nee want kinderen enzo...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
tjah, kun je daar niet een hoekje ofzo vinden en dan lekker wegdutten.![]()
ben gastouder... doordeweeks hihi in t weekend werk ik in de horecaquote:
ahh nice!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
systeembeheerder bij een transport bedrijf.
zekersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zekers
in das schöne almeloahhh daar waar mijn school staat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
nee... doe via fabius.. word gegeven vanuit het trefpunt ofzow... een buurtcentrumquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat kan, ik ga er vanuit dat je dan of op het sumpel zit of het ROC daar vlakbij centraal station?
ik kende het ook niet hoor..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
aha oke.
ken ik zo niet.
ik kom zelf niet uit almelo dus.
Elke keer als ik jou pak ja, zoveel lust, bohquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig is dat voor jou vrij natuurlijk
Dikke party bij jou dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, heb een gesprekje bij de ergotherapeute gehad en werkplaats ging niet door, zou de laatste keer zijn geweest. Ben daar eerlijk gezegd niet rouwig om. Nu moet ik nog maar eens in de twee weken naar Roessingh om even bij te praten met de ergo. Verder gewoon doorgaan met waar ik mee bezig ben: stukje lopen en/of fietsen
Leuk detail: volgende week dus vrij, in de week dat m'n ouders op vakantie zijn
Dat helaas niet... wil best bezoek krijgen, maar niet alles tegelijkquote:
hoiiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:11 schreef Redbaron het volgende:
Zeu ook weer in het mooie Holland.
Iig op tijd terug voor twente vanavond
beters tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, heb een gesprekje bij de ergotherapeute gehad en werkplaats ging niet door, zou de laatste keer zijn geweest. Ben daar eerlijk gezegd niet rouwig om. Nu moet ik nog maar eens in de twee weken naar Roessingh om even bij te praten met de ergo. Verder gewoon doorgaan met waar ik mee bezig ben: stukje lopen en/of fietsen
Leuk detail: volgende week dus vrij, in de week dat m'n ouders op vakantie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |