SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:29 schreef wieisboos het volgende:
Doet deze het bij jullie? http://www.sbs6.nl/channe(...)e-nederland-ecuador/
Thanksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:29 schreef wieisboos het volgende:
Hij speelt gewoon hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:31 schreef Rijst het volgende:
Nu even serieus, waarom speelt Robben niet?
nicequote:
yep, hier ok. thnx!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:29 schreef wieisboos het volgende:
Nee, alleen die eerste zou ik wel met bord eroverheen doen. Ook met zo'n gaatje in je ei heb ik het gevoel dat zoiets wel rommel kan aanrichtenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicemorgen eens proberen. moet goedkomen toch? niet dat magnetron in de fik vliegt
Je kan beter je ei in een aluminiumfolie verpakken voordat je hem in de magnetron doet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicemorgen eens proberen. moet goedkomen toch? niet dat magnetron in de fik vliegt
Hij speelt gewoon..quote:
De Vrij >> Veltman.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:32 schreef wieisboos het volgende:
Veltman is toch drie klassen beter danDe Vrij
man
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, alleen die eerste zou ik wel met bord eroverheen doen. Ook met zo'n gaatje in je ei heb ik het gevoel dat zoiets wel rommel kan aanrichten
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan beter je ei in een aluminiumfolie verpakken voordat je hem in de magnetron doet.
En er een bakje amoniak bij zetten.
Dit is goed. Blijft die drol van een manager nog wat langerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Een prijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Thad sshtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
wapperwapperwapper ssshtttt calm down
Pakt meer prijzen dan Mourinho dit seizoen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit is goed. Blijft die drol van een manager nog wat langer
Uitshirt is ook prima. Wel erg grote broekjes voor mijn gevoel..quote:
En in totaal?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pakt meer prijzen dan Mourinho dit seizoen.
quote:
Wel kick dat ze een keer wat verrassends met de kleur hebben gedaan.quote:
Gastquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:40 schreef Rijst het volgende:
Maarja, Clasie die de voorkeur krijgt boven Sneijder......
nou moet je echt ophoudenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:40 schreef Rijst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:40 schreef Rijst het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nou moet je echt ophouden
Toch maar uitleg voor de zekerheidBij Inter speelde hij ook op die positie dus shhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, het is echt de best CB van de Eredivisie. echt waar hoor.quote:
Altijd lekker zo, die artikelen die geschreven zijn met een synoniemenboekje op schoot.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd lekker zo, die artikelen die geschreven zijn met een synoniemenboekje op schoot.
"het leer binnenglijden" [ afbeelding ]
Weg op de brommerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar is Guerron? Dat was een paar jaar geleden 1 van de snelste spelers.
Zat er in september vorig jaar voor het laatst bij zie ik (wiki)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar is Guerron? Dat was een paar jaar geleden 1 van de snelste spelers.
Of die andere zijn langzaam..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier een filmpje waar je kan zien hoe snel hij is:
Jup.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:51 schreef ThadCastle het volgende:
Veltknul is toch ook gewoon te klein voor CB?
Ok dat is snel maar niet "Dreetje"-snel.quote:
En geen Sash.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:03 schreef Rijst het volgende:
lul Robben staat helemaal niet in de basis. Wie post even de huidige opstelling
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:05 schreef Rijst het volgende:
Oh wacht hij speelt meyt Bayrn natuurlijk!!!!
Ahhhh ik denk dat je beter Bayern aan kan zetten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
a
[..]
Was na de eerste helft van Barca inslaap geflikkerd en nu net wakker.
Als dit op het WK was dan had je de goal van het toernooi te pakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een passik heb even mijn onderbroek moeten verschonen.
Hij komt er telkens wel goed voorbij.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Als Depay toch eens effectiever kon worden..
Was allang rond met Luis Enrique. Was ook zo als ze de titel hadden gepaktquote:
Ja idd. NL kan wel een lekker vies counterteam krijgen zo..maar daar hoort dan wel dodelijk afronden bij. Maar Memphis kan een leuke wisselspeler worden dit WK alquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij komt er telkens wel goed voorbij.
En wat voor een goalquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Di Natale scoort in zijn laatste wedstrijd
Sterker nog, hij scoort in zijn laatste 3 wedstrijden (4 goals)
Net zo'n wereldgoal als vorige week?quote:
5-2-3quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd. NL kan wel een lekker vies counterteam krijgen zo..maar daar hoort dan wel dodelijk afronden bij. Maar Memphis kan een leuke wisselspeler worden dit WK al
De rol die Elia vroeger wel goed invulde.
Ja, want die Robben kan er niks van.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:21 schreef Rijst het volgende:
Huntelaar hoort op de plek van depay te staan.
Hele jaar tegenvallend en zo op het einde weer als vanoudsquote:
Bazigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
Hoe is de Guzman dit jaar eigenlijk in FUT? Zie nu pas dat hij 4*/4* heeft.
Die had hij altijd al toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
Dacht dat hij altijd 3* skills had, maar blijkbaar heb ik me daarin vergistquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die had hij altijd al toch?
Hij zat in het beste team dat ik ooit gemaakt heb (FUT 12, toen was hij echt geniaal), dit jaar niet geprobeerd though.
Triple link met Emnesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
Is hij ook een ginger?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Fidel Martinez is echt een eng ventje zeg. Veel fapplezier DS2.
neequote:
Er waren 50k packs.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:52 schreef FCsuarez het volgende:
wat is deze prijzen enorm gezakt maar geen speciale packs ofzo. wassz gebeurd
Op deze manier kan ik m'n SIF Benatia alweer vervangen door de TOTS jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:52 schreef FCsuarez het volgende:
TOTS de rossi zit nog maar op 80K Pogba 175K en vidal 195quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er waren 50k packs.
En Cerci is maar 5k gezakt ofzo vandaag, de rest heb ik niet in de gaten gehouden.
100k pakjes morgenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:52 schreef FCsuarez het volgende:
Kans is wel groot.quote:
ik heb geen waarschijnlijk zien staan in de postquote:
Lijkt op je moederquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:01 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb het wel gezien, draak van een wedstrijd
Met 4-3-3 was het net zo kut geweest vandaag vrees ik..met deze spelersquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:04 schreef wieisboos het volgende:
Laat Nederland maar lekker 4-3-3 spelen. Dit lijkt nergens op. Tegen Spanje miss wel 3-5-2
Linksback die hem daar voor zijn rechter krijgt..tjaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezus.
Die gasten moeten echt even leren afronden.
Opkomende backs kunnen toch ook oefenen op afmaken? Vooral als ze liken to come.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Linksback die hem daar voor zijn rechter krijgt..tja
oud plaatjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel mooi zeg.
inb4 oud plaatje.
Willems had hem gemaakt gr grquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Linksback die hem daar voor zijn rechter krijgt..tja
Veltmanquote:
kijk uit een reflex naar de tvquote:
Ze zal wel denken aan Javier Guzman als andere Guzman die ze kentquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Discussie met je vriendin over voetbal. :n
"De Guzman waar ken ik die ook al weer van"
"Feyenoord...."
"Nee er heeft al eerder een de Guzman voor Oranje gespeeld"
"Dat is deze...."
"Echt niet, ik weet het zeker"
"Zucht.."
Ik denk het wel ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zal wel denken aan Javier Guzman als andere Guzman die ze kent
Gastquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Als Depay toch eens effectiever kon worden..
Nu maak jij jezelf echt onsterfelijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gasthij speelt in een elftal met blind en clasie. Doet het gewoon prima vanavond.
dr lijkt ook nogal veel op de guzmanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja.
"Diegene die ik bedoel heet dan anders maar lijkt er wel op."![]()
![]()
Koemanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dr lijkt ook nogal veel op de guzman
Die vent is een troll heb je dat nou nog niet doorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nu maak jij jezelf echt onsterfelijk.___!
Ik snap geen reet van de opstelling vandaag om heel eerlijk te zijn. Zo hebben ze nog nooit gespeeld..alles loopt door elkaar heen, maar voor mijn gevoel staat hij toch op rechts.quote:
Beter lezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gasthij speelt in een elftal met blind en clasie. Doet het gewoon prima vanavond.
Oja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die vent is een troll heb je dat nou nog niet door
Ik hoop het echt..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die vent is een troll heb je dat nou nog niet door
Die shit werkt bij mij niet omdat ik 2 step verification heb volgens mijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:22 schreef Zhano het volgende:
Companion app al hele avond down hier, maar JP app doet het wel.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:23 schreef FCsuarez het volgende:
die telefoon app trouwens,spelers relisten is nu echt gewoon een cream geworden
quote:
tegen mij?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu weer Xbox Live.. even een potje met mijn Serie A team (grotendeels pack only) spelen.
Ik wil het eerst online proberen.. de vorige keer speelde het niet zo goed maar nu heb ik wat versterkingen.quote:
Gast watquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:23 schreef FCsuarez het volgende:
die telefoon app trouwens,spelers relisten is nu echt gewoon een cream geworden
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Di Natale hattrick bij zijn afscheid
En SIF dus
Beste verdediger van Nederlandquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef wieisboos het volgende:
die 1-0 was gewoon de schuld van janmaat johVeltman
jonguh dat ik de 2e keer keek zag ik ook echt wel dat het niet klopte hoorquote:
Totdat je met hem gaat spelen en dan is het een kut kaart.quote:
Ja inderdaad. Geniale stats maar echt kut spelen. Dat is Di Natalequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Totdat je met hem gaat spelen en dan is het een kut kaart.
Buh!?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:38 schreef ThadCastle het volgende:
Discount pack bij MyTeam. Eerste pack meteen nieuwe legend, nice,
Ok dat had ikniet door...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jonguh dat ik de 2e keer keek zag ik ook echt wel dat het niet klopte hoor
als het dan maar geen RW is want dan heb je een nutteloze kaartquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
LW volgens flashscore, RW volgens Tim.
Muller ST trouwens (volgens flashscore).
hij begon in ieder geval op links, weet niet of hij later veranderd is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
ssssstquote:
Die kop erbij ookquote:
Voor mijn gevoel RW zei ik, maar ik kon het niet echt fatsoenlijk inschatten. Vaag systeemquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PS4 and Xbox One looks the same as GTA 5.. real next gen will be on the PCquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:51 schreef wieisboos het volgende:
Bohhh Watch Dogs als het regent
http://www.liveleak.com/view?i=cfc_1400346978
Het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:54 schreef DutchSL het volgende:
Graphic hoeren, het gaat toch om de gameplay.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat heb jij goed gezien ouwe rakker
Kev kevquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat heb jij goed gezien ouwe rakker
die is idd gaafquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die eerste is tof, heb ik ook lang gehad
Heb atm dit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoi gerben ouwe fries van me
[..]
volgend jaar seizoenskaart excelsior
studeren?quote:
Studeer je bij Excelsior?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
studeren?
maar geen seizoenskaart nemen hoor![]()
wel af en toe wedstrijdje bezoeken als ze het halen
Heb jij soms een chromosoom te veel?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef Fokker101 het volgende:
denken jullie nou serieus dat ik dit allemaal meen leuk dit hooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar ik ga al weg
Van mij ook niet hoor. Best veel non raresquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hey Tim ik wil best een potje doen maar dit is geen goed team.
Koop eens NBA2k14quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoi gerben ouwe fries van me
[..]
volgend jaar seizoenskaart excelsior
ligt psn er echt uit, dan hoef ik hem ook niet op te starten.quote:
Opkkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef Fokker101 het volgende:
denken jullie nou serieus dat ik dit allemaal meen leuk dit hooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar ik ga al weg
Dit team staat verdedigend wel aardig maar het is totaal niet creatief.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Wat een schaakwedstrijd was dat DS2
Die rode kaart na 20min ofzo van mij hielp ook niet
okquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit team staat verdedigend wel aardig maar het is totaal niet creatief.
Ik ga wel een ander team gebruiken als we nog een potje doen.
quote:
In die vorige die ik won speelde je beter dan nu ja, maar hij viel ineens binnen terwijl ik echt non stop in de aanval was. Ik zat te experimenteren met swap wings steeds, maar dat bracht mijn spel nog weinig goeds.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
GG Tim, geen idee hoe ik dit heb gewonnen.. na rust bakte ik er niks van.
ik wacht wel evenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet even Fer kopen voor mijn random budget BPL team.. daarna kan ik wel.
Die was echt bizar jaquote:Op zondag 18 mei 2014 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beide Fers gescoord.. maar wtf gebeurde er bij mijn goal
quote:Op zondag 18 mei 2014 00:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu nog even een potje met het team met Choupo. Dat wordt wel het laatste potje dan.
Marchisio dus? Ik heb Vidal en zo slecht vind ik 'm niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
GG
Jackson begint eindelijk weer los te komen. Begon heel sterk, toen mislukte alles en nu werkt het weer beter. Pogba centraal en iemand met wat meer snelheid en aanvallende looplijnen op links werkt nu wel beter.
Misschien is hij in die rol wel beter. Ik heb hem als CM centraal gehad in 433(3) en als CDM in 442(2), 4222 en 433(3) en daar voegde hij weinig toe aan het spel.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Marchisio dus? Ik heb Vidal en zo slecht vind ik 'm niet.
Ik vond je aanval wel aardig, maar vooral op het middenveld won ik de slag vrij eenvoudig. Die eerste 2 wedstrijden stond je verdediging erg goed, bij die andere ook wat minder.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit speelde echt voor geen meter terwijl ik hiermee de meeste toernooien heb gewonnen.
Timmerd kun jij voor mij geen team maken voor ±600K.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien is hij in die rol wel beter. Ik heb hem als CM centraal gehad in 433(3) en als CDM in 442(2), 4222 en 433(3) en daar voegde hij weinig toe aan het spel.
Als er morgen 100k packs zijn koop ik hem nog wel. Heb nu idd Marchisio. Vidal moet die rol hetzelfde in kunnen vullen maar dan beter. Criscito op LB bevalt nu ook wel though, dat kan dan niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |