitter:TheRealAC3 twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 01:08:54I am weighing up my options for playing next season with my agent and sadly it does not look like chelsea will be one of them. 💙💙💙💙 reageer retweet
Blijkbaar niet, City zou hem niet goed behandelen etc etc. Tenminste, dat zou zijn zaakwaarnemer beweren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welja, kampioen en topscorer niet voldoende?
gomlquote:
Ja ga even tot half elf in de schaduw zitten met een hotpants.quote:
quote:
True.quote:
Pasta.quote:
Niet bij +30 overdag nee.quote:
Jep.quote:
Zeg jij.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rare openingstijden bij die Haarlemse dierenwinkels.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
goml
[..]
Ja ga even tot half elf in de schaduw zitten met een hotpants.
[..]
[..]
True.
[..]
Pasta.
[..]
Niet bij +30 overdag nee.
[..]
Jep.
[..]
Zeg jij.
[..]
Die zaakwaarnemer zit elk jaar te zeiken, hij wilt gewoon een beter contract.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, City zou hem niet goed behandelen etc etc. Tenminste, dat zou zijn zaakwaarnemer beweren.
Tis best sickquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet het vanavond nog ff terugzien
Zijn toch elk jaar wel nieuwe Pace spelers... Nilmar, Emenike, Esswein en nu die Colombianen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb liever dat hij naar de Oekraïne vertrekt ofzo
Tuurlijk. Maar deze linkt wel heel erg lekker met Ibarbo he...ze maken het de pacehoeren te makkelijk zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn toch elk jaar wel nieuwe Pace spelers... Nilmar, Emenike, Esswein en nu die Colombianen.
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dacht dat Johan Derksen vegetarier was. Vreet lekker vlees gisteren in de uitzending
Vegetariërsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dacht dat Johan Derksen vegetarier was. Vreet lekker vlees gisteren in de uitzending
Je bent een fokker dus ik geloof niet wat je zegt.quote:
Goeie koop!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tja, en toen zag POTS dus ineens een TOTS Pogba te koop staan met een BIN van 182k...en kon hij zich niet meer inhouden
Mja, misschien moet ik hem maar weer direct verkopen...maar aan de andere kant vind ik het niet echt waard om er iets van 3k winst (na tax) op te maken ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goeie koop!
Denk alleen dat die morgenavond weer gezakt is
Niet meteen verkopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mja, misschien moet ik hem maar weer direct verkopen...maar aan de andere kant vind ik het niet echt waard om er iets van 3k winst (na tax) op te maken ofzo
Dat is nog wel een goeie ja...ervan uitgaande dat er niet ergens vandaag 100k packs in de aanbieding komenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet meteen verkopen, Vanavond of morgenochtend denk ik
Die komen niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog wel een goeie ja...ervan uitgaande dat er niet ergens vandaag 100k packs in de aanbieding komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Zijn al 50k packs geweest en nu 24 uur 35k packs. Denk niet dat ze daarna meteen nog 100k packs doen. Maar dat ismijn bescheiden meningquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tjah tis lastig. Dat LFP team wordt het wss niet, teveel spelers die niemand wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik denk dat ik maar klaar ga staan om hem te kopen als hij niet in TOTS zit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn al 50k packs geweest en nu 24 uur 35k packs. Denk niet dat ze daarna meteen nog 100k packs doen. Maar dat ismijn bescheiden mening
[..]
Tjah tis lastig. Dat LFP team wordt het wss niet, teveel spelers die niemand wilt
Het klinkt alsof je gisteravond drukker bent geweest met het uit je hoofd leren van de opstellingen van je tegenstanders, dan met het fatsoenlijk FIFA spelenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:26 schreef JaafkeEHV het volgende:
sinds gister van 3>4
had 3 wedstrijden om 4 punten te pakken..
eerste wedstrijd: TOTY RIBERY / NEUER / LAHM - TOTS lewa-kroos-robben - alaba - IF sweinie/gotze/sokratis
tweede wedstrijd:
Ribery - robben / if rvp aguero, schweinie / tots kroos/sokratis / TOTS lahm/ neuer
2x nipt verloren
Dat klinkt als een mooi business model met een prachtmargequote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die UTCointraders (van al die youtubefilmpjes) koopt in voor 25 pond per Miljoen coins, wat een afzetters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:05 schreef poker4lifee het volgende:
yoo boys need helpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb trouwens een paar weken geleden nog om de hoek bij dat Strijkijzer gegetenDie mensen in dat restaurant vertelden dat je echt een schitterend uitzicht had over de stad
Dacht het al te herkennen gisterenTis bij Holland spoor toch?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]480 voor 1 kamer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oppervlakte woonkamer 24,14 m2
Oppervlakte badkamer 1,50 m2nicequote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb trouwens een paar weken geleden nog om de hoek bij dat Strijkijzer gegetenDie mensen in dat restaurant vertelden dat je echt een schitterend uitzicht had over de stad
Dacht het al te herkennen gisterenTis bij Holland spoor toch?
ja klopt. wel 7e verdieping dus echt hoog zit ik niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]Pedro kan je wel op gokken denk ik, Sanchez kan zomaar in TOTS zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ja tis niet zo groot alleenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
480 voor 1 kamer he
Oppervlakte badkamer 1,50 m2
[..]
niceja klopt. wel 7e verdieping dus echt hoog zit ik niet
O.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
480 voor 1 kamer he
Oppervlakte badkamer 1,50 m2
[..]
niceja klopt. wel 7e verdieping dus echt hoog zit ik niet
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O.
Ik voor 3 verdiepingen.
3 slaapkamers, zolder, badkamer, woonkamer, keuken, grote tuin met schuur
Moet je een slaapkamer bij mij huren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
nice
@Timmy, nopewel een gedeelte 'chillruimte' waar een pooltafel en een wii staat en een soort mini fitness ruimte
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]Waarom posten jullie alles in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alexis komt er wel in denk ik, zou iig wel moeten imo.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom posten jullie alles in spoilers
Alexis komt er wel in denk ik, zou iig wel moeten imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zet ze beide op het lijstje kopen als niet in TOTSquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pedro kan je wel op gokken denk ik, Sanchez kan zomaar in TOTS zitten
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:48 schreef DutchSL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Dan kan je Pedro beter nu kopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zet ze beide op het lijstje kopen als niet in TOTS
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:09 schreef FCsuarez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke is weer leuk geweesteven on-topic mensen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke is weer leuk geweesteven on-topic mensen
![]()
![]()
Alsof jij degene bent die daarover iets te zeggen heeft![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke is weer leuk geweesteven on-topic mensen
was makkelijk te onthouden, en had een fototje gemaakt voor een vriend ;Pquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je gisteravond drukker bent geweest met het uit je hoofd leren van de opstellingen van je tegenstanders, dan met het fatsoenlijk FIFA spelen
als zelfs maver dat magquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsof jij degene bent die daarover iets te zeggen heeft
Trapz is niet te stoppen ....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als zelfs maver dat magmag ik het toch ook wel eens proberen.
![]()
Niet dat het helpt bij trapz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |