tenzij betrokkene zelf loopt te liegen , dan is het opeens hot nieuwsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind dat er gewoon niet naar gevraagd mag worden, het gaat immers niemand iets aan....
En ziehier de macht van de riooljournalist; die kan roepen waar hij zin in heeft en op die manier iemand met verdenkingen zwart maken, nota bene over een onderwerp wat niemand iets aan gaat en niemand iets uit zou moeten maken aangezien er in ons land niet gediscrimineerd mag worden op seksuele voorkeur.,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef HD9 het volgende:
[..]
tenzij betrokkene zelf loopt te liegen , dan is het opeens hot nieuws
voorbeeld: Als je zelf bij hoog en bij laag beweert dat je maagd bent, terwijl het ongeloofwwaardig is door je eigen gedrag
dat roept hij toch zelf op??quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
En ziehier de macht van de riooljournalist; die kan roepen waar hij zin in heeft en op die manier iemand met verdenkingen zwart maken, nota bene over een onderwerp wat niemand iets aan gaat en niemand iets uit zou moeten maken aangezien er in ons land niet gediscrimineerd mag worden op seksuele voorkeur.,
Hoe roept hij dat op ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:32 schreef HD9 het volgende:
[..]
dat roept hij toch zelf op??
laat ie dan de waarheid zeggen, een foto van een kussende mark rutte is nu goud waard
door te liegen erover als hem dat op de "man" af gevraagd wordt bij businessclass of ander programmasquote:
Jij zegt dat hij liegt, dus ik neem aan dat jij hard bewijs voor het tegendeel hebt ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:36 schreef HD9 het volgende:
[..]
door te liegen erover als hem dat op de "man" af gevraagd wordt bij businessclass of ander programmas
nee, maar men gaat wel heel driftig op zoek steeds, omdat hij zegt op vrouwen te vallen en er noot een vrouw heeft gekustquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij liegt, dus ik neem aan dat jij hard bewijs voor het tegendeel hebt ?
Rutte kan er toch niets aan doen dat er mensen zijn die niks beters te doen hebben dan speculeren over zijn geaardheid ? Ik geef hem groot gelijk als hij niet reageert op wilde speculaties, dan kan die man wel aan de gang blijven. Als mensen willen geloven dat iemand homo is dan kan een ontkenning ze toch niet van dat idee afhelpen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:38 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee, maar men gaat wel heel driftig op zoek steeds, omdat hij zegt op vrouwen te vallen en er noot een vrouw heeft gekust
nee tenzij hij verkering heeft met een vrouwquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
. En, ben je nu overtuigd ? Zo nee, dan geeft dat het nut aan van zo'n officiële reactie.
Een eerste minister van een land met 17 miljoen inwoners kan zoiets niet privé houden, dat lekt vanzelf vroeg of laat uit. Big deal. Het volk mag het best weten en het zal geen problemen geven in Nederland. Hij is bovendien populair genoeg als persoon, veel mensen vinden hem als politicus een prutser en/of vinden de partij waar hij de leider van is een klotepartij maar als persoon mag het volk Rutte.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:09 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben helemaal geen fan van Rutte maar al die speculaties over zijn seksuele voorkeur in de media vind ik nogal onsmakelijk.
Als de man dat privé wil houden is dat zijn goed recht.
Het is nu niet dat de RVD de reputatie heeft stelselmatig te liegen over dit soort gevoelige zaken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
De RVD heeft het bericht gisteren ontkend (wat mij betreft te gek voor woorden dat ze dat doen)
De VVD is met smerigere strategieën op de proppen gekomen. In alle eerlijkheid, de VVD heeft het afgekeken van het CDA maar de VVD ging nog een stap verder.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:53 schreef MakkieR het volgende:
Ah en dit is dan de nieuwe VVD campagne strategie. Gooi Rutte maar op homo en alle lastige Europese vragen kunnen worden weggelachen
als persoon is ie wel ok , als docent prima, ,maar als regeringleider een hele grote prutser, beschermer van de rijken en armoede voor de consument, huurder , en werknemerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een eerste minister van een land met 17 miljoen inwoners kan zoiets niet privé houden, dat lekt vanzelf vroeg of laat uit. Big deal. Het volk mag het best weten en het zal geen problemen geven in Nederland. Hij is bovendien populair genoeg als persoon, veel mensen vinden hem als politicus een prutser en/of vinden de partij waar hij de leider van is een klotepartij maar als persoon mag het volk Rutte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |