Nee maar daar heb ik het ook niet over. Zonnebankbruin is eigenlijk nooit mooi.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe bruin het is hoor.
Van die lichtblonde chicks met een huid alsof ze net 80 uur onder de zonnebank hebben gelegen!!
Ik haat voetbal.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met het WK in zicht is dat alleen maar hip.
Waarschijnlijk, maar ook dat is de zon toch.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:37 schreef Piye het volgende:
[..]
En het speelt niet stiekem een heel klein beetje mee dat men in de zomer vaak ook gewoon wat vrolijker kijkt dan in de winter? Jij denkt echt dat mensen er hoe donkerder, hoe gelukkiger uitzien?
Misschien ligt het daaraan dan, als je toch niet zoveel verschil ziet. Ik zorg prima voor mn huid, maar vind mezelf er in de zomer wel gewoon beter uitzien.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, standaard altijd hetzelfde.Denk wel dat het uitmaakt of je je huid een beetje verzorgt, scrubben en zo om de dode huidcellen te verwijderen, zorgt ervoor dat je gewoon een normaal gekleurd maar blank huidje hebt...niets grijzig/wit maar normaal.
Zo eind van de zomer, blond haar dat nog blonder is geworden door de zon, en beetje bruin, kan idd erg mooi zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 22:38 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Nee maar daar heb ik het ook niet over. Zonnebankbruin is eigenlijk nooit mooi.
Weinig keuze hier...ik kan kiezen tussen rood en wit.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Misschien ligt het daaraan dan, als je toch niet zoveel verschil ziet. Ik zorg prima voor mn huid, maar vind mezelf er in de zomer wel gewoon beter uitzien.
hipstersquote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Zo eind van de zomer, blond haar dat nog blonder is geworden door de zon, en beetje bruin, kan idd erg mooi zijn
Niks mis mee toch? Mijn haar wordt ook altijd echt weer heeel licht en dat vind ik mooi samen met een beetje gebruinde huid.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Zo eind van de zomer, blond haar dat nog blonder is geworden door de zon, en beetje bruin, kan idd erg mooi zijn
Oeh ja maar dat lijkt me ook echt vervelend. Pijnlijk ook. Ik ben blond dus dan zou je verwachten dat je snel verbrand, maar ik word gewoon bruin dus wat dat betreft heb ik mazzel gehad.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Weinig keuze hier...ik kan kiezen tussen rood en wit.
Ik zei toch ook dat ik datquote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Mijn haar wordt ook altijd echt weer heeel licht en dat vind ik mooi samen met een beetje gebruinde huid.
Was het dan ook met je eensquote:Op maandag 19 mei 2014 22:45 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat ik datvind?
Ja, maar ik heb niks tegen de zon. Je moet uit mijn betoog zeker niet halen dat ik angstvallig de zon vermijd en hoop op regenachtige dagen. Ik vind alleen bruinen complete onzin.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:38 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar ook dat is de zon toch.
Ik weet niet beter, interesseert me ook niet meer en heb er ook geen zin in om maar enige moeite ervoor te doen. Mensen nemen me maar zoals ik ben en als ze dat niet bevalt dan is dat hun probleem.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:41 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Oeh ja maar dat lijkt me ook echt vervelend. Pijnlijk ook. Ik ben blond dus dan zou je verwachten dat je snel verbrand, maar ik word gewoon bruin dus wat dat betreft heb ik mazzel gehad.
Je kunt niet alles hebben.quote:
Misschien kun jij over me heen squirten?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Spuitkak het volgende:
Als je bruin wil worden smeer je jezelf maar in met poep.
Hoezo dat.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef Fierce. het volgende:
Ik vind het juist kut dat ik zo snel bruin word.
Lekker pervers ben jij.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Misschien kun jij over me heen squirten?
Wat een manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan hele dagen in de zon liggen, wat ik van het weekend ook gedaan heb, en dan ben ik zo bruin. Kan er zo bruin van worden dat het op een gegeven moment maar moeilijk te zien is dat ik eigenlijk blank ben. Maar goed, doe dat al tijden en de kleur raak ik gedurende jaar ook niet helemaal meer kwijt, dus dan is een eerste dagje volle zon van het jaar genoeg om weer helemaal bij te kleuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |