SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik had een Ibra in een pack jaIk ook.. in FUT12 en toen was hij heel goedkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/carequote:Op maandag 19 mei 2014 09:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook.. in FUT12 en toen was hij heel goedkoop.
Afellay is goed.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:40 schreef Zhano het volgende:
Wat een matig aanbod aan LMs in de BBVA man.
Is niet veel nee. En RM's op Di Maria na ook niet echt. Gaat ook niet veel bij komen in het TOTSquote:Op maandag 19 mei 2014 09:40 schreef Zhano het volgende:
Klinkt als een film met veel mensen uit India en die zijn vaak maar irritantquote:Op maandag 19 mei 2014 09:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Million Dollar Arm (2014) - IMDb
draait hier natuurlijk weer niet
Amrabatquote:Op maandag 19 mei 2014 09:40 schreef Zhano het volgende:
is dit een stille hint dat we allemaal Di maria's in moeten kopen ?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is niet veel nee. En RM's op Di Maria na ook niet echt. Gaat ook niet veel bij komen in het TOTS
Neequote:Op maandag 19 mei 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is dit een stille hint dat we allemaal Di maria's in moeten kopen ?
Ja dat was wat ik bedoeldequote:Op maandag 19 mei 2014 09:44 schreef DutchSL het volgende:
Gaat wel wat bij komen, maar dat wordt onbetaalbaar![]()
Behalve TOTS Griezmann dan.
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt als een film met veel mensen uit India en die zijn vaak maar irritant
Guardado?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja die staat wel op mn to-try lijstje, maar is hij niet meer een LW? Jese is kak iig op LM.
Baas.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja die staat wel op mn to-try lijstje, maar is hij niet meer een LW? Jese is kak iig op LM.
Workrates (h/l) zijn niet ideaal, maar in een formatie met een back kan dat prima imo. Groot voordeel is zijn 4*/4* en zijn prima strength (Voor winger begrippen). Moet prima kunnen. Bij mij komt hij wel in mijn BBVA team volgende week. Hem en Eliseu wil ik sowieso nog uitproberen.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heeft ie wel gepostquote:Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb Ozzie nog niets zien posten over de Diego --> Fener geruchten. Hebben ze eindelijk een opvolger voor Alex...
Kon je dan met Wubbo Ockels wortels eten?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het nieuws van Wubbo Ockels was al bekend maar wisten jullie dat hij het karakter was voordat ze Jazz Jackrabbit bedachten?
Nee.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het nieuws van Wubbo Ockels was al bekend maar wisten jullie dat hij het karakter was voordat ze Jazz Jackrabbit bedachten?
Ruimteschipquote:
Er is op de officiële website aangegeven dat ze de onderhandelingen zijn begonnen. Dit doen ze vaak alleen als de speler zo goed als binnen is. Na de CL finale gaat hij tekenen als het goed is.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb Ozzie nog niets zien posten over de Diego --> Fener geruchten. Hebben ze eindelijk een opvolger voor Alex...
Geen idee, maar het is mij niet bekend waarom ze het hebben veranderd.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kon je dan met Wubbo Ockels wortels eten?
Jezus man. Dat heeft hij vorige week al gepost.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef Tim86 het volgende:
k heb Ozzie nog niets zien posten over de Diego --> Fener geruchten. Hebben ze eindelijk
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jezus man. Dat heeft hij vorige week al gepost.
quote:
Andere jaren werd ieder gerucht in veul posts besproken..Eentje vind ik nog vrij karig...quote:Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jezus man. Dat heeft hij vorige week al gepost.
Waarom, linkspoot, med/med, goede crossing.. wat wil je dan op LM? Als LW had hij een betere rechterbeen mogen hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat was wat ik bedoeldeen TOTS Griezmann is imo echt alleen een LW niet LM
Ik vond hem in verdedigend opzicht kut en hij voelde sloom aan. Dan heb ik liever dat hij al voorin staatquote:Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom, linkspoot, med/med, goede crossing.. wat wil je dan op LM? Als LW had hij een betere rechterbeen mogen hebben.
Kom vechten dan!?quote:
Jese viel mij erg tegen. Afellay is beter (en ook 4/4).quote:Op maandag 19 mei 2014 09:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Workrates (h/l) zijn niet ideaal, maar in een formatie met een back kan dat prima imo. Groot voordeel is zijn 4*/4* en zijn prima strength (Voor winger begrippen). Moet prima kunnen. Bij mij komt hij wel in mijn BBVA team volgende week. Hem en Eliseu wil ik sowieso nog uitproberen.
Op Eliseu en Courtois na is dit pack only. Misschien dat ik nog wat verkoop met eventuele themacup en TOTS dingen, maar dit is hem nu:
[ afbeelding ]
Afgelopen week echt het halve BBVA TOTS (suggestions) in een pack gehad. Filipe, Godin, Miranda, Courtois, Juanfran, Rakitic, Benz, Sanchez, Pepe, Modric, Alves en nog een paar. Niet dat ze er allemaal in zitten (verre van), maar toch
NIF Pedro had ik ook in een pack, dat is mijn alternatief voor Alexis.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jese viel mij erg tegen. Afellay is beter (en ook 4/4).
Heb wel +1000 karma dankzij hem op futhead
edit. SIF Pedro is wel heel erg goed, maarja ook erg duur.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jese viel mij erg tegen. Afellay is beter (en ook 4/4).
Heb wel +1000 karma dankzij hem op futhead
edit. SIF Pedro is wel heel erg goed, maarja ook erg duur.
Altijd rekening houden met EA randomness.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Ik heb op 1 comment net iets meer dan +100. Maar dafuq, de pace van Jese is 88 terwijl hij 88 sprint speed, 93 acceleration en 95 agility heeft. Wat telt dan nog meer mee voor pace?
Agility zit toch bij dribbling? Ik dacht dat het alleen sprint en acceleration was, maar blijkbaar niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Ik heb op 1 comment net iets meer dan +100. Maar dafuq, de pace van Jese is 88 terwijl hij 88 sprint speed, 93 acceleration en 95 agility heeft. Wat telt dan nog meer mee voor pace?
Draai je NL CB's om ajb. Neuroot in mij trekt dit nietquote:Op maandag 19 mei 2014 10:15 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
#trotsepapa.
Nu nog 10k om UP te graden
Dat zou ook best kunnen want Grabban heeft 82 acceleration en sprint speed en 93 agility.. en op zijn kaart staat 82 pace.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Agility zit toch bij dribbling? Ik dacht dat het alleen sprint en acceleration was, maar blijkbaar niet.
Hoe is Kampl?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:20 schreef Lindgren. het volgende:
Als we dan toch ineens uit het niets onze teams gaan posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+35k. Ik was ooit een rijke tatta, maar dat is lang geleden.
Net omgedraaid omdat Virgil voor mn gevoel beter speelde toen ik m nog rechts had. Net Kongolo erin gedaan ipv de plopper.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Draai je NL CB's om ajb. Neuroot in mij trekt dit niet
linkspoot enzo
Goed verhaal.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:22 schreef Poepz0r het volgende:
Heel het jaar al troep uit packs. Krijg ik tijdje terug die gratis packs; Ozil, Aguero en een random in formMaja allemaal 0 waard
Prima. Jammer van zijn shooting alleen. Verder redelijk allround. Prima crossing, passing, pace en dribbling.quote:
Beter dan niks.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:22 schreef Poepz0r het volgende:
Heel het jaar al troep uit packs. Krijg ik tijdje terug die gratis packs; Ozil, Aguero en een random in formMaja allemaal 0 waard
wow, jij zult nu echt rijk zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef Zhano het volgende:
Ik zou kunnen zweren dat ik net een 79 Strootman verkocht heb als een 81
Ze zijn dan ook allebei 400cquote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef Zhano het volgende:
Ik zou kunnen zweren dat ik net een 79 Strootman verkocht heb als een 81
Oh, ik zou zeggen dat 79 Strootman duurder was, want die moet zoveel gediscard zijn dat die echt fucking zeldzaam geworden isquote:
waarom zou hij dan duur zijn, al die verzamelnichten hebben hem natuurlijk allang.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh, ik zou zeggen dat 79 Strootman duurder was, want die moet zoveel gediscard zijn dat die echt fucking zeldzaam geworden is
Niet qua prijs bedoel ik. Ik verkocht m voor 500 btwquote:
Schaarste vriend, schaarstequote:Op maandag 19 mei 2014 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zou hij dan duur zijn, al die verzamelnichten hebben hem natuurlijk allang.
90% van de FUT community geeft geen fuck om silvers en bronzes.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je ziet wat mensen in video's allemaal discarden dan snap ik waarom er van sommige silvers altijd maar weinig op de markt staan.
Die mensen letten gewoon niet op.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
90% van de FUT community geeft geen fuck om silvers en bronzes.
hele serie silvers en bronze staan waarvan ik geen idee heb of ze wat waard zijn. ja de vilhena's en bruma's lukt nog wel. maar al die noorse deense en andere bende.. geen idee.quote:
Zo'n verhaal heeft de One ook gehad. Eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:20 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.pu.nl/artikele(...)t-performance-boost/
Die zijn ook geen fuck meer waard. Hovland gaat voor 350cquote:Op maandag 19 mei 2014 10:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hele serie silvers en bronze staan waarvan ik geen idee heb of ze wat waard zijn. ja de vilhena's en bruma's lukt nog wel. maar al die noorse deense en andere bende.. geen idee.
Hij maakt wel kans op een IF.. goal + clean sheet.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn ook geen fuck meer waard. Hovland gaat voor 350c
Wat deed jij eigenlijk voordat FUT er was? Had je überhaupt hobby's? Of alleen nog meer fappen dan nu?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij maakt wel kans op een IF.. goal + clean sheet.
De weken na de TOTS krijgen we normaal gesproken veel bronze + silver IFs maar nu heb je dus het WK. In FUT10 heb ik dat niet meegemaakt omdat ik pas heel laat aan FUT begon toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Weet ik niet meer. Ik denk veel JJ2 enzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat deed jij eigenlijk voordat FUT er was? Had je überhaupt hobby's? Of alleen nog meer fappen dan nu?
voor FUT had ik niets, nu heb ik julliequote:Op maandag 19 mei 2014 11:06 schreef Toefjes het volgende:
Voor FUT had ik een eigen huis, een rijk sociaal leven, fijne relaties. Nu heb ik een eigen huis.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat deed jij eigenlijk voordat FUT er was? Had je überhaupt hobby's? Of alleen nog meer fappen dan nu?
Op de xbox is Vidal ook 230, maar Pogba 240quote:Op maandag 19 mei 2014 11:10 schreef Toefjes het volgende:
Vidal en Pogba gingen gelijk op qua prijs, maar nu staat het 229K - 200K voor Vidal.
maat van mij heeft eiswein en jobson gewoon gediscard.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je ziet wat mensen in video's allemaal discarden dan snap ik waarom er van sommige silvers altijd maar weinig op de markt staan.
vidal is echt de meest wispelturige van de 2. toch zou ik eerste TOTS vidal kopen en dan SIF pogbaas er naastquote:Op maandag 19 mei 2014 11:10 schreef Toefjes het volgende:
Vidal en Pogba gingen gelijk op qua prijs, maar nu staat het 229K - 200K voor Vidal.
je moet er alleen het geduld voor hebben om 530 keer te relisten, daar zie ik altijd tegen op.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:16 schreef DutchSL het volgende:
Sowieso kun je meestal de slechtste silvers nog wel voor 150/200 (en dus boven discard value) verkopen.
Mensen denken dan, ach die paar coins, maar over een heel seizoen scheelt dat best veel als je vaak pakjes opent.
Als relist all goed werkt is dat geen probleem. Als...quote:Op maandag 19 mei 2014 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet er alleen het geduld voor hebben om 530 keer te relisten, daar zie ik altijd tegen op.
Zo dacht ik er in FUT10 ook over.. in FUT11 kwam ik er echter achter dat je op silvers heel makkelijk winst kan maken en dat doe ik nu al 4 jaar ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:14 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
maat van mij heeft eiswein en jobson gewoon gediscard.
'zilver is niks waard'
Vraag me ook af of je iets aan hem hebt in deze formatie.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Asamoah op lm?
433 met alleen Toni in de spits lijkt me zwak door zijn wrs.
Welke formatie dan wel?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag me ook af of je iets aan hem hebt in deze formatie.
die app van JP werkt al een stuk beterquote:Op maandag 19 mei 2014 11:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als relist all goed werkt is dat geen probleem. Als...
Iets met wingers (433) en dan lekker cross abusen. Maar ik zou sowieso echt niet met die pace om kunnen gaanquote:
Wil het gewoon eens proberen. Maar ben bang dat hij nooit in de 16 is door zijn workratesquote:Op maandag 19 mei 2014 11:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets met wingers (433) en dan lekker cross abusen. Maar ik zou sowieso echt niet met die pace om kunnen gaan
med low is toch primaquote:Op maandag 19 mei 2014 11:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wil het gewoon eens proberen. Maar ben bang dat hij nooit in de 16 is door zijn workrates
Med/low is niet verkeerd hoor. Over med/med hoor je nooit iemand (wat veel spitsen hebben) en dat is minder goed dan med/low voor een spitsquote:Op maandag 19 mei 2014 11:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wil het gewoon eens proberen. Maar ben bang dat hij nooit in de 16 is door zijn workrates
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:20 schreef DutchSL het volgende:
4231 (de oude met wide CAM's) is het beste systeem voor een trage spits imo.
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Med/low is niet verkeerd hoor. Over med/med hoor je nooit iemand (wat veel spitsen hebben) en dat is minder goed dan med/low voor een spits
high/high is kut. zeker in 433quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Med/low is niet verkeerd hoor. Over med/med hoor je nooit iemand (wat veel spitsen hebben) en dat is minder goed dan med/low voor een spits
falcao, ik kom hem zelden tegen, maar hij speelt ALTIJD goed tegen mequote:
http://tweakers.net/nieuw(...)ijk-onvoldoende.htmlquote:Op maandag 19 mei 2014 10:20 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.pu.nl/artikele(...)t-performance-boost/
Gisteren nog tegen hem gespeeld. Bijna iedereen ging voor een Serie A team in dat toernooi maar ik heb 2x tegen een best wel duur Ligue 1 team gespeeld.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
falcao, ik kom hem zelden tegen, maar hij speelt ALTIJD goed tegen me
Met kopen, of verkopen?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
volgens mij is iedereen al redelijk aan het inslaan bij de serie A TOTS kaarten, prijzen gaan redelijk omhoogtoch wacht ik no geduldig
uit onderzoek blijkt dat ieder TOTS de vorige TOTsen nog blijven dalen, zal met serie A dus niet anders zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog in de hoop op 100K packs? Of de definitieve crash met het La liga team?
gedaald of gestegen ?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sow he, er heeft ff iemand huisgehouden met de prijs van IF Marcelo
Was 40k, is nu 160quote:
Op PS3 juist andersomquote:Op maandag 19 mei 2014 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was 40k, is nu 160En open bid gaan ze voor 140 ofzo
Wtfquote:
je zou bijna zeggen dat TOTS BBVA al uitgelekt is en hij er niet inzitquote:
Op PS is hij net zo duur..quote:
Marcelo een TOTS?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is juist de logische ontwikkeling met een TOTS voor de deur hoor
Hoezo, Marcelo zit er niet inquote:Op maandag 19 mei 2014 12:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is juist de logische ontwikkeling met een TOTS voor de deur hoor
Dit.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met TOTS Filipe Luis zal IF Marcelo ook wel goed dalen lijkt me
Ik vraag het me afquote:Op maandag 19 mei 2014 12:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met TOTS Filipe Luis zal IF Marcelo ook wel goed dalen lijkt me
Ultimatedb dus niet bijgewerkt. Anyhow, ik ga toch voor TOTS Filipe Luisquote:Op maandag 19 mei 2014 12:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel 10k goedkoper, maar zoveel scheelt het niet.
Klopt geen fuck van die sitequote:Op maandag 19 mei 2014 12:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel 10k goedkoper, maar zoveel scheelt het niet.
Ultimatedb laat zien wat er gekocht wordt, niet wat er te koop staatquote:Op maandag 19 mei 2014 12:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ultimatedb dus niet bijgewerkt. Anyhow, ik ga toch voor TOTS Filipe Luis
Wel als er geen concurrent bij komt ja en de league even populair wordt door het TOTS, maar nu is IF Marcelo de nr 1 linksback voor Brazil of BBVA teams, daar komt zo verandering in, dus zal de prijs zeker zakken.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag het me afTot nu toe stegen de meeste bruikbare IF's wel met TOTS
Kans is er officieel wel, maar heb het nog nooit gehoord. Zeker niet in deze fase van het spel waarin er coins in overvloed zijn. Als je in week 1 een half miljoen koopt valt het wat meer op.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wordt je trouwens nog gebanned als je coins koopt? Heb wel wat nodig eigenlijk...
True story.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kans is er officieel wel, maar heb het nog nooit gehoord. Zeker niet in deze fase van het spel waarin er coins in overvloed zijn. Als je in week 1 een half miljoen koopt valt het wat meer op.
Ha ha die was echt leuk ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:11 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ekkere_vriendin.html
een van de gebruikers hier, gaat eigenlijk altijd goed.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
True story.
Iemand toevallig een aanrader qua betrouwbaarheid en prijs/kwaliteit?
Ha ha die was echt leuk ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was zo'n mooi moment maar niet zo mooi als die bus van DE BONDSCOACH.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat was echt leuk jaquote:Op maandag 19 mei 2014 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
De prijs van SIF Higuain is ook gestegen btw, ondanks TOTS Tevez die er nu is.
Zo lang ze qua prijs onder UT coin traders e.d. blijven is dat inderdaad een optie. Vanavond maar ff kijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een van de gebruikers hier, gaat eigenlijk altijd goed.
Welke console zit je?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wordt je trouwens nog gebanned als je coins koopt? Heb wel wat nodig eigenlijk...
meesten verkopen hier ook aan dat soort sites, verkoop levert 6 euro op en aankoop kost 14 euro ofzo best veel marge.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zo lang ze qua prijs onder UT coin traders e.d. blijven is dat inderdaad een optie. Vanavond maar ff kijken.
Verkoop aan mmoga is nu 6,50quote:Op maandag 19 mei 2014 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meesten verkopen hier ook aan dat soort sites, verkoop levert 6 euro op en aankoop kost 14 euro ofzo best veel marge.
Ik zit op PS3.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verkoop aan mmoga is nu 6,50
Ik heb nog 200k waar ik niks mee doe behalve zinloos packs openen.. als iemand ze wilt kopen voor 15 euro vind ik het ook best.
*kuch* genaaid *kuch kuch kuch*quote:Op maandag 19 mei 2014 12:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik zit op PS3.
15 euro voor 200k zou ik wel doen trouwens.
Wat vraag jij nog voor je coins?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat was echt leuk ja
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als je alvast 14 euro naar mij overmaakt krijg jij 200k.
Over 3 dagen pas kopenquote:
Omdat die spelers nu allemaal veel duurder zijn dan over een paar dagen, als iedereen van zijn serie a team af wilquote:
Ohja natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat die spelers nu allemaal veel duurder zijn dan over een paar dagen, als iedereen van zijn serie a team af wil
Wat een straf. Ik zit op kantoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een warmte. Ik zit met m'n Timbers, vest en leren jasje in de trein, terwijl er continu meisjes met korte bipsbroekjes en teenslippers in- en uitstappen.![]()
#ontopicwantinreallifesweatyteltook #stillclassythough
Verkapte kijk mij Timbers hebben post..quote:Op maandag 19 mei 2014 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een warmte. Ik zit met m'n Timbers, vest en leren jasje in de trein, terwijl er continu meisjes met korte bipsbroekjes en teenslippers in- en uitstappen.![]()
#ontopicwantinreallifesweatyteltook #stillclassythough
om over het hippe leren jasje nog maar te zwijgen.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
gaat prima, kijk maar hoe blij die is
[ afbeelding ]
Aaaah wat een puppy.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefe hont welquote:Op maandag 19 mei 2014 14:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Hij krijgt een TOTS die waarschijnlijk niet heel duur gaat worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Zhano het volgende:
Zou dit een slecht moment zijn om SIF Rakitic te kopen?
grtwitter:ManUtd twitterde op maandag 19-05-2014 om 15:00:21CONFIRMED: Louis van Gaal will become #mufc manager after the World Cup. More: http://t.co/YBjnDdcRQI #vangaalmufc http://t.co/RNjAbbvwVx reageer retweet
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Pato ook naar Fenerbahce ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
OopsDacht dat jij naar dat festival was geweest. Maar dat is dsl volgens mij.
Ik ben dsl ?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
OopsDacht dat jij naar dat festival was geweest. Maar dat is dsl volgens mij.
Sinds gister steeds meer geruchten erover. Hij is door zijn zaakwaarnemer aangeboden en zou een contract van 3M euro willen op jaar basis. Sao Paulo wilt er 10M voor terug hebben.quote:
Ozz en Luca Toniquote:Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers op mijn lijstje.Moet met open bid en tijdens TOTS BBVA wel goedkoper lukken.
quote:
Dat lijkt best wel op mijn lijstjequote:Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers op mijn lijstje.Moet met open bid en tijdens TOTS BBVA wel goedkoper lukken.
Nu komt de aap uit de mouw. EA heeft je AB gevonden mavertjequote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan niet meer inloggen in FUT. als ik wil inloggen met de EA server staat er dan er iets is met de Origin Account. WTF
Fucking bruutquote:
APOD zul je bedoelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw. EA heeft je AB gevonden mavertje
hahah dat had ik ook op me 3e account, is een banquote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan niet meer inloggen in FUT. als ik wil inloggen met de EA server staat er dan er iets is met de Origin Account. WTF
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hahah dat had ik ook op me 3e account, is een ban
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Fucking bruut
Dit was de laatste plaat van de dag:
Ik ben nog nooit zo lomp los gegaan
Mensen keken mij raar aan, zo erg was het
Dan moet de ban nog ff syncenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan wel gewoon op de webapp hoor met het account en gewoon inloggen. alles is er nog
yeeeequote:Op maandag 19 mei 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Peanuts voor jou toch? Nieuw accountje aanmaken en doorgaan met grasmaaien
Weet niet of die volgende week veel goedkoper is...hij zit toch nu ook gewoon in packs?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:30 schreef Freire het volgende:
Constant is gewoon 3k
even een weekje wachten met mn serie A team dan maar
quote:
Tuurlijk is die volgende week wel goedkoperquote:Op maandag 19 mei 2014 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet niet of die volgende week veel goedkoper is...hij zit toch nu ook gewoon in packs?
Daar ga ik wel van uit, en ik hoop nog altijd op 100k packsquote:Op maandag 19 mei 2014 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet niet of die volgende week veel goedkoper is...hij zit toch nu ook gewoon in packs?
Maar je zou toch verwachten dat de prijs dan nu al een stuk lager ligt? Iedereen heeft vorige week dinsdag of woensdag een Serie A team gemaakt, en doekt het gisteren/vandaag/morgen op.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tuurlijk is die volgende week wel goedkoperIedereen verkoopt die dan weer, is gewoon nodig aangezien er maar 2 gold LB's zijn in serie a
Alle prijzen zijn op de xbox nog steeds even hoog hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar je zou toch verwachten dat de prijs dan nu al een stuk lager ligt? Iedereen heeft vorige week dinsdag of woensdag een Serie A team gemaakt, en doekt het gisteren/vandaag/morgen op.
Lijkt me eerder een ban van je account.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:33 schreef Maver24 het volgende:
console restarted, een update voor de xbox one. zou dat het probeem zijn geweest. kon gewoon geen connectie maken met de ea server
WHAHAHA!! Xbox heaumeauquote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alle prijzen zijn op de xbox nog steeds even hoog hoorWordt nog weinig verkocht
Op de PS hetzelfdequote:
Dit had ik ook en was een ban.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:33 schreef Maver24 het volgende:
console restarted, een update voor de xbox one. zou dat het probeem zijn geweest. kon gewoon geen connectie maken met de ea server
Heb op het EA forum gelezen dat dat vaker gebeurt met mensen die op het zelfde adres ingelogd hebben met een PS4 en XB1quote:Op maandag 19 mei 2014 15:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een ban van je account.
nope. hij doet het nu gewoon alweer. schijnbaar moest ik dus me console opnieuw opstarten voor die xbox one update. nu kan ik gewoon weer inloggen zonder problemen op de consolequote:Op maandag 19 mei 2014 15:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een ban van je account.
jammerquote:Op maandag 19 mei 2014 15:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nope. hij doet het nu gewoon alweer. schijnbaar moest ik dus me console opnieuw opstarten voor die xbox one update. nu kan ik gewoon weer inloggen zonder problemen op de console
Zijn prijs is alles behalve constant.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:30 schreef Freire het volgende:
Constant is gewoon 3k
even een weekje wachten met mn serie A team dan maar
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn prijs is alles behalve constant.
Antonini deed het bij mij prima maar hij is wel een rechtsbenige LB.
Divisie 2 is voor mij niet eens weggelegd.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:41 schreef Roypsv het volgende:
Divisie 1 is niet voor mij weggelegd, laat mij maar in Div 2 spelen
Ik zit nu de hele tijd tussen 2 en 3. In 2 verlies ik bijna alles en divisie 3 word ik kampioenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:41 schreef Roypsv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Maar divisie 2 vind ik eigenlijk ook al niet leukquote:Op maandag 19 mei 2014 15:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zit nu de hele tijd tussen 2 en 3. In 2 verlies ik bijna alles en divisie 3 word ik kampioen
Dat zou toch wat zijn.quote:
pics :$quote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
Bohhh wat een weertje. Ik zweet de ballen uit mijn string :$
Ik zie nu dat ik genoeg serie a spelers in mijn club heb. Alleen een LB, LM en TOTS Toni moet ik nog halenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn prijs is alles behalve constant.
Antonini deed het bij mij prima maar hij is wel een rechtsbenige LB.
Het was alleen jammer dat ze tijdens die track dus ook vuurwerk de lucht in schoten en het geknal overstemde een beetje de muziekquote:Op maandag 19 mei 2014 15:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
Godver vrienden waren ook daar. Kon niet mee omdat ik moest werken
Dit is altijd wel belangrijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het was alleen jammer dat ze tijdens die track dus ook vuurwerk de lucht in schoten en het geknal overstemde een beetje de muziek
Maar alsnog, het was echt een geweldig feest. Niet alleen muzikaal, maar ook hoe het georganiseerd was. Veel WC's, veel muntverkoophokjes op verschillende plaatsen, veel barretjes, etc. Echt tof
Als ze jou bannen kelderen de aandelen EA binnen no-time.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef Maver24 het volgende:
ik schrok wel even zeg maar gelukkig is er niks aan de hand. Ik las net al op twitter dat Bateson zei dat de xbox one een update had. Op de Xbox one wordt je ook niet uitgelogd ofzo van live als er uberhaubt een update is voor de console of game.
Weinig fatsoenlijke backs in de Serie A. Radu is 1.5k gestegen deze week, Constant 2k.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar je zou toch verwachten dat de prijs dan nu al een stuk lager ligt? Iedereen heeft vorige week dinsdag of woensdag een Serie A team gemaakt, en doekt het gisteren/vandaag/morgen op.
Ze hebben ook geen rede om mij te bannen. Ik heb niks verkeerds gedaan behalve dan packs openen of mag dat ook niet meerquote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze jou bannen kelderen de aandelen EA binnen no-time.
Ik heb gelezen dat wanneer je boven de 4000 goldpacks hebt geopend je dan verdacht bent (ivm. tamperen).quote:Op maandag 19 mei 2014 15:49 schreef Maver24 het volgende:
ebben ook geen rede om mij te bannen. Ik heb niks verkeerds gedaan behalve dan packs openen of mag dat ook niet meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
hahahaha. dan zouden Bateson en menig youtuber ook al een ban moeten hebben. die openen wel het 10 voudige als wat ik open aan packsquote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat wanneer je boven de 4000 goldpacks hebt geopend je dan verdacht bent (ivm. tamperen).
Wat zijn de laagste BINs van die 2 Genoa LBs? Beide zelfde voornaam, rating, club en non-shiny #nuttelozefeitenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weinig fatsoenlijke backs in de Serie A. Radu is 1.5k gestegen deze week, Constant 2k.
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik weet het niet broeder. Behalve wat er op futdb staat.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat zijn de laagste BINs van die 2 Genoa LBs? Beide zelfde voornaam, rating, club en non-shiny #nuttelozefeiten
Jij bent de broer.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet het niet broeder. Behalve wat er op futdb staat.
Dit, in 1 kansloos ten onder en in 2 eenvoudig kampioenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:41 schreef Roypsv het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |