Ik heb een abbo op HBO... verder kijk ik enkel op NL 1,2,3..quote:Op zondag 18 mei 2014 02:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan real life soaps waar mensen denken dat ze belangrijk en interessant genoeg zijn om een serie op tv te krijgen, maar sbs op zondag is gewoon stomme amusement
Ze heeft me net niet geslagen nee...quote:
quote:
lol hij doet ook beddengoed en badkamers tegenwoordig toch!! Met een blacklight over het bed van Billy en Ruud!!quote:Op zondag 18 mei 2014 02:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Rob MOET in de keuken van Vanes komen. Dat kan niet anders dan top TV opleveren.
dat zou ik willen zien jaquote:Op zondag 18 mei 2014 02:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Rob MOET in de keuken van Vanes komen. Dat kan niet anders dan top TV opleveren.
Ja, snap ik, maar we zijn hier verslaafd aan rls, boeit niks al stond er een limo bij voor de loods.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik was van plan utopia te kijken, maar verloor interesse toen ze 10k kregen bij de start , een mobiel en andere onzin...dat is niet vanaf 0 beginnen
je moet de live topics eens bezoeken in TV.. rijdende rechter en ik vertrek zijn vaak heel leuk.. dwdd ook welquote:Op zondag 18 mei 2014 02:46 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik heb een abbo op HBO... verder kijk ik enkel op NL 1,2,3..
ja dat dusquote:Op zondag 18 mei 2014 02:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar we zijn hier verslaafd aan rls, boeit niks al stond er een limo bij voor de loods.
Precies, daar gaat hij echt niet vrolijk van worden!quote:Op zondag 18 mei 2014 02:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hij doet ook beddengoed en badkamers tegenwoordig toch!! Met een blacklight over het bed van Billy en Ruud!!
Trustequote:Op zondag 18 mei 2014 02:47 schreef Punkman het volgende:
Ach, kijk eens mensenrechten in Brazilie, bestgore.com, nu geen bloed aan de paal aktie.
Maar ik ga.![]()
Vriend van mij zat in ik vetrek... oh nee in ehhh dat op schiphol bij de gate?quote:Op zondag 18 mei 2014 02:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je moet de live topics eens bezoeken in TV.. rijdende rechter en ik vertrek zijn vaak heel leuk.. dwdd ook wel
Ik tweet wel veel... topics gebruik ik minder...quote:Op zondag 18 mei 2014 02:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je moet de live topics eens bezoeken in TV.. rijdende rechter en ik vertrek zijn vaak heel leuk.. dwdd ook wel
Beddengoed mee om te onderzoeken in een labquote:Op zondag 18 mei 2014 02:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, daar gaat hij echt niet vrolijk van worden!
Neem het ze niet kwalijk velen hier zijn pas net uit het ei gekropen voor deze RLSquote:Op zondag 18 mei 2014 02:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik voel een KLB topic aankomen.. 'in UTO zijn ze paranoide'
quote:Op zondag 18 mei 2014 02:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Neem het ze niet kwalijk velen hier zijn pas net uit het ei gekropen voor deze RLS
lekkere sitetipquote:Op zondag 18 mei 2014 02:47 schreef Punkman het volgende:
Ach, kijk eens mensenrechten in Brazilie, bestgore.com, nu geen bloed aan de paal aktie.
Maar ik ga.![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 02:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Neem het ze niet kwalijk velen hier zijn pas net uit het ei gekropen voor deze RLS
je wil het wel heel graag weten hequote:
zou je dat willen?quote:Op zondag 18 mei 2014 02:53 schreef isax het volgende:
http://vk.com/id179904391(...)um179904391_00%2Frev
joezi is this you?
nee maar misschien werkt dramme dacht ik dus even.quote:
jaquote:Op zondag 18 mei 2014 02:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je wil het wel heel graag weten he![]()
moet je hem anders ff dmen
wie weet helpt dat
wel flauw voor jou want jij hebt wel laten zien hoe je eruit ziet![]()
misschien ook een beetje naief geweest van je
houdoequote:Op zondag 18 mei 2014 02:56 schreef Stickertje het volgende:
bijna 3 uur, tijd dat ik ga..
houdoe utopianen
trsutequote:Op zondag 18 mei 2014 02:56 schreef Stickertje het volgende:
bijna 3 uur, tijd dat ik ga..
houdoe utopianen
lol vluchtig filmpje uit de jaren 80quote:Op zondag 18 mei 2014 02:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je wil het wel heel graag weten he![]()
moet je hem anders ff dmen
wie weet helpt dat
wel flauw voor jou want jij hebt wel laten zien hoe je eruit ziet![]()
misschien ook een beetje naief geweest van je
geeft je een bemoedigend schouderklopjequote:Op zondag 18 mei 2014 02:56 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar misschien werkt dramme dacht ik dus even.
[..]
ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |