abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 19:07:50 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_405322
Ok weer een nieuwe aflevering.

Gaan we over ons nek van Darius ?


En hoe gaat Edje verder met manipuleren van de bewoners.


Leef je uit

I'm getting too old for this....
pi_405353
Jammer dat vanavond niks te zien was van de fabuleuze klaagzang van Desiree afgelopen nacht. De beste act die ze tot nu gaf!!
Hopen dat haar Comedia Dell Arte za-avond te zien is.
pi_405354
Woorden schieten tekort.

Wat een geweldige intrigant, die Ed!

  vrijdag 20 oktober 2000 @ 19:43:39 #4
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_405356
Wat valt die Annet door de mand zeg. Iedereen een beetje te vriend lopen houden en als ze dan wordt genomineerd, verontwaardigd gaan zitten zeuren tegen iedereen. En een beetje roeler Ed afzeiken. Wat een doos.
pi_405384
Wat een prachtig stukje van Robin en Ed, toen Robin een duitse soldaat na deed.
٩๏̯͡๏)۶
pi_405385
Wat een prachtig stukje van Robin en Ed, toen Robin een duitse soldaat na deed.

Oh ja, en Ed moet blijven! Ed rules!!

٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 20:12:46 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_405389
En Dees , die geen duidelijke uitleg gaf aan Annet over de nominatie...
Het komt goed.... En anders maar niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 oktober 2000 @ 20:18:51 #8
862 Arcee
Look closer
pi_405394
quote:
Op 20 oktober 2000 20:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een prachtig stukje van Robin en Ed, toen Robin een duitse soldaat na deed.
Idd!

En wat maakte Annet een big deal van d'r nominatie idd, zeg.

pi_405429
Veronica is duidelijk Annet negatief neer aan het zetten, en Ed positief. Maar je hoort mij niet klagen hoor
pi_405440
JAAA! Als Robin permanent in dat huisje blijft staan , mag hij wat mij betreft alsnog winnen.

Ed die een enorme bom dropte, en de slachtoffers lekker achterliet in de huiskamer:"Ik ben ff aan het bakken!"

VOO moet wél Dezeure uitzenden met haar gezeur over Annet,dat mogen ze ons niet onthouden!!!!!!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 21:00:42 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_405444
quote:
Op 20 oktober 2000 20:12 schreef Harry het volgende:
En Dees , die geen duidelijke uitleg gaf aan Annet over de nominatie...
"Ik hoop dat je het van me aanneemt", zei Desisnee. Annet zei uiteraard "ja".
Hè Annetje toch, wordt toch eens wat harder woman!

Desisnee was inderdaad niet duidelijk tegen Annet over het hoe en waarom. Of was dat gewoon wat Veronica ons liet zien? (ik heb af en toe wat heen en weer moeten lopen naar de keuken).

Wat liep Ed nou interessant te doen over dat ie moest bakken. Het is zijn goed recht om te nomineren wie hij wil, maar hij liep nadat ie tegen Koos en Annet had gezegd dat ie ze genomineerd had, meteen op een superieure wijze de deur uit. Is hij ook zo'n "mind fucker" zoals psycho Koen uit de Bus?

Ik vind de geit erg grappig!

Groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 22:21:23 #12
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_405554
Ik vond het werkelijk om te huilen deze uitzending.

Opvallend dat niemand van jullie over de homofobie van de bewoners praat. Martin is er niks bij! Wat een wanvertoning. (Je zag Robin trouwens verdacht veel in de camera kijken, zo van: "okay, camera draait, check, kan ik mijn verhaaltje doen")

En dan de Duitse wachtpost-scene. Bij BB-1 had ik het misschien aardig gevonden, maar het gaat nergens over!!! Het is niet spontaan, de zucht naar aandacht komt mijns inzien iets teveel over.

Ben ik nu de enige dan?

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_405559
Robin, als homofoob...ja dat was ik bijna vergeten.....Wat een omogelijke HORK is het toch....bang om in het huis te worden begluurd door een homo.....Héél Nederland zit naar je te kijken Robbie...en wellicht zijn er ook homofiele kijkbuis kindertjes die zich zitten te verlekkeren aan je....
Misschien een reden om het huis te verlaten?????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 22:29:51 #14
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_405563
En dan die opmerkingen van Ed over dat hij tussen Bianca en Hieke in wilde slapen! Opvallend voor deze man die de eerste nacht niet in de slaapkamer wilde liggen omdat hij het niks vond met al die mensen!
Uit Hiekes onderkoelde opmerkingen kon je duidelijk opmaken dat ze nog liever de komende twee maanden in het geitenhok ging liggen dan één nacht naast Ed te moeten slapen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 23:23:20 #15
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_405615
Ik vond het wel heel grappig om te zien hoe Georgie en Ferdi er van overtuigd waren dat Robin er de schuld van was dat Georgie genomineerd is.
Terwijl Robin juist zijn punt(en) aan Ferdi gaf en niet aan Georgie.

En even terugkomend op Desiree en haar nominatie van Annet. Hoe moet je in vredesnaam de laatstgenoemde uitleggen dat ze te negatief emotioneel is. Dan kan je mijns inziens inderdaad maar beter niets zeggen.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_405631
De door Dezeure's uitgevonden uitdrukking 'negatief emotioneel' is voor mij alleen op haarzelf van toepassing!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 23:42:35 #17
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_405634
Zit net de uitzending te bekijken. Heb vanavond een tijdje streams gekeken. Krijg een heel erg deja-vu gevoel. Alweer Annet en Dees die praten over waarom Dees Annet heeft genomineerd. Bijna dezelfde woorden...
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 00:00:16 #18
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_405673
quote:
Op 20 oktober 2000 23:23 schreef Sweetheart het volgende:
En even terugkomend op Desiree en haar nominatie van Annet. Hoe moet je in vredesnaam de laatstgenoemde uitleggen dat ze te negatief emotioneel is. Dan kan je mijns inziens inderdaad maar beter niets zeggen.
Had ze eigenlijk gewoon wel moeten zeggen.
Dan was Annetje er nu misschien wel al uit geweest.
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 08:45:58 #19
521 ruby
Hell yeah!
pi_405898
quote:
Op 20 oktober 2000 23:23 schreef Sweetheart het volgende:
En even terugkomend op Desiree en haar nominatie van Annet. Hoe moet je in vredesnaam de laatstgenoemde uitleggen dat ze te negatief emotioneel is. Dan kan je mijns inziens inderdaad maar beter niets zeggen.
Maar de uitleg die Desisnee gaf (wat voor uitleg?), daar had Annet helemaal niets aan! Zeker als je het niet van iemand verwacht met wie je goed omgaat, wil je toch wel weten wat de reden van nominatie is. Desiree had best wat meer kunnen toelichten, anders had ze gewoon niet tegen Annet moeten zeggen dat ze haar genomineerd had.

Gegroet, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 09:51:29 #20
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_405922
In de uitzending van 18.55 schakelde ik pas om 19.15 in, daardoor heb ik die homofobe uitspraken van Robin gemist. In de herhaling heb ik het nu wel gezien. Wat een wanvertoning van onze mislukte Joop Zoetemelk, zelfs Martin kan hier niet aan tippen. Van het dag in dag uit ploeteren op een fiets word je blijkbaar ook niet veel slimmer.
pi_405993
Valt mij ook tegen van Robin, wel mijn grote favoriet tot nu toe... Wel heel tof was dat aan het eind vh homogesprekje door iemand werd gevraagd: "maar waar maken jullie dat toch steeds mee"? Ed:"nou gewoon in die homobars waar we regelmatig komen". Ik hoop toch zo dat hij blijft, maar dat zal wel weer niet. Idd mooi: Robin als Herr Oberststurmbahnführer!
eh Beau.....ben je daar nog?
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 16:57:33 #22
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_406299
Het duitse toneelstukje vond ik maar niks. Vooral toen Ed het op de camera ging spelen kreeg ik er helemaal nare kriebels van.

En Hieke die over de geit zegt: "Wat kijkt ie triest." Ja, logisch als je hem een sigaret in zijn bek duwt. En Annet was binnen aan het roken. Kan Ed daar niet wat aan doen?

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_406338
quote:
Op 21 oktober 2000 16:57 schreef DiEr het volgende:
En Annet was binnen aan het roken. Kan Ed daar niet wat aan doen?
WOEHAHAHAHAHAHA!
JA Ed moet echt blijven, alsjeblieeeeeeeft!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 21-10-2000 17:33]

  zaterdag 21 oktober 2000 @ 18:29:58 #24
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_406378
quote:
Op 20 oktober 2000 21:00 schreef ruby het volgende:
Het is zijn goed recht om te nomineren wie hij wil, maar hij liep nadat ie tegen Koos en Annet had gezegd dat ie ze genomineerd had, meteen op een superieure wijze de deur uit. Is hij ook zo'n "mind fucker" zoals psycho Koen uit de Bus?
Dat zou best wel eens kunnen, ik denk alleen dat Ed er niet zo bewust mee bezig is als Koen, maar dat hij in het echte leven ook zo direkt en overdonderend overkomt.
Misschien wilde hij zelf direkt aan diegene die hij genomineerd had vetellen dat hij hem/haar genomineerd heeft. Zodat niet iedereen aan hem ging vragen gaat stellen over wie die hij genomineerd zou hebben of niet.

Ed moet blijven 8)

[Dit bericht is gewijzigd door apps op 21-10-2000 18:31]

Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
pi_406512
Dat sommige van jullie wil dat Ed erin blijft omdat hij de boel oppept, kan ik me voorstellen, ook al gaat dit gepaard met ongeloofelijke mensen manipulatie en leidersdrang.

Wat ik me niet goed begrijp is waarom Annet hierboven zo wordt afgekraakt. Ze is simple en aardig en niet achterbaks, zoals zo velen daar. Dat maakt BB misschien niet spannender, maar dat maakt Annet niet een minderwaardige mens. Ik zeg dus, ja, hoera voor spanning maar het afkraken van Annet is daarmee nergens voor nodig. (Juist Desiree en haar achterbakse gezeur met Georgie en Ferdi (zie streams van donderdag nacht) zijn walgelijk.)

Dikke Snikkel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')