Hedenavond was het weer tijd voor de periodieke invite only, ten person Texas Hold 'm pokertournooi, dus rond om tien uur begaf TS zich naar een niet nader te noemen locatie in Amsterdam. De eerste ronde had ik verloren met mijn trip aces tegen een full house eights full of tens, de tweede ronde verloor ik met een queen high flush tegen een king high flush(Hoe bedoel je

) maar de derde ronde heb ik ongenadig hard gewonnen met een four of a kind sevens
Echter is de klacht niet dat ik vandaag maar 1 uit 3 gewonnen had, nee, menige liters drank werden achterovergeslagen en ja hoor op een gegeven moment moest ik facking nodig pissen, ik dus in de pauze even na de plee's om tien minuten lang aan één stuk door te zeiken. Na de boel droog gehelicopterd te hebben wilde ik mijn godengereedschap weer opbergen maar toen kwamen er ineens weer een paar druppeltjes uit, omdat ik eerder deze week een aantal keer heb gehad dat er toch nog wat uitsijpelde nadat ik ;m al opgeborgen had, had ik niet meer de volle honderd procent vertrouwen in mijn fallusorgaan. Ik besloot dus om mijn eikel even droog te deppen met een beetje wc=papier, blijven er allemaal stukjes pleepapier aan mijn eikel plakken

Kon ik met mijn dronken harses all die stukjes onder mijn voorhuid vandaan plukken

Klacht: wc-papier aan mijn eikel

Anti-klakt: 900 euro (twee keer 450, dat was fantastisch) gewonnen
[ Bericht 0% gewijzigd door datismijnmening op 18-05-2014 04:33:04 (Spelfouten ) ]