(En da's dus deze openingspost.)quote:aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Wat?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:01 schreef Romev het volgende:
ik ben een weekje lid ongeveer, op een enkele post na wordt steeds alles verwijderd wat ik post, en ik post niet eens grof zoals dat haast gebruikelijk lijkt hier.
Dank je welquote:Op maandag 19 mei 2014 09:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
je kan nog niet eens in het goede forum posten
Je account kan niet verwijderd worden. Verander je e-mailadres en laat een nieuw password daarnaartoe mailen. Kan je niet meer inloggen - et voila.
Klopt, al het andere is verwijderd, 5 posts, niet veel, maar wel alles op deze post na dus. Ik snap het ook niet, was niet aan het "Trollen" of onfatsoenlijk taalgebruik aan het plaatsen.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
(En da's dus deze openingspost.)
[..]
Wat?.
Wanneer een post verwijderd wordt, daalt het postaantal (in je profiel) niet. Je hebt met dit account nog geen 5 posts geplaatst, maar slechts 3.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:08 schreef Romev het volgende:
[..]
Klopt, al het andere is verwijderd, 5 posts, niet veel, maar wel alles op deze post na dus. Ik snap het ook niet, was niet aan het "Trollen" of onfatsoenlijk taalgebruik aan het plaatsen.
Weet je dit 100 procent zeker? (test het eens. ik heb met deze post 44.995 (gemiddeld 19 per dag) posts. Gooi deze eens weg als je wilt?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer een post verwijderd wordt, daalt het postaantal (in je profiel) niet. Je hebt met dit account nog geen 5 posts geplaatst, maar slechts 3.
Ja, ik heb het meteen getest na het posten daarvan. Op de manier die jij nu voorstelt, maar dan met een post van mezelf. Werkt zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Weet je dit 100 procent zeker? (test het eens. ik heb met deze post 44.995 (gemiddeld 19 per dag) posts. Gooi deze eens weg als je wilt?
Ah oke, mooiquote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik heb het meteen getest na het posten daarvan. Op de manier die jij nu voorstelt, maar dan met een post van mezelf. Werkt zo.
quote:
TS generaliseertquote:op een enkele post na wordt steeds alles verwijderd wat ik post, en ik post niet eens grof zoals dat haast gebruikelijk lijkt hier.
Meeste klachten gaan juist over het niet dat posts niet te verwijderen zijnquote:Als alle posts dan toch verwijderd worden heeft een account geen zin,
Gaat niet.quote:hoe kan ik die verwijderen ?
mvg,
Romev
Gelukkig maar, anders zou het wel een heeeeel klein forum worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
Dit zie je niet vaak, kutusers die zijn/haar account vrijwillig willen verwijderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |