Minder interessante teksten op VWO waardoor je je minder goed op de tekst kan concentreren.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef Flip2423 het volgende:
Hallo allemaal,
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is met havo en vwo Engels ?
Flip.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:33 schreef Reviews4all het volgende:
[..]
Minder interessante teksten op VWO waardoor je je minder goed op de tekst kan concentreren.
die erk omschrijvingen kloppen sowieso niet echt voor het NL onderwijs, de leesexamens zitten wel wat hoger dan de ERK aanduiding weergeeft, stiekem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:03 schreef Newbie114 het volgende:
Ik dacht dat vwo ongeveer niveau B2 is en havo tussen B1 en B2.
Maar dat weet ik niet zeker.
Was ook maar een gokje. Dit heb ik altijd gehoord, daarom.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die erk omschrijvingen kloppen sowieso niet echt voor het NL onderwijs, de leesexamens zitten wel wat hoger dan de ERK aanduiding weergeeft, stiekem.
Is ook wat het Cito zegt hoor, havo is b2 met wat b1 en ik geloof ook c1 erin qua lezen, vwo is b2 en c1.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Was ook maar een gokje. Dit heb ik altijd gehoord, daarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop