oeh das minder, en wel fijn dat er dan internet is en dat nu inmiddels kan en je elkaar kan zien nu. ach techniek, ik hou ervanquote:
heb je daar gewoond?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:14 schreef isax het volgende:
[..]
because my heart is in ohioooo!!
wat een jeugdtraumas
mooie staat
Ja zeker, wat dat betreft is internet een geweldige uitvinding.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oeh das minder, en wel fijn dat er dan internet is en dat nu inmiddels kan en je elkaar kan zien nu. ach techniek, ik hou ervan
nee ben een keer in cleveland geweest. 2 daagjes geloof ik.quote:
moet er alleen niet iets fout gaan waardoor je 3 weken zonder zit ofzo. dat is dan weer rete irritant en dan besef je hoe afhankelijk je eigenlijk bent ervan. ikke wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja zeker, wat dat betreft is internet een geweldige uitvinding.
die laura ook, die is ervoor gemaakt om langs de kant te schreeuwenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:17 schreef Inodder het volgende:
Doe mij maar een goede pot K1.....
Maar dit is ook wel vermakelijk voor een keer...
Soms ligt internet wel eens een uur eruit. Dat vind ik al vervelend.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
moet er alleen niet iets fout gaan waardoor je 3 weken zonder zit ofzo. dat is dan weer rete irritant en dan besef je hoe afhankelijk je eigenlijk bent ervan. ikke wel in ieder geval
Isax lijkt me ook zon type.... met haar groupie verleden...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die laura ook, die is ervoor gemaakt om langs de kant te schreeuwen
ja echt he, mensen willen mij niet meemaken als er wat mis is met internetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Soms ligt internet wel eens een uur eruit. Dat vind ik al vervelend.
Dat valt bij mij nu wel mee, maar dat was wat toen ik nog WOW speeldequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja echt he, mensen willen mij niet meemaken als er wat mis is met internet![]()
dat zou best wel eens kunnen ja die isaxquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Isax lijkt me ook zon type.... met haar groupie verleden...
Wel tof als je dat kan... lekker schaamteloos in de spotlights
nerdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat valt bij mij nu wel mee, maar dat was wat toen ik nog WOW speelde
En met pokeren. Zit je in een pot van 1000+ dollar en verbreekt je internetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat valt bij mij nu wel mee, maar dat was wat toen ik nog WOW speelde
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En met pokeren. Zit je in een pot van 1000+ dollar en verbreekt je internet
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En met pokeren. Zit je in een pot van 1000+ dollar en verbreekt je internet
Poker is geen gokken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]das niet leuk dan nee, moet je maar niet gokken
Poker is een game of skill, tenminste als je je verstand erbij gebruikt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel als er geld bij komt kijken![]()
wel lullig hoor dat jullie in de cos zitten
ik heb mezelf er nog steeds niet in verdiept, had het onlangs bijna goed geleerd maar er kwam wat anders tussenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Poker is een game of skill, tenminste als je je verstand erbij gebruikt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel als er geld bij komt kijken![]()
wel lullig hoor dat jullie in de cos zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |