Macht der gewoonte denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
Potverdikkie, onze Carice zien we elke aflevering naakt, maar Khaleesi blijft in de kleren
thanks!quote:
carice is hollander en khaleesi heeft contractueel afgedwongen dat ze niet meer bloot hoeft te verschijnenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
Potverdikkie, onze Carice zien we elke aflevering naakt, maar Khaleesi blijft in de kleren
waar heb je het over?quote:
Carice zit naakt in alles wat ze doet. Waarschijnlijk kiest ze daar haar rollen op.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
Dat is een gerucht geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
carice is hollander en khaleesi heeft contractueel afgedwongen dat ze niet meer bloot hoeft te verschijnen
kan me niet herinneren dat ze in minoes bloot wasquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Carice zit naakt in alles wat ze doet. Waarschijnlijk kiest ze daar haar rollen op.![]()
Zonder kleren vind jij haar wel aantrekklijk hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is het nou weer bekrompen om iemand af te wijzen op haarkleur?
Sansa is hoe ze er in de serie uit ziet gewoon totaal niet aantrekkelijk, voor mij.
Met der jank kop.
Had ze als kat kleren aan dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ze in minoes bloot was
touchéquote:
Halve film naakt, de slet!!!quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme jongens, the feels
En, huilen?quote:
geweldig acteerwerk weer in die scènequote:Op maandag 19 mei 2014 21:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme jongens, the feels
je spreekt jezelf tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
je spreekt jezelf tegenHé, je bent weer liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Idd die mag ook wel wat vaker uit de kleren.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |