De sitebeheerder (admins dus waarschijnlijk) kan volgens mij idd gewoon zien welk IP word gebruikt....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
want hoe checken ze dat dan, is daar een programmaatje voor die ip adressen checkt ofzo. en ja soms ben ik dan best wel weer dom op bepaalde gebieden
noteer je alles?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt ook héle lange benen, je komt ook op de cover van een glossy. Sexy achternaam.
Je bent enorm vol van jezelf en geen fobo.![]()
Je lult uit je nek
Souryquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt ook héle lange benen, je komt ook op de cover van een glossy. Sexy achternaam.
Je bent enorm vol van jezelf en geen fobo.![]()
Je lult uit je nek
Tjaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Soury leest alles mee en is erg jaloers!! Korte muizenpootjes, op de cover van freaks, afstotelijke achternaam, maar toch een fobo
juist ja, best veel werk als je er iets vervelends mee wilt doen om een ander te ergeren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
De sitebeheerder (admins dus waarschijnlijk) kan volgens mij idd gewoon zien welk IP word gebruikt....
Dit is natuurlijk te omzeilen... en je logd natuurlijk vaker via vierschillende in.... (mobiel werk school thuis) werk/school ip's zullen dus wel vaker bij verscillende users voorkomen. Dus heel makkelijk zal het niet zijn.... een progje die er naar scant zal er vast voor te schrijven zijn....
KPD is een Subforum (zoals UTO)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehh wat is het verschil tussen KPD en het Keldertje?
interessante gedachtegangquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:13 schreef isax het volgende:
dus als er kloons bestaan
kan soury ook liesje zijn
dat zou wel heel veel werk zijn en betekenen dat je niet echt een leven heb volgens mijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:13 schreef isax het volgende:
..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Soury leest alles mee en is erg jaloers!! Korte muizenpootjes, op de cover van freaks, afstotelijke achternaam, maar toch een fobo
dat kan ik me dan weer wel inbeeldenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
Ik denk dat elke mod sowieso wel een kloon heeft, met de kloon zitten ze zelf gifjes te plaatsen enzo![]()
En dan snel op de andere account. "Kan het nu eens ophouden met al die gifjes .. "quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
Ik denk dat elke mod sowieso wel een kloon heeft, met de kloon zitten ze zelf gifjes te plaatsen enzo![]()
tuurlijk anders kunnen ze niet klote.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
Ik heb wel een kloon btw.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:13 schreef isax het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan snel op de andere account. "Kan het nu eens ophouden met al die gifjes .. "
lol ja, kan ook niet anders.. lekker fitties aanwakkeren en dan bans uitdelenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan snel op de andere account. "Kan het nu eens ophouden met al die gifjes .. "
Waarom denk je dat ik die hebquote:
Zelden in gebruik, maar veel mensen kennen mij persoonlijk. Dan is het soms wel eens handig.quote:
het mag dus wel blijkt, als je er niet meer klootquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
door dit onderwerp de afgelopen dagen ben ik er wel over na gaan denken![]()
gewoon voor bepaalde onderwerpen inderdaad wat niemand geen reet aangaat
maar ik ben een mietje dan en heb geen zin om ook maar enige reden voor een ban te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |