Als iets serieus was geweest ging het wel via dm of whatsapp ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook maar bij gebrek aan echt momenteel vind ik het wel grappig
en ik wil eigenlijk ook helemaal niet.
stoppen jullie dan eens met zwichten ervoor
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:45 schreef isax het volgende:
even dat iedereen het weet: ik ben een preuts lief meisje![]()
voordat iedereen denkt dat ik een geile kinky stoeipoes ben
weet je wat het is, als ik dat zou zien zou ik wel willen weten met wie ik zit te praten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als iets serieus was geweest ging het wel via dm of whatsapp ofzo
ook dat jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als iets serieus was geweest ging het wel via dm of whatsapp ofzo
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou heb ik allemaal dit soort beelden in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Zo leuk vind ik het niet meer als je zijn zevenen tegen 2 man dik ingemaakt wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
ik stel niet voor niets haxbal voor
of een rondje met youtube filmpjes of gifjes, ik ken het nu en ineens doen jullie het niet meer.
en ja ik weet dat teveel niet mag, maar een paar toch wel en anders gewoon commentaar erbij zetten
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
eigenlijk wel ja
nee geintje dat snap ik nog wel, maar je doet af en toe wel heel erg je best
maar dan denk ik ach ze is nog geen 25
ik toch eigenlijk niet hoor. anoniem is toch wel redelijk fijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
weet je wat het is, als ik dat zou zien zou ik wel willen weten met wie ik zit te praten.
oefenen, was voor mij de eerste keer van de week, ik hou altijd wel van een rematchquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zo leuk vind ik het niet meer als je zijn zevenen tegen 2 man dik ingemaakt wordt.
dat kan toch ook prima...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
weet je wat het is, als ik dat zou zien zou ik wel willen weten met wie ik zit te praten.
en hoe het echt gaatquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou heb ik allemaal dit soort beelden in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
blijkbaar bestaat hier een term die clowns heet want joezi vroeg of ik dat wasquote:
lol kloons was datquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
blijkbaar bestaat hier een term die clowns heet want joezi vroeg of ik dat was
nu weet ik niet wat dat is maar klinkt fucking eng
ik ook wel aan de buitenkant maar ik heb heel lang tussen heel veel mannen gewerkt dus mijn gedachten gang is redelijk mannelijk, ik denk behoorlijk door altijd, dat vinden mannen ook altijd leuk bij mij en verwachten het niet als ik een dubbele opmerking maak, ik vind dat altijd erg grappigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:48 schreef isax het volgende:
[..]ik ben eerlijk gezegt die fase al 5 jaar voorbij onderhand
maar ik ben dan ook mega serieus aangelegd. ben meer zo'n bibiotheek gevalletje.
Die term ken ik niet... wel Kloon....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
blijkbaar bestaat hier een term die clowns heet want joezi vroeg of ik dat was
nu weet ik niet wat dat is maar klinkt fucking eng
Maar nu je weet dat het Kloon was weet je wel wat er mee bedoelt wordt toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
dat dus! ik heb heletijd een plaatje van een clown in mijn hoofd
aan iemand die faked?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar nu je weet dat het Kloon was weet je wel wat er mee bedoelt wordt toch?
hoe moest ik dat raden?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee joh die oude garde hier hebben dubbele accounts, waarmee ze je gaan pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |