had je moeten doen gewoon en klopt ook helemaal, maar ja tv hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat die slapjanussen nog geeneens een fatsoenlijke tijd boos op elkaar kunnen zijn.
Ik ga hier geen COS-discussie meer voerenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dus tik ik het hier, want daar zijn het er al genoeg die het doen
ik ook niet, helemaal geen zin inquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga hier geen COS-discussie meer voeren
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga hier geen COS-discussie meer voeren
Ik wilde ook eigenlijk alleen maar even melden dat ik er weer even klaar mee was... en dus hier zit...quote:
ik ken dat, ik trap er ook wel eens inquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik wilde ook eigenlijk alleen maar even melden dat ik er weer even klaar mee was... en dus hier zit...
Maar liet me door Joez toch weer verleiden er meer over te zeggen....
met je geile jogging broekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik wilde ook eigenlijk alleen maar even melden dat ik er weer even klaar mee was... en dus hier zit...
Maar liet me door Joez toch weer verleiden er meer over te zeggen....
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef isax het volgende:
[..]
met je geile jogging broek![]()
wacht hoe oud ben je?
ik ga losquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ja is wel geil een joginbroek, hangt alles lekker los
![]()
maar ik dacht ik hou me in, maar isax niet hoor![]()
![]()
Dat dus... maar dan met die pyjamadinges van jullie.... kan dus ook opwindend zijn..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ja is wel geil een joginbroek, hangt alles lekker los
![]()
maar ik dacht ik hou me in, maar isax niet hoor![]()
![]()
Let jij wel eens op hier in de SC...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef isax het volgende:
[..]
met je geile jogging broek![]()
wacht hoe oud ben je?
kom gewoon in de COS met je bagger!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat dus... maar dan met die pyjamadinges van jullie.... kan dus ook opwindend zijn..
ik zit inderdaad al heel de dag in mijn pyjama broek, zit heerlijk en zijn erg leuk tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat dus... maar dan met die pyjamadinges van jullie.... kan dus ook opwindend zijn..
Voel je niets vanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
zover ik weet is bijna iedereen boven de 30 hier, behalve isax
iedereen was haas van '81quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Let jij wel eens op hier in de SC...
Ik was ook van '81
ik uit '74quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef isax het volgende:
[..]
iedereen was haas van '81
moest wel even zeker weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |