SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Lange spijkerbroekquote:Op maandag 19 mei 2014 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen selfie maar ik keur 'm goed.
[ afbeelding ]
Heel veel... Hoezo?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeg me eerlijk, hoeveel paar Nike Air Max heb jij (gehad)?
quote:
Geen Italiaanse design schoenen hebbenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Totdat ze lek gingen er bij elke stap een irritante piep uitkwam.
Niet gewoon zo dat je intussen gewend bent aan die Naikies aangezien je daar bijna 20 jaar opl loopt al?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef DutchSL het volgende:
Ik loop al sinds mijn 8e ofzo op niets anders dan Naikies. Krijg pijn aan mijn voeten van "normale" schoenen
Ik draag nu alleen nog maar sneakers eigenlijk. Wie de fuck ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen Italiaanse design schoenen hebben
Dan zijn er alsnog wel meer opties dan Nikequote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef DutchSL het volgende:
Ik loop al sinds mijn 8e ofzo op niets anders dan Naikies. Krijg pijn aan mijn voeten van "normale" schoenen
Hou je bek eens Vandermar.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwen strijden om je penor op deze pattas
[ afbeelding ]
Grandescoquote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwen strijden om je penor op deze pattas
[ afbeelding ]
die zijn gay. Vorige was wel prima.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |