spring dan... tie dan spring!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Spring voor Sander, spring voor Sander heujheujheuj
Nee, ben in Nijverdal nuquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
enormm... blijf je in je nieuwe huisje slapen??
ahhh ok.. valt me nog mee dak nog niet in slaap ben gevallen hihi...quote:
Hehehe, waarom zou je dat niet even doen? Neem aan dat je wel wakker wordt gemaakt als de ouder(s) terug is/zijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahhh ok.. valt me nog mee dak nog niet in slaap ben gevallen hihi...
omdat ik straks de oudste ff wakker moet maken om te plassen.. net zindeliji enzulks..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, waarom zou je dat niet even doen? Neem aan dat je wel wakker wordt gemaakt als de ouder(s) terug is/zijn?
Oow, dan is het niet handig om te slapen neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
omdat ik straks de oudste ff wakker moet maken om te plassen.. net zindeliji enzulks..
zo ff buiten roken hihiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oow, dan is het niet handig om te slapen nee
Dan zal ik maar eens kijken of ik tijd heb, volgende weekquote:
hahaha dat was beetje een uhhhh moment geweest... ze hebben iig geluisterdquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:21 schreef Kreator het volgende:
Morge. Had ik toch bijna mijn hand overspeeld gisteravond...
Achter mij wonen studenten. Lawaaistudenten. Houden graag feestjes in de bosjes naast hun huis (serieus...). Mijn vriendin was gisteravond rond half 11 daar om te vragen of de muziek zachter mocht. Hadden ze em iets zachter gezet en gezegd dat als het nog te hard was, dat we maar weer moesten komen.
Om 11 uur ging ik erheen. Zat 20 man. Eerst gevraagd, kreeg ik een grote bek. Hele tirade gehouden, niemand meer uit laten praten en gezegd dat ik de volgende keer echt ruzie kwam maken als het niet snel afgelopen was. Dat ze maar op de universiteit moeten gaan wonen als ze zo graag lawaai willen maken, niet in een woonwijk, op dinsdag. Dat ik niet moet vragen of de muziek wat zachter mag, maar dat ze dat uit zichzelf doen.
Nu ja, ze waren wel onder de indruk volgens mij want ik ging behoorlijk los.
Uiteindelijk ging de muziek ook praktisch uit en was het klaar. Loop ik weg, hoor ik er eentje 'sukkel' zeggen.... Toen knapte er iets, dus ik loop terug de bosjes in en schreeuw 'WIE zei er sukkel? NOU??? WIE??'
..oorverdovend stil. 20 man, compleet stil. In een euforisch moment zeg ik 'dat dacht ik wel. Stoer hoor.' Toen liep ik weer weg.
10 minuten later was het feestje afgelopen..
Achteraf dacht ik nog wel dat ik echt geen idee had gehad wat ik moest doen als er een dikke beer was opgestaan die zei 'ik. ik zei dat.' Gelukkig waren het allemaal mietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |