brain heb geen streams....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij niet, jij bent wel hier en brain ook, ik vergeet jullie echt niet hoor
klopt, toch raar dat ie dan deze sc uitkiestquote:
Hij kijkt/keek de uitzendingen wel en volgt utopia via fok...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, toch raar dat ie dan deze sc uitkiest![]()
ben wel nieuwsgierig naar de reden daar achter
oh wacht, hij had het in het begin wel gekeken geloof ik
ik kijk al vanaf BB1 naar dit soort programmas gratis, dan ga ik er nu opeens niet voor betalen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, toch raar dat ie dan deze sc uitkiest![]()
ben wel nieuwsgierig naar de reden daar achter
oh wacht, hij had het in het begin wel gekeken geloof ik
O echt...quote:
oh ja dat was hetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hij kijkt/keek de uitzendingen wel en volgt utopia via fok...
ik ook vanaf BB1 maar ik vind het niet zo erg voor die 2.50quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ik kijk al vanaf BB1 naar dit soort programmas gratis, dan ga ik er nu opeens niet voor betalen.
Was altijd gewoon gratis... en er waren sites die mooi wat streams op 1 pagina plaatsten enzo... (o.a. die van onze HIDI hier)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Vroeger waren er toch mirrors ofzo, toen kon je gratis naar rls kijken. Hoe zat dat ook al weer met DGK? Dat is de laatste rls die ik gezien heb.
ja klopt, die vond ik altijd via fok, altijd wel iemand die een linkje hadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Vroeger waren er toch mirrors ofzo, toen kon je gratis naar streams kijken. Hoe zat dat ook al weer met DGK? Dat is de laatste rls die ik gezien heb.
Oeh... spannendquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:38 schreef isax het volgende:
utopia is te voorspelbaar. ben inmiddels maar naar me slaapkamer verhuist
isax, lijd je ze gelijk weer af met uitzicht op spannende praat, zou er bijna boos om wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:38 schreef isax het volgende:
utopia is te voorspelbaar. ben inmiddels maar naar me slaapkamer verhuist
doe meequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
isax, lijd je ze gelijk weer af met uitzicht op spannende praat, zou er bijna boos om worden
ik kan ook gewoon meedoen, zeg het maar
ok, maar ik begin niet maar als andere weer beginnen dan ga ik ook meedoenquote:
Eigenlijk he.... Wil ik helemaal niet mee doen aan die pseudo sexueel getinte virtuele flirts ....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
isax, lijd je ze gelijk weer af met uitzicht op spannende praat, zou er bijna boos om worden
ik kan ook gewoon meedoen, zeg het maar
ik ook maar bij gebrek aan echt momenteel vind ik het wel grappigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Eigenlijk he.... Wil ik helemaal niet mee doen aan die pseudo sexueel getinte virtuele flirts ....
Maar ik ben een beetje zwak...
Ben meer van the real deal zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |