Rutte heeft een oogje op hem, hihi.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verkeringis die twaalf ofzo
Heb die zonnebankbruine griezel met zijn eeuwige grijns altijd al verdacht gevondenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Had ik niet gedacht van hem.
Maar maakt verder niet uit.
Ze lopen met elkaar.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verkeringis die twaalf ofzo
Ben ik het helemaal met je eens. Maar er werd gezegd letterlijk gezegd:quote:Op maandag 19 mei 2014 09:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker makkelijk om alles slecht te vinden aan Mark Rutte, ik denk niet dat nederland er compleet anders had uitgezien met een andere minister-president eerlijk gezegd.
Niet dat ik een groot fan van hem ben, maar vind wel dat z'n rol flink overschat wordt.
"ie", dus Mark Rutte, i.c.m. "goede minister-president" deed me even verbijsterd in m'n stoel zittenquote:Al was ie necrofiel. Goede minister-president, gay of niet.
Versa kan ook nog.quote:
ugh ugh psst...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef Toefjes het volgende:
Kunnen we dit WK niet zingen: Alle Duitsers zijn homo. Geloofwaardigheid van dat liedje heeft geen waarde meer.
Lijkt me meer het type sandwich.quote:
Ik zou het alleen maar mooi vinden als hij homo is. Een homofiele premier geeft ons land nog een beetje de tolerante/liberale glans van vroeger terug. En toekomstige ontmoetingen met staatshoofden zoals met Poetin of een leider van zo'n middeleeuws islamitisch land geeft het geheel toch een extra lading.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:48 schreef HarryP het volgende:
Wat maakt het nu uit met wie Mark Rutte een relatie heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |