Ik zet hem gewoon op 18 graden en dan is er niets aan het handje...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
och gut
ik moest in de auto voor ritje praxis
ging dood
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:17 schreef Pavement het volgende:
kon er geen gif van lllaura vinden, babu lukt dat wel
Waarom dat niet? WW wel goed?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Pavement het volgende:
lukt me niet om inteloggen op de links van jullie
airco dee het nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zet hem gewoon op 18 graden en dan is er niets aan het handje...
Wel geinig om dan bij je bijrijder de stoelverwarming aan te zetten
borsten toch? ben nu toch te moe maar kwam er nie in niequote:
Als ik al zou willen kijken weet ik nog wel een gat in het hek te vindenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
Kan ik nog wat nieuws verwachten?
Jazeker! Er worden verschillende paspoorten geïntroduceerd: een gratis paspoort, een dagpaspoort en een weekpaspoort.
Deze paspoorten maak je op dezelfde wijze aan als een normaal paspoort. Met een dagpaspoort kan je 24 uur met een premium account Utopia volgen en met een weekpaspoort een week. Is de dag of week voorbij? Dan stopt jouw premium periode en heb je automatisch een gratis paspoort.
wtf is jdm nu weer van plan?
Normaal wel of was dit de eerste keer dat je het probeerde?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
borsten toch? ben nu toch te moe maar kwam er nie in nie
die ruikt extra geld ergens of de streamers lopen terug (en kijkers)quote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
Jazeker! Er worden verschillende paspoorten geïntroduceerd: een gratis paspoort, een dagpaspoort en een weekpaspoort.
Deze paspoorten maak je op dezelfde wijze aan als een normaal paspoort. Met een dagpaspoort kan je 24 uur met een premium account Utopia volgen en met een weekpaspoort een week. Is de dag of week voorbij? Dan stopt jouw premium periode en heb je automatisch een gratis paspoort.
nog meer centjes verdienenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
quote:
waanzinnig die kerel, echt een baas gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |