Nee, het wordt warmer. Het wordt serieus warm als de zon de hele dag op slaapkamer raam staat te branden. ,quote:Op maandag 19 mei 2014 12:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Hitte? Het wordt max 25 graden overdag..
Houd je gordijn dicht overdag en gooi je raam om een uur of 18.00 open.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:59 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, het wordt warmer. Het wordt serieus warm als de zon de hele dag op slaapkamer raam staat te branden. ,
Ja, dat doe ik ook, maar dan alsnog wordt het warm. De zon schijnt door het glas en verwarmt de gordijnen, die gordijnen gaan dan weer warmte afgeven. Dan wordt het al snel >25 graden.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Houd je gordijn dicht overdag en gooi je raam om een uur of 18.00 open.
Wat doe je dan als het echt warm is? In een ijsbad slapen?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:03 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook, maar dan alsnog wordt het warm. De zon schijnt door het glas en verwarmt de gordijnen, die gordijnen gaan om hun beurt dan weer warmte afgeven. Dan wordt het al snel >25 graden.
Wat ik normaal doe ik beddengoed in de vriezer, maar dat is ook niet ideaal.
Beddengoed in de vriezer en ventilator aan. Als een dure zijden dekbedovertrek nou echt koeler zou zijn, zou ik dat wel overwegen, maar daar ben ik nog niet van overtuigd.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat doe je dan als het echt warm is? In een ijsbad slapen?
Goede info, dank je. Slaap je in de winter ook onder dat Egyptisch gekamd katoen satijn?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:39 schreef Mylene het volgende:
Wij hebben hier dekbedovertrekken van zoals het wordt genoemd, katoensatijn en Egyptische gekamd katoen satijn. Echt heel fijn en koel. In de zomer liggen we eronder zonder er een dekbed in te doen. Je hebt ze heel duur, maar ook goedkoop. Ik heb naast Lien's Linnen (voormalig Walra medewerkster), ook overtrekken van de Zeeman (onder noemer hotelkwaliteit) waar ze soms in de aanbieding zijn. Doen eigenlijk niet onder van het dure spul als ik eerlijk moet zijn.
http://www.lienslinnen.nl
http://www.walra.nl
Ja, maar dan vanzelfsprekend wel met dekbed. Dan voelt het ook fijn en snel verwarmend. Ik zou als ik jou was even kijken bij de Zeeman. Misschien hebben ze het nu wel vast in hun assortiment. Toen ik ze kocht waren ze er de in kleur ecru met een subtiel streepje, glanzend en mat. Ik geloof dat ze iets van 20 euro waren voor 2 personen. Ik heb er toen meteen 3 gekocht omdat het een tijdelijke aanbieding was. Anders misschien de Hema.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:04 schreef Ludd het volgende:
[..]
Goede info, dank je. Slaap je in de winter ook onder dat Egyptisch gekamd katoen satijn?
Ik wist niet eens dat de Zeeman nog bestond, maar ik zal er eens langs gaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, maar dan vanzelfsprekend wel met dekbed. Dan voelt het ook fijn en snel verwarmend. Ik zou als ik jou was even kijken bij de Zeeman. Misschien hebben ze het nu wel vast in hun assortiment. Toen ik ze kocht waren ze er de in kleur ecru met een subtiel streepje, glanzend en mat. Ik geloof dat ze iets van 20 euro waren voor 2 personen. Ik heb er toen meteen 3 gekocht omdat het een tijdelijke aanbieding was. Anders misschien de Hema.
Even voorzichtig de verpakking openmaken en voelen. Dan voelt het bij katoensatijn zacht en glad aan, in tegenstelling tot gewoon katoen dat stug aanvoelt.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:27 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de Zeeman nog bestond, maar ik zal er eens langs gaan.
Haha, daar kan ik me iets bij voorstellen. De hamvraag is of hij het die 250 achteraf wel waard vond.quote:[b]Op maandag 19 mei 2014 14:35 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/16715]M
Die ik bij Lien's Linnen kocht was iets van 250 euro, op maat gemaakt en inclusief kussenslopen die je apart moest kopen. Mijn vent kreeg een beroerte toen hij per ongeluk de rekening zag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |