Een kloon is niets meer en niets minder dan iemand die onder een andere naam dan zijn originele account post.quote:
dat vind ik dus irri, ik voel me ook oude garde omdat ik al zolang lid ben van fok maar omdat ik nooit reageerde hoor ik dus niet bij de andere oude garde en ben best wel eens beledigd danquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee joh die oude garde hier hebben dubbele accounts, waarmee ze je gaan pesten
niet meer dat ik me kan herrineren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh was wel eens ter sprake gekomen toch
Maar je mag dus best een Kloon hebben waarmee je in UTO post, en bv een om je lichamelijke klachten en of geestelijke klachten elders op het forum de posten, of b.v. het keldertje mee in te duiken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Een kloon is niets meer en niets minder dan iemand die onder een andere naam dan zijn originele account post.
Dat hoeft niets verkeerds te zijn... Een kloon zou meer zichzelf kunnen zijn als zijn/haar eerste account.
Vervelend word het als een kloon word gebruikt om te trollen en dat is dan ook verboden... Posten met een kloon terwijl je andere account een ban heeft levert een permban op.
lol het is geen scheldwoord toch, de oude garde is best okayquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat vind ik dus irri, ik voel me ook oude garde omdat ik al zolang lid ben van fok maar omdat ik nooit reageerde hoor ik dus niet bij de andere oude garde en ben best wel eens beledigd dan![]()
dat hele kloon gedoe vind ik gewoon een gemeen iets, of je wat te verschuilen heb of iemand wil treiteren en dat vind ik nog irritanter en gemeen
ja maar ik hoor niet bij de oude garde die jij bedoeltquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het is geen scheldwoord toch, de oude garde is best okay
Ja dat snap ik ook nog wel.. maar ik heb geleerd dat je nooit met je klachten op een forum moet gaan zittenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar je mag dus best een Kloon hebben waarmee je in UTO post, en bv een om je lichamelijke klachten en of geestelijke klachten elders op het forum de posten, of b.v. het keldertje mee in te duiken.
nee die noemen we de starre garde!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik hoor niet bij de oude garde die jij bedoelt![]()
ik ken de meeste wel maar niemand kent mij, niet dat ik dat erg vind hoor
want hoe checken ze dat dan, is daar een programmaatje voor die ip adressen checkt ofzo. en ja soms ben ik dan best wel weer dom op bepaalde gebiedenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar je mag dus best een Kloon hebben waarmee je in UTO post, en bv een om je lichamelijke klachten en of geestelijke klachten elders op het forum de posten, of b.v. het keldertje mee in te duiken.
Ja een admin zou het wel kunnen zien, maar ze staan het dus wel toe als je maar niet gaat kloten.. maar dat gebeurde of gebeurt nog wel steeds.. Je ip kun je ook afschermen natuurlijk, dan kunnen ze niks bewijzenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
want hoe checken ze dat dan, is daar een programmaatje voor die ip adressen checkt ofzo. en ja soms ben ik dan best wel weer dom op bepaalde gebieden
Kloon hoeft helemaal niet verkeerd te zijn, en niemand hoeft er iets van te merken natuurlijk....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat vind ik dus irri, ik voel me ook oude garde omdat ik al zolang lid ben van fok maar omdat ik nooit reageerde hoor ik dus niet bij de andere oude garde en ben best wel eens beledigd dan![]()
dat hele kloon gedoe vind ik gewoon een gemeen iets, of je wat te verschuilen heb of iemand wil treiteren en dat vind ik nog irritanter en gemeen
pfff dat mensen er zoveel moeite insteken om een ander te sarren snap ik dan echt nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja een admin zou het wel kunnen zien, maar ze staan het dus wel toe als je maar niet gaat kloten.. maar dat gebeurde of gebeurt nog wel steeds.. Je ip kun je ook afschermen natuurlijk, dan kunnen ze niks bewijzen
Weet ik niet ben ik nooit geweest...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog wel.. maar ik heb geleerd dat je nooit met je klachten op een forum moet gaan zittenHoe is het keldertje dan? is dat swinger gedoe enzo?
Je hebt ook héle lange benen, je komt ook op de cover van een glossy. Sexy achternaam.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:45 schreef isax het volgende:
even dat iedereen het weet: ik ben een preuts lief meisje![]()
voordat iedereen denkt dat ik een geile kinky stoeipoes ben
ehh wat is het verschil tussen KPD en het Keldertje?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet ik niet ben ik nooit geweest...
Kijk wel soms eens in het Dames topic in KPD
Mooi hekjequote:
lol Soury leest alles mee en is erg jaloers!! Korte muizenpootjes, op de cover van freaks, afstotelijke achternaam, maar toch een foboquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt ook héle lange benen, je komt ook op de cover van een glossy. Sexy achternaam.
Je bent enorm vol van jezelf en geen fobo.![]()
Je lult uit je nek
ik weet niet eens of ik in het verleden een andere account had of alleen de naam, er staat me alleen iets van bij dat er in 2009 iets was fout gegaan en ik een nieuwe naam moest kiezen of een andere account moest aanmaken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kloon hoeft helemaal niet verkeerd te zijn, en niemand hoeft er iets van te merken natuurlijk....
Zelf vind ik het gewoon onhandig, en heb er al jaren geen meer.... Maar als je heel theoretisch wilt zijn. is Inodder een kloon.... Het was niet mijn eerste en enige account... Nu heb ik geen ander account meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |