tuurlijk wij zijn de beste en het gezelligstquote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
ABO SC valt nog wat tegen.. deze SC blijft de beste SC evurrrr
Ik doe wel een paar setjes, en dan vind ik het goed.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
eerder te mager momenteel, maar de zomer eindigt meestal wel met pens
ikke wel, dus al 3, ik wil dat inodder ook komt maar die heeft het druk en brain wil ik er ook bij en PaRaquote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kom wel. Met dit weer BBQ ik net zo goed met een stel vreemden.![]()
Denk dat jij, Joezi en ik sowieso komen.
ik val op karakter dus hoeft niet hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 17:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei eerst nog effe flink trainen in de sportschool
Ja maar voorlopig kunnen we beter uit gaan van mensen die op zeker komen.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke wel, dus al 3, ik wil dat inodder ook komt maar die heeft het druk en brain wil ik er ook bij en PaRa
en en en
dat is waar, dan zijn we nog met zijn 3tje ja, ook goed hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar voorlopig kunnen we beter uit gaan van mensen die op zeker komen.
Haha, dat zie je wel zitten.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is waar, dan zijn we nog met zijn 3tje ja, ook goed hoor![]()
sorry mijn gedachten dwalen af
ook handigquote:Op maandag 19 mei 2014 17:48 schreef Joezi het volgende:
Ik ben ook een huis BBQ aan het organiserenDe helft kent elkaar geen eens volgens mij
ja maar we waren nog maar met zijn 3en vandaar dat ie bang is voor stiltesquote:Op maandag 19 mei 2014 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb veel meets meegemaakt, maar dat nog nooit.
Alleen Hydra dus?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:05 schreef Joezi het volgende:
grote groepen hou ik ook niet van hoor, dat geschreeuw van iedereen
lol en je kan heel veel ratelen toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:09 schreef ChocoFan het volgende:
daarom wil ik ook wel een kleine bbq dan, met alleen mensen uit de sc die de laatste tijd veel met elkaar kletsen
maar ja dat ben ik en ik kan inderdaad niet tegen druktes maar dat had ik al eens gezegd
ik hou van gezelligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |