Buiten de site om kijken is niet mogelijk bij mij weten (of niet meer)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:28 schreef Cir het volgende:
de website is misschien overbelast ofzo... twee computers maar de4 stream blijft bufferen... is er een andere manier om de stream te bekijken buiten de website van utopia....?
trouwens misschien meer mensen die hier last van hebben.
En hij blijft bufferen zeg je? op meerdere PC's?quote:
Gewoon F5 gebruiken om te verversen dan gaat hij vanzelf wel een keer aan en als hij aan is neem je het kleine streampje er bij om te kijken of de andere werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:26 schreef Soury het volgende:
Ik ga even janken, de streams doen het niet meer.
Nope niks noppes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef D-B het volgende:
[..]
Gewoon F5 gebruiken om te verversen dan gaat hij vanzelf wel een keer aan en als hij aan is neem je het kleine streampje er bij om te kijken of de andere werken.
Ja, ik ook niet en was ook niet uitgelogd en nu wel...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef danilel het volgende:
kan niet inloggen, hebben meerdere daar last van??
Hij weigert iedere keer mijn inloggegevens..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:06 schreef danilel het volgende:
probeer het nog eens scherzo, ik ben weer ingelogd!
blijven proberen, had ik net ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:09 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Hij weigert iedere keer mijn inloggegevens..
Maar bedankt... Ik vloek wel door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |