SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]GOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutje, ik had geen GoT spoiler verwacht onder die spoilerknop omdat je ergens anders op reageerde wat helemaal niet daarover gingquote:
Oh sorry was inderdaad niet zo handigquote:Op maandag 19 mei 2014 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kutje, ik had geen GoT spoiler verwacht onder die spoilerknop omdat je ergens anders op reageerde wat helemaal niet daarover ging
Gelukkig was het iets wat alleen gespoilerd was door die aidshonden die in het GoT topic posten. Dan doen ze alsof ze aan het speculeren zijn en allemaal geniale insights hebben terwijl ze gewoon het boek hebben gelezen/het hebben opgezocht
Ik dacht dat je op de uni zat. hi ha hoquote:Op maandag 19 mei 2014 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Kutzooi de volgende komt pas 1 juni![]()
KLOTE HBO.
Dat maakt ik iedereen hier wijsquote:Op maandag 19 mei 2014 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op de uni zat. hi ha ho
Dan had hij het wel met kleine letters geschreven hè, kaaskutje.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op de uni zat. hi ha ho
Bakkes, tostipoes.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
Dan had hij het wel met kleine letters geschreven hè, kaaskutje.
Ik heb afgelopen week wel 10 van die gasten uit de predictions gehad..EA trolls. Volgens mij hebben ze expres de cardweights aangepast de week ervoor om irritant te doen. Behalve dan die van de spelers die duur zijnquote:
Ach vreet een drol, Oedipusquote:
Ik heb dat ook altijd. week van de te vore of zelf erna krijg je heel veel spelers die in het TOTS komen of hebben gezeten. Ik had afgelopen woensdag in me eerste pakje na 7 uur Sokratis erin zitten. das gewoon altijd bij EAquote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week wel 10 van die gasten uit de predictions gehad..EA trolls. Volgens mij hebben ze expres de cardweights aangepast de week ervoor om irritant te doen. Behalve dan die van de spelers die duur zijn
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week wel 10 van die gasten uit de predictions gehad..EA trolls. Volgens mij hebben ze expres de cardweights aangepast de week ervoor om irritant te doen. Behalve dan die van de spelers die duur zijn
Waarom lees je daar dan mee. Risico op zo'n kuttroll is te groot gewoon. Boeklezers kunnen seizoen 5 voor TV kijkers ook aardig verneuken als ze willenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kutje, ik had geen GoT spoiler verwacht onder die spoilerknop omdat je ergens anders op reageerde wat helemaal niet daarover ging
Gelukkig was het iets wat alleen gespoilerd was door die aidshonden die in het GoT topic posten. Dan doen ze alsof ze aan het speculeren zijn en allemaal geniale insights hebben terwijl ze gewoon het boek hebben gelezen/het hebben opgezocht
Omdat ze daar meestal de boel wel goed in toom houden en er ook veel toffe dingen worden gepost. Al kan ik meestal gewoon op tumblr ofzo kijken omdat ik vooral de memes en gifjes leuk vindquote:Op maandag 19 mei 2014 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom lees je daar dan mee. Risico op zo'n kuttroll is te groot gewoon. Boeklezers kunnen seizoen 5 voor TV kijkers ook aardig verneuken als ze willen
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ze daar meestal de boel wel goed in toom houden en er ook veel toffe dingen worden gepost. Al kan ik meestal gewoon op tumblr ofzo kijken omdat ik vooral de memes en gifjes leuk vind
Nou vind ik dit allemaal nog wel meevallen, maar als ik gespoilerd was mbt belangrijke karakters die dood gingen ofzo was het wel heel irritant geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou ik even in spoiler zetten. Freire post net dat hij gaat beginnen aan dit seizoenquote:
Haha ja, maar dan om wat anders in te laten verdwijnen in een ander gat.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit is altijd wel belangrijk.
(_._) (_\_) (_._) (_/_)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja, maar dan om wat anders in te laten verdwijnen in een ander gat.
Maar je kon echt telkens zo de Dixies, dat is gewoon prettig als je iets even in alle rust wilt doen.
Dat is wel sick. Zou het dan toch zo zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 16:08 schreef Roypsv het volgende:
www.niburu.nl/jongetje-3-(...)chaam-begraven-ligt/
Hoe ga je dat betalen danquote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
woning gefixt, maandag contract tekenen![]()
600pm voor een kleine studio terwijl ik niet werk en niet kan koken wel wat minder
Mooi manquote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
600pm voor een kleine studio terwijl ik niet werk en niet kan koken wel wat minder
www.bestel.nuquote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
Niet kunnen koken..wat een onzin. Iedereen kan koken.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is wel sick. Zou het dan toch zo zijn
Leuk manquote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
quote:
www.hetstrijkijzer.nlquote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe ga je dat betalen danEn waar?
Als je werkt is het goed te doen hoor
nice nicequote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
Nicequote:Op maandag 19 mei 2014 16:15 schreef poker4lifee het volgende:
500pm* alleen nu 600 omdat paar dagen mei gelijk ingaan
en thx
[..]
www.hetstrijkijzer.nl
studiefinanciering+huurtoeslag+wat lenen ofzo
ja true Tim, maar nooit echt gedaan dus ik houd het op kan het nog niet
Haha, nee, ik heb een periode gehad dat ik die sites interessant vond. Maar ben afgehaakt toen ik las over de chemtrailsquote:Op maandag 19 mei 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Heb je dat artikel wel eens gelezen over die Malaysian Air? Het was al aangekondingd in 1 of andere film_____!
Woow mooi manquote:Op maandag 19 mei 2014 16:15 schreef poker4lifee het volgende:
500pm* alleen nu 600 omdat paar dagen mei gelijk ingaan
en thx
[..]
www.hetstrijkijzer.nl
studiefinanciering+huurtoeslag+wat lenen ofzo
ja true Tim, maar nooit echt gedaan dus ik houd het op kan het nog niet
Gewoon Kaboul als CBquote:Op maandag 19 mei 2014 16:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel leuk. kan alleen 1 legend betalen en niet allebei, das wel jammer
lelijkquote:Op maandag 19 mei 2014 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Woow mooi manKrijg jij al huurtoeslag dan? Jij bent toch nog geen 23 en 600 euro is teveel voor onder de 23?
Ik krijg het pas over een halfjaar
Koscielnyquote:Op maandag 19 mei 2014 16:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel leuk. kan alleen 1 legend betalen en niet allebei, das wel jammer
Ik vind het ook wel interessant om te lezen maar dan meer door de wazige ideeen die sommige mensen hebben. Net als Ancient Aliens.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee, ik heb een periode gehad dat ik die sites interessant vond. Maar ben afgehaakt toen ik las over de chemtrails
Konko RB in ieder gevalquote:Op maandag 19 mei 2014 16:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah oke, chillquote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
thx ^^
[..]
lelijknee de Subsidiabele maandhuur is 388 en daar krijg ik als het goed is zowel onder 23 als boven 23 huurtoeslag voor
Riberyquote:Op maandag 19 mei 2014 16:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Keek er net even op door die link van jou. Maar dit soort flauwekulquote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel interessant om te lezen maar dan meer door de wazige ideeen die sommige mensen hebben. Net als Ancient Aliens.
[ afbeelding ]
Oh er zal vast wel ergens in het universum buitenaards leven zijn (oneindig groot en dus een beetje arrogant om te denken dat wij de enige zijn.) maar om nou alles op Aliens af te schuivenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Keek er net even op door die link van jou. Maar dit soort flauwekul
[ afbeelding ]
Al geloof ik wel in buitenaards leven trouwens. Maar dat is meer relationeel denken. Daar zijn die gasten helemaal in doorgeslagen inderdaadMet alle smartphones van tegenwoordig hadden er al duizenden gefilmd of gefotografeerd moeten zijn inmiddels.
Die hangt er echt om. Is normaal gesproken na Diego Costa en Messi de derde spits, maar ik weet niet of ze daar zo naar gaan kijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
hopen op een TOTS Benzema. Wat is de kans dat hij er 1tje krijg ?
17 goals, 9 assists. Moet genoeg zijn denk ik. Diego Costa en Benz als spitsen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
hopen op een TOTS Benzema. Wat is de kans dat hij er 1tje krijg ?
Aduriz?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
17 goals, 9 assists. Moet genoeg zijn denk ik. Diego Costa en Benz als spitsen.
Das wel redelijk goed. hopen dat EA dat ook vindtquote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
17 goals, 9 assists. Moet genoeg zijn denk ik. Diego Costa en Benz als spitsen.
Heeft het minder gedaan. En Messi is uiteraard ook nog spits..3 lijkt me wel genoeg. Enige reden voor Aduriz ipv Benz is dat ze wellicht teveel Real hebben.quote:
Ribery is fuckng baas man. daar kan ik zelfs nog mee spelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die vind ik niet fijn spelen. Griezmann is wel erg goed vind ik
halennnnnnnn, beste lw van de bndesliga.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
Ribery nog maar 300k. oooooh dat had ik ook niet gedacht
wekelijkse #hughragequote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
De eindverantwoordelijke voor dit spel zou iedere week verkracht moeten worden door een grote neger met aids. Serieus.
En hij is heel goed op rbquote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
Ribery nog maar 300k. oooooh dat had ik ook niet gedacht
Met 47 defending?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En hij is heel goed op rbzijn afstandschoten
zijn dribbel
Deze had ik even gemist.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
500pm voor een kleine studio terwijl ik niet werk en niet kan koken wel wat minder
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef Zhano het volgende:
Lekker poker! DM je adres maar dan stuur ik een cactus.
thxquote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze had ik even gemist.Gefeliciteerd! Tof
![]()
eerste meet is bij p4l.
Ziggo bellen voor een alles-in-een-pakketje, klaarquote:Op maandag 19 mei 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]wel een wachtlijstje voor, zelf nog geluk met +-8 maanden ofzo
[..]
[..]
thx![]()
nog wel ff kijken of alles rondkomt tho
heb het net nog gedaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kun je eindelijk het zakdoek trucje proberen hé.
Volgens mij zat internet/TV hier bij in.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziggo bellen voor een alles-in-een-pakketje, klaar
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
De eindverantwoordelijke voor dit spel zou iedere week verkracht moeten worden door een grote neger met aids. Serieus.
Dan kan ik geen showstoppers bedenkenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij zat internet/TV hier bij in.
nope =[ dure grap ookquote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij zat internet/TV hier bij in.
Daar zou jij toch aan gewend moeten zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:51 schreef Rijst het volgende:
Gadverdamme, hele trein is benauwd en het ruikt naar warme bananen
[ afbeelding ]
Een Chinees die niet van gebakken banaan houdtquote:Op maandag 19 mei 2014 16:51 schreef Rijst het volgende:
Gadverdamme, hele trein is benauwd en het ruikt naar warme bananen
[ afbeelding ]
TOTY Neuer was voor mij ook gewoon slecht.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef Toefjes het volgende:
Tegen een team met TOTY Neuer op doel. 9 schoten, 6-1 gewonnenDie kerel zal ook wel hebben zitten schelden. Alle goals gemaakt door Gomez en Ibarbo
Oh deze niet? Minder...quote:Op maandag 19 mei 2014 16:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope =[ dure grap ook50pm 90mb ziggo abo'tje
nicequote:Op maandag 19 mei 2014 16:52 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik heb bij mijn kamer ook al TV van Ziggo, gewoon die lui ff bellen voor internet en dan halen ze de kosten van TV die al in de huur zit ervanaf. Plus gratis HD ontvanger krijg je.
IF Handanovic is echt geniaal goedquote:Op maandag 19 mei 2014 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Buffon en IF Handanovic ook flink gestegen
Heb nu IF Buffon, valt ook niet tegen. Had nog een IF Handanovic op mijn TP. Eerst maar eens proberen danquote:
nee, kermis is niks voor mijquote:Op maandag 19 mei 2014 17:15 schreef Zhano het volgende:
Ging je vroeger ook vaak naar de kermis Maver?
Bengtssonquote:Op maandag 19 mei 2014 17:16 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2854533.page
Mocht er een ROTW TOTS komen. misschien dan wel met deze spelers erin. Mix van Benelux tots en rotw tots
Zal dit een beetje werkenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
BINGO!
[ afbeelding ]
Hopelijk kan hij hier om lachen.
Handanovic uit het niks opeens ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Buffon en IF Handanovic ook flink gestegen
Nou Reemi, dan heb ik goed nieuws voor je.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Handanovic uit het niks opeens ja.Wat is ie nu waard? Had m vannacht voor 48k.
Dat gaat hardquote:Op maandag 19 mei 2014 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou Reemi, dan heb ik goed nieuws voor je.
[ afbeelding ]
Flinke marge. Dan zou ik hem nu verkopen en donderdag weer halen als de prijs weer normaal isquote:Op maandag 19 mei 2014 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou Reemi, dan heb ik goed nieuws voor je.
[ afbeelding ]
Mooi man, ben jij even spekkoperquote:Op maandag 19 mei 2014 17:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Handanovic uit het niks opeens ja.Wat is ie nu waard? Had m vannacht voor 48k.
Ik hem hem ook. Al keepte hij vandaag niet al te best. Maar TOTS in de lift, Handanovic meer waard. Niks te klagen zoquote:
Ik zou niet weten waarom deze nog veel daalt...weinig fatsoenlijke Serie a keepers met een IF.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Flinke marge. Dan zou ik hem nu verkopen en donderdag weer halen als de prijs weer normaal is
Dit is gewoon de beste keeper in de Serie A. Qua rating wint IF Buffon het, maar speltechnisch is Handanovic een stuk beter.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom deze nog veel daalt...weinig fatsoenlijke Serie a keepers met een IF.
Omdat Serie A nu nog hot is met het nieuwe TOTS, volgende week niet meer. Dat denk ik in ieder gevalquote:Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom deze nog veel daalt...weinig fatsoenlijke Serie a keepers met een IF.
Ik denk wat Toefjes zegt. Beste keeper in Serie A, en na de TOTS release had iedereen een paar dagen nodig om dat uit te vinden. Nu dat duidelijk is, denk ik dat die prijs ook wel vast staat.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat Serie A nu nog hot is met het nieuwe TOTS, volgende week niet meer. Dat denk ik in ieder geval
Ja, ik denk dat ik hem maar gewoon hou.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is het dilemma? Verkopen of houden?
Dat is echt niet bij iedereen duidelijk hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk wat Toefjes zegt. Beste keeper in Serie A, en na de TOTS release had iedereen een paar dagen nodig om dat uit te vinden. Nu dat duidelijk is, denk ik dat die prijs ook wel vast staat.
Zag gister een foto van het Pentagon, daar was na de aanslag geen vliegtuig te zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Keek er net even op door die link van jou. Maar dit soort flauwekul
[ afbeelding ]
Al geloof ik wel in buitenaards leven trouwens. Maar dat is meer relationeel denken. Daar zijn die gasten helemaal in doorgeslagen inderdaadMet alle smartphones van tegenwoordig hadden er al duizenden gefilmd of gefotografeerd moeten zijn inmiddels.
Je moet het spelletje voetbal snappen. Zoeken naar de opening en de vrije man.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef rumiii het volgende:
Hoe maak je het verschil tussen de bal kansloos constant naar de achterste linie te passen en de bal in de 'attacking third' creatief/geniaal rond te tikken?
Moet je hiervoor een aangeboren fifa elitair zijn?
Ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef rumiii het volgende:
Hoe maak je het verschil tussen de bal kansloos constant naar de achterste linie te passen en de bal in de 'attacking third' creatief/geniaal rond te tikken?
Op de goede momenten zelf draaien. Op die manier creeer je de man-meer-situatie waardoor er ook automatisch meer ruimte ontstaat voor de passjesquote:Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef rumiii het volgende:
Uiteraard. Zal wel fucked up nerd klinken maar ik probeer dan ook voetbal en geen fifa te spelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je moet het spelletje voetbal snappen. Zoeken naar de opening en de vrije man.
Probeer steeds 1 of 2 passes verder te denken. Nog voordat je een speler aanspeelt zien en weten wat zijn mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:03 schreef rumiii het volgende:
[..]
Uiteraard. Zal wel fucked up nerd klinken maar ik probeer dan ook voetbal en geen fifa te spelen.
kan jij dat?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Probeer steeds 1 of 2 passes verder te denken. Nog voordat je een speler aanspeelt zien en weten wat zijn mogelijkheden zijn.
Probeer het wel en ik maak niet of nauwelijks gebruik van crosses en lob passes.quote:
wtf speel jij hiermee? zit ik dan met me BPL en Ligue 1 TOTS te struggelenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Record 18-0-1.
Eigenlijk altijd heel kritisch op faaifettebek geweest, maar het blijven veruit de beste formaties in het hele spel.
Perisic 33 uit 19, Draxler 23 uit 19 en Arnautovic 10 uit 19. Höger en N'Zonzi zijn echt ongelofelijk goed. Kan verder geen zwakke plek in het team opnoemen.Faaifettebek
Nog erger dan vorig jaar.
Zou dit werken?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Record 18-0-1.
Eigenlijk altijd heel kritisch op faaifettebek geweest, maar het blijven veruit de beste formaties in het hele spel.
Perisic 33 uit 19, Draxler 23 uit 19 en Arnautovic 10 uit 19. Höger en N'Zonzi zijn echt ongelofelijk goed. Kan verder geen zwakke plek in het team opnoemen.Faaifettebek
Ja. Verder heb ik nog een silver teampje, maar dit is veruit het beste team dat je kunt maken dit jaar.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wtf speel jij hiermee? zit ik dan met me BPL en Ligue 1 TOTS te struggelen
waarom is dat zo ? omdat jij dat zegt of zit er nog iets achter ? ;pquote:Op maandag 19 mei 2014 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Verder heb ik nog een silver teampje, maar dit is veruit het beste team dat je kunt maken dit jaar.![]()
Kostte me zo'n 12k.
quote:
Haha, en als ze bij de keeper zijn staat daar IF Handanovicquote:Op maandag 19 mei 2014 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik denk dat het wel werkt ja.
Al ga je het wel misbruiken, zo te zien. Ik heb gewoon drie precies dezelfde spelers voorin rondlopen, daar gaat de bal zo snel mogelijk heen en dan probeer ik door de defensie te trucen. Als dat mislukt loopt er nog een man of 7 in de weg voordat ze bij m'n keeper zijn.
4-4-2 (2)quote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef Roypsv het volgende:
Wat is in jullie optiek de fijnste formatie ?
433 (4) en (5)quote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef Roypsv het volgende:
Wat is in jullie optiek de fijnste formatie ?
Woon je in Eindhoven/Tilburg?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:59 schreef Poepz0r het volgende:
Hier vlakbij woont een gozer die geloof ik NK is in Fifa. 1x tegen gespeeld na 5 minuten had ik al geen zin meer. Hoe de fuck ben je zo meesterlijk in Fifa
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:16 schreef Vijf_voor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gun 'm iemand anders.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik vind 5 atb dit jaar echt zwak. Letterlijk geen wedstrijd van verloren dit jaar. Vorig jaar ook weinig, maar toen kwam ik er wel moeilijker doorheen. Dit is wel vrij bizar..ook met dat gemiddelde van Peerkequote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Record 18-0-1.
Congrats ouwe reus. Er zijn dus zowaar wel special packs, maar deze vind ik altijd maar kut.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:17 schreef Maver24 het volgende:
Tots matuidi in een pack. De eerste tots van deze week. Uit een mega pack gehaald
Perisic is echt een cheap man's Ronaldoquote:Op maandag 19 mei 2014 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind 5 atb dit jaar echt zwak. Letterlijk geen wedstrijd van verloren dit jaar. Vorig jaar ook weinig, maar toen kwam ik er wel moeilijker doorheen. Dit is wel vrij bizar..ook met dat gemiddelde van Peerke
Maar verder is het wel aids en vraag ik me af of je met een ander OP non rare team in een grotemensenformatie niet gewoon hetzelfde zou kunnen bereiken
Geen spelt tussen te krijgen natuurlek dus maar packje gekochtquote:
Volgende keer beterquote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen spelt tussen te krijgen natuurlek dus maar packje gekocht [ afbeelding ] ben er super blei mee balolteli
Jammer datquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:16 schreef Vijf_voor het volgende:
mooie actie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga je stoppen ofzo dat je het weg doet.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
moet je in het predictions topic kijken hequote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zou mooi zijn als ik die TOTS Di Maria straks ergens centraal kwijt kan
Single matches met bronzen bank en alleen tegen teams met lage chem spelen gr grquote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef nickhguitar het volgende:
Volgens mij al eens eerder gevraagd maar weet het zo niet meer; kan ik met een slechter team de topteams (lees: ibarbo teams) ontlopen? Ik weet dat je in de silver beker alleen silver teams tegenkomt, maar is er in de competitie geen regel hiervoor? Of kom je dan met je 65 team gewoon 88 teams tegen?
toch nog packsquote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prijzen van mijn investerinkjes gaan mooi
Probeer en ondervind het zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef nickhguitar het volgende:
Volgens mij al eens eerder gevraagd maar weet het zo niet meer; kan ik met een slechter team de topteams (lees: ibarbo teams) ontlopen? Ik weet dat je in de silver beker alleen silver teams tegenkomt, maar is er in de competitie geen regel hiervoor? Of kom je dan met je 65 team gewoon 88 teams tegen?
heb je er een afrikaan in staan zekerquote:
Ik heb Fifa verkocht. Ik had gister alles voor 150c erop gezet.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mooie actie hoorga je stoppen ofzo dat je het weg doet.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik heb Fifa verkocht. Ik had gister alles voor 150c erop gezet.
Valt mee, prijzen zakken niet van deze spelers en heb ze sowieso met Chemstyle gekocht, wat ze wat minder schommelig maakt bij speciale packs.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch nog packsdus waarschijnlijk kan je nog wat inslaan ook
Zo is het wel voorspeld in een aantal gevallenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je in het predictions topic kijken he
krijg je er nog wat voor nu dan? meestal is het beter om hem te bewaren en straks in te ruilen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik heb Fifa verkocht. Ik had gister alles voor 150c erop gezet.
Ik heb mijn Fifa 13 voor ps3 vorige week nog verkocht voor 30 euroquote:Op maandag 19 mei 2014 19:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
krijg je er nog wat voor nu dan? meestal is het beter om hem te bewaren en straks in te ruilen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan lijkt het me sterk, want de beste fifa speler van nederland woont in Tilburg/Eindhoven.
Die woont in Veenwouden heb ik mij laten vertellenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan lijkt het me sterk, want de beste fifa speler van nederland woont in Tilburg/Eindhoven.
dat is nog best veelquote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb mijn Fifa 13 voor ps3 vorige week nog verkocht voor 30 euro
http://hotornot.com/nl/profile/0343342408quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij woont zelf in Tilburg/Eindhoven volgens mijquote:Op maandag 19 mei 2014 20:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
http://hotornot.com/nl/profile/0343342408
Die gast is zo goed echt hoe de fuck kun je zo snel skills indrukken en alles uit je kop wetenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij woont zelf in Tilburg/Eindhoven volgens mij
gr gr
Iedereen, behalve IF Bukharov.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef TBakkert het volgende:
Ik had IF Pjanic in een team en die is nu dus 5k gestegen sinds mijn aankoop. Stijgen alle IF's die geen TOTS hebben uit de competitie waarvan de TOTS uit is die week? Ja toch?
Een controller met programmeerbare extra knoppen, zo had ik vroeger op de SNES altijd ultra combo's bij Killer Instinctquote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die gast is zo goed echt hoe de fuck kun je zo snel skills indrukken en alles uit je kop weten
Pjanic stond op de nominatie voor een TOTS. Als hij die dan niet krijgt, stijgt de prijs van zijn IF wel wat ja. Zie ook IF Balo.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef TBakkert het volgende:
Ik had IF Pjanic in een team en die is nu dus 5k gestegen sinds mijn aankoop. Stijgen alle IF's die geen TOTS hebben uit de competitie waarvan de TOTS uit is die week? Ja toch?
Geen pace grquote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had ook alweer deze legend gepulled?
wow nicequote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Balotelli stond toch bij lange na niet op de nominatie voor een TOTS..quote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pjanic stond op de nominatie voor een TOTS. Als hij die dan niet krijgt, stijgt de prijs van zijn IF wel wat ja. Zie ook IF Balo.
Klopt, maar toch waren er mensen die dat verwachtten, getuige zijn prijsstijging.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Balotelli stond toch bij lange na niet op de nominatie voor een TOTS..
En dat weet je omdat je ze allemaal hebt gebruikt?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen pace gr
Gullit is de beste Legend wat een kaart
Onder de 80 pace koop ik standaard niet, zo speel je FUT tochquote:Op maandag 19 mei 2014 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat weet je omdat je ze allemaal hebt gebruikt?
Volgens mij Giggsie in zijn beste jaren wel heel heel snel.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat klopt niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onder de 80 pace koop ik standaard niet, zo speel je FUT toch
Hoe vaak ga je dat nog vragen? Er is toch al genoeg hulp geboden maar niets is goed blijkbaarquote:
Idd jaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:17 schreef Rijst het volgende:
Ik verwacht zometeen wel een leuke response op Arno Vermeulen.
Tis een trollquote:Op maandag 19 mei 2014 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog vragen? Er is toch al genoeg hulp geboden maar niets is goed blijkbaarMensen gaan ook niet random een team maken, vraag dan tenminste nog wat spelers ofzo
Kans 200%quote:Op maandag 19 mei 2014 20:17 schreef Rijst het volgende:
Ik verwacht zometeen wel een leuke response op Arno Vermeulen.
Ik snap nooit dat mensen dit zo zeggenquote:
Maak gewoon een team met 11 Diego's.quote:
Echt? Ow... sorry egt sorryquote:Op maandag 19 mei 2014 20:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen dit zo zeggenPuur overdrijven. Bij kans is de max toch gewoon altijd 100?
Ze moeten achterin wat versterkingen gaan halen + wie gaat Xavi opvolgen?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ter stegen naar Barca, voor die laatste 0.001 procent dat dat niet zeker was
Maherquote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze moeten achterin wat versterkingen gaan halen + wie gaat Xavi opvolgen?
iniestaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon Fabregasquote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
5 miljoen is geweigerd en Feyenoord wil minstens 10.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
Bij Feyenoord kan ook de vlag uit
De Vrij persoonlijk akkoord met Lazio, clubs steggelen over transfersom’
Ja, haha, en hij anderen maar steeds corrigeren.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen dit zo zeggenPuur overdrijven. Bij kans is de max toch gewoon altijd 100?
Die is 27 johquote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook die loopt op zijn einde. |Ze hebben niks achter de hand voor die 2 valt mij op.
Iniesta is net 30quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook die loopt op zijn einde. |Ze hebben niks achter de hand voor die 2 valt mij op.
Die er weinig van kan. Leuk verdedigertje voor NL, maar zie je het voor me dat hij daar met zijn puistenkop in de Serie A staat? Bij Lazio overleeft zijn anus geen enkele douchebeurt joh.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
5 miljoen is geweigerd en Feyenoord wil minstens 10.
Dus zal wel 8 worden en dat is niet slecht voor een speler met nog maar een 1 jarig contract.
Dacht dat hij Fabregas quotequote:
Ene Messiquote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
Dan nog. Dan hebben ze Iniesta en Fabregas maar verder?
Door deze godquote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die er weinig van kan. Leuk verdedigertje voor NL, maar zie je het voor me dat hij daar met zijn puistenkop in de Serie A staat? Bij Lazio overleeft zijn anus geen enkele douchebeurt joh.
En toch nog 8 miljoen voor krijgen!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die er weinig van kan. Leuk verdedigertje voor NL, maar zie je het voor me dat hij daar met zijn puistenkop in de Serie A staat? Bij Lazio overleeft zijn anus geen enkele douchebeurt joh.
Tiago en Toure zouden wel leuke spelers zijn voor Barca.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
Dan nog. Dan hebben ze Iniesta en Fabregas maar verder?
Wist niet dat het over middenveld gingquote:
Idd, en nog steeds geniaal. (edit: ok niet 27 blijkbaar, maar wel nog steeds geniaal)quote:
Ach, als wij ook zoiets kregen voor Toby..Allebei niet goed genoeg om ooit de top te halen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En toch nog 8 miljoen voor krijgen!jelly much?
Vermaelen idemquote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, als wij ook zoiets kregen voor Toby..Allebei niet goed genoeg om ooit de top te halen.
Gerucht is dat Luis Enrique hem niet wil en liever Benatia haaltquote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef DutchSL het volgende:
Ze gaan toch David Luiz halenvoor 40 miljoen
De Vrij is veels te lief voor een verdedigerquote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, als wij ook zoiets kregen voor Toby..Allebei niet goed genoeg om ooit de top te halen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef DutchSL het volgende:
Ze gaan toch David Luiz halenvoor 40 miljoen
Vond hem bij Ajax niet erg bijzonder nee. Bij Arsenal onverwacht geniaal in zijn eerste jaar, daarna zakte dat ook weer terug naar zijn normale niveau. En dan ook nog die blessures.quote:
Jij bent een beetje een rare vogelquote:Op maandag 19 mei 2014 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
Zou V Gaal zijn cock ook aan Mourinho laten zien in de kleedkamer?Zijn goede vriendjes en Mourinho heeft het vak van Louitje geleerd
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Was gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 19 mei 2014 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent een beetje een rare vogel
Gewoon compleet nieuw elftal bijna. Wat is het toch een opleidingsclubquote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Ter Stegen + opvolger Pinto
Montoya + opvolger Dani Alves
Pique + Barta + opvolger Puyol + opvolger Masche
Alba + Adriano
En dan idd op het middenveld ook nog mensen nodig. En een type Aduriz zodat er voortaan een plan B is.
JUICHENquote:Op maandag 19 mei 2014 20:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Naar die van Mourinho? Heaumeau
Zou jammer zijn voor Roma (wel geniaal natuurlijk, Marquinhos voor belachelijk veel verkopen aan PSG en dan Benatia oppikken en die weer voor een gigantisch bedrag verkopen).quote:Op maandag 19 mei 2014 20:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gerucht is dat Luis Enrique hem niet wil en liever Benatia haalt
Hij gaat het niet redden in de concurrentiestrijd met de Ciani's van deze wereld, denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
7+ miljoen voor Stefan, dikke prima. Wat 'ie bij Lazio moet is mij een raadsel, maar ach, dat zal mij een rotzorg wezen. Ik vind hem trouwens door velen erg onderschat worden. Prima verdediger en staat de afgelopen maanden als een baas te voetballen. Doet het ook altijd wel goed bij Oranje imo.
Vertonghen past wel bij Barca. Benatia niet denk ik qua spel zeg maar.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou jammer zijn voor Roma (wel geniaal natuurlijk, Marquinhos voor belachelijk veel verkopen aan PSG en dan Benatia oppikken en die weer voor een gigantisch bedrag verkopen).
Dat wordt weer een pacedowngrade voor Benatia danquote:Op maandag 19 mei 2014 20:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou jammer zijn voor Roma (wel geniaal natuurlijk, Marquinhos voor belachelijk veel verkopen aan PSG en dan Benatia oppikken en die weer voor een gigantisch bedrag verkopen).
Dat denk ik ook niet nee. Misschien beter voor zijn ontwikkeling om nog een jaartje of wat bij ons te blijven en dan richting een Duitse subtopper of zo. Maar ja, alles wat boven de 6 miljoen wordt geboden is mooi meegenomen voor Feyenoord.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij gaat het niet redden in de concurrentiestrijd met de Ciani's van deze wereld, denk ik.
Vanuit het perspectief van Feyenoord is dit prima jaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Misschien beter voor zijn ontwikkeling om nog een jaartje of wat bij ons te blijven en dan richting een Duitse subtopper of zo. Maar ja, alles wat boven de 6 miljoen wordt geboden is mooi meegenomen voor Feyenoord.
Zou me eerder zorgen maken over PSV wat die traditionele top 3 betreftquote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ben niet voor Feyenoord maar hopelijk zijn ze snel uit de zorgen en krijgen we weer de ouderwetse top 3. Hopelijk halen ze de 4de ronde CL.
Vind dat een nietszeggende club eigenlijk. 100 x liever Twente ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou me eerder zorgen maken over PSV wat die traditionele top 3 betreft
Qua begroting blijven we nog wel even top 3 hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou me eerder zorgen maken over PSV wat die traditionele top 3 betreft
Ja ga maar weer weg kuttroll doeiquote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vind dat een nietszeggende club eigenlijk. 100 x liever Twente ofzo.
Hebben jullie nog een parkeerplaats over? Gr grquote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Qua begroting blijven we nog wel even top 3 hoor
Ja nog wel een aantalquote:Op maandag 19 mei 2014 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een parkeerplaats over? Gr gr
Volgens mij hebben we al 4 jaar lang een top 1.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ben niet voor Feyenoord maar hopelijk zijn ze snel uit de zorgen en krijgen we weer de ouderwetse top 3. Hopelijk halen ze de 4de ronde CL.
Geen selfie maar ik keur 'm goed.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
nou ja het is weer maandag dus ik ga weer bier drinken doei
ik post wel een bierselfie op m'n instagram kusjes
Zwerverquote:Op maandag 19 mei 2014 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen selfie maar ik keur 'm goed.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |