ik wil er ook geen sex mee, ik wil er alleen naar kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef Joezi het volgende:
Die kerels zijn allemaal impotent van de anabolenSommige zijn zelfs gecastreerd
ik ook niet, ik wil er ook alleen naar kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef isax het volgende:
ik hou niet van zulke mannen![]()
ik heb misschien alleen maar bad boy vriendjes gehad
maar probeer het nu anders te doen!
en worstelen
Geen probleemquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Joezi het volgende:
vrouwen behandelen mannen alleen maar als een stuk vlees
Dan was ik nu ook eten gaan maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
ik bedoel. wat zouden de heren nu doen als daar 20 playboy bunnies zouden rondlopen
ik denk niet veel meer dan![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent ook een Isa X-maal dus?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef isax het volgende:
ik hou niet van zulke mannen![]()
ik heb misschien alleen maar bad boy vriendjes gehad
maar probeer het nu anders te doen!
en worstelen
Zo de spaghetti staat op.quote:
ik krijg frietjesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zo de spaghetti staat op.
Maar eerlijk waar hoor... Om de een of andere reden loop ik niet echt warm voor dat soort onbereikbare vrouwen/meisjes....
wel roeren anders plakt de spaghetti aan elkaarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zo de spaghetti staat op.
Maar eerlijk waar hoor... Om de een of andere reden loop ik niet echt warm voor dat soort onbereikbare vrouwen/meisjes....
ja ja los gemaakt met vork... scheutje olie er in zorgt dat het minder plakt en straks even afspoelen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel roeren anders plakt de spaghetti aan elkaar![]()
en dat ken natuurlijk, ik probeerde ook maar een punt te maken![]()
ik hou ook van dom lullen
grote jongenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja ja los gemaakt met vork... scheutje olie er in zorgt dat het minder plakt en straks even afspoelen...
ik kapsalonquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik krijg frietjes![]()
zulke vrouwen zijn zo fake
oud klasgenoten ziet er uit alsof ze uit een strafkamp komtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik kapsalon![]()
ja duh, van top tot teen alles nep
ja ik heb het gezien van de weekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:18 schreef isax het volgende:
[..]
oud klasgenoten ziet er uit alsof ze uit een strafkamp komt
zo dun![]()
bij der playboy shoot hebben ze gewoon die ribben enzo gephotoshopped
absoluut niet gezond neequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:20 schreef isax het volgende:
[..]
ander oud klasgenootje staat op non actief omdat ze 3 cm te veel heup heeft.![]()
niet gezond man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |