abonnement Unibet Coolblue
pi_405434
Oké, wegens groot succes open ik wederom een topic over de reguliere uitzending.

Wat kan ik zeggen. Koen was weer de irritante randdebiel zoals gewoonlijk. Ik vind hem eerlijk gezegd een gevaarlijk mannetje en dat meen ik! Iemand die zo kan kloten met andermans psyche, ongelofelijk. Nou snap ik die domme Mariska ook niet. Als ze een beetje slim is, laat ze die psycho links liggen en gaat ze hem niet steeds omhelzen als ze het weer "aan het bijleggen" zijn. Ze zegt wel dat ze zijn spelletje door heeft, maar ik betwijfel het ten zeerste.

Die Sandra dan! "Ik wil je de hele week al een tongzoen geven". Gosh, wat is dit voor trieste vertoning. Richard zal 'r alleen maar uitlachen want die heeft 'r gewoon lekker gebruikt (wat hij ook gedaan moge hebben) wanneer het 'm uitkwam. Denkt ze nou werkelijk dat Richard met hangende pootjes naar haar toekomt?

Oh oh oh, het is één en al kommer en kwel.
Maar wel leuk om naar te kijken.

Groetekes, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_405447
quote:
Op 20 oktober 2000 20:51 schreef ruby het volgende:

Oh oh oh, het is één en al kommer en kwel.
Maar wel leuk om naar te kijken.


Het is zo jammer dat hier niet veel op gereageerd wordt, dit was toch gewoon een topuitzending!!!

Of ben ik nou echt de enige die dat vindt?

pi_405454
Het was zeker een topuitzending. Koen en Richard worden al helemaal gek van zo'n mooie meid als Nancy. Ze laten zich allebei al lekker kennen. Koen probeert zelfs Sandra aan zijn zijde te krijgen met het onderuit halen van Richard.
Lagge man, de bus is af en toe best leuk
pi_405485
Hee Tijzio, ook nieuw hier aangekomen vandaag? (ik weet het, heel erg off-topic, maar zo drukbezocht is dit forum nou ook weer niet)
pi_405520
Ik moet zeggen dat dit inderdaad wel een goede uitzending was! Die Richard blijkt een echte boerelul te zijn. Iemand die heel veel van zichzelf vind, maar het dus HELEMAAL niet is. Wat een eikel.
Dat bleek gisteren ook al. Hij had wat woorden met Zoë en toen liet hij aan Nederland zien wat een klein kind hij is. Drammerig als een kleuter wil hij persé het laatste woord hebben. Brrrr! Hetzelfde als vandaag met Sandra. Hij is zo egoistisch dat hij niet in kan zien dat hij verkeerd en zielig bezig is. Een echt kind! Zal wel aan de opvoeding liggen!
pi_405593
Heb die "ruzie" van Sandra en Koen op stream gezien, en het ging toch wel wat anders dan vandaag is uitgezonden! Niet dat ik niet anders had verwacht, maar Richard zette Sandra eigenlijk telkens met haar mond vol tanden, daar was niks van terug te zien net. Sandra had trouwens wel gelijk, maar hij dramde zo door en had het verhaaltje zo goed in zijn hoofd, dat zij zich niet meer wist te verdedigen.
Op een gegeven moment zag je zelfs Nancy op de bank zitten "tijdens" die ruzie, maar dat was pas erna! Bah, waar ik toch allemaal niet op let...

Trouwens weer een pluspuntje voor Zoë, ze liet zich weer niet kennen, dit keer door Koen.

pi_405802
quote:
Op 20 oktober 2000 21:02 schreef tornado het volgende:
.....dit was toch gewoon een topuitzending!!!
Tssss, 3 weken had ik geen trek in de Bus. Vanavond toch maar weer eens geprobeerd.
Nou nou, wat blijkt dit programma diep gezonken te zijn zeg...

Dus ga ik eens inloggen voor de vertrouwde hoon op het FOK!-forum. Blijkt de afgelopen uitzending hier gezien te worden als een 'topuitzending'.

Sorry hoor Tornado, 't is niet persoonlijk bedoeld. Maar wat moeten jullie in godsnaam met dit programma? De regie probeert, als zuigende intrigant, slechts erotiek en akelige ruzies uit te lokken.
Of is dit nou "camp"????

Wat laten die buspassagiers zich een potje misbruiken voor de kijkcijfers, halleluja....

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 21-10-2000 01:30]

The trick is to keep breathing
pi_405919
quote:
Op 21 oktober 2000 01:27 schreef Arjuno het volgende:
De regie probeert, als zuigende intrigant, slechts erotiek en akelige ruzies uit te lokken.

Wat laten die buspassagiers zich een potje misbruiken voor de kijkcijfers, halleluja....


Je moet het allemaal niet zo serieus nemen. Wie heeft ooit verzonnen dat in dit soort programma's de regie zich er nooit mee mag bemoeien? Volgens mij vinden de passagiers het helemaal niet erg hoor. Trouwens de meeste ruzies komen toch uit die mensen zelf. Het is toch beter als vorig jaar, toen we naar een soort camping zaten te kijken van een stel vrienden die alles toppietoppie vonden?
pi_406240
Ik ben gister helemaal afgehaakt!! Zeg het is Jerry Springer-achter-de-schermen, Trailerparkpeople die tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen...iedereen lacht hen uit om hun enorme stupiditeit, terwijl zij denken dat ze helemaal 'hot' zijn....Walgelijk! Tot nu toe vond ik de bus nog wel vies-lekker zal ik maar zeggen, zoiets als negerzoenen, maar het is te diep gezonken....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_407630
quote:
Op 21 oktober 2000 15:48 schreef Catootje het volgende:
[knip]
iedereen lacht hen uit om hun enorme stupiditeit, terwijl zij denken dat ze helemaal 'hot' zijn
[knip]
Toch een van de redenen waarom ik het nog steeds leuk vind
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')