quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik krijg frietjes![]()
zulke vrouwen zijn zo fake
Een banquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben ik de enige hier die geen streams heeft?
denk het, waarom niet danquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben ik de enige hier die geen streams heeft?
Daarom doen ze het nu ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit streams gehad.
waarom nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit streams gehad.
Zuur zeikwijf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer klaar met COS... Iedereen roept maar wat hij ziet of hoort, of het gaat over iets in het verleden....
Een serieus commentaar is zinloos, die leest niemand, laat staan dat je tijd hebt voor een serieuze discussie dan zijn ze toch al weer een pagina verder...
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer klaar met COS... Iedereen roept maar wat hij ziet of hoort, of het gaat over iets in het verleden....
Een serieus commentaar is zinloos, die leest niemand, laat staan dat je tijd hebt voor een serieuze discussie dan zijn ze toch al weer een pagina verder...
ik dacht juist ik ga daar ff kijken want hier is het rustigquote:
Oh sorry...quote:
klopt. ik kan daar ook echt niet serieus doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het doet me denken aan twitter.
Ik zie jou probleem niet zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oh sorry...
stap ik in jouw territorium natuurlijk....
Sorry ik was even eten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
ik dacht juist ik ga daar ff kijken want hier is het rustig
Daarom kom ik daar weinig. Als ik iets schrijf wil ik wel dat het gelezen wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
I rest my casequote:
geeft niet hoor heb vanmorgen vroeg ook een paar uur alleen hier gezetenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Sorry ik was even eten.![]()
Spaghetti was overigens wat weinig... zit te denken om nog even een hamburgertje te bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |