ja das waarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik was ook vroeg wakker he (5.30).... en het gaat normaal al niet super vlot bij mij
Heb vaak wel een blikje in huis voor "noodgevallen"quote:
quote:
Ik koop die wel eens per ongeluk, ze lijken nogal op mekaar. Ik vind hem iets minder.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb vaak wel een blikje in huis voor "noodgevallen"![]()
Wel de sugarfree variant overigens...
Ik type idd ook blind (10 vingers) niet op school, maar een scheidegger opleiding geloof ik (wel weer in basisschooltijd).... ook op phone trouwens praktich blind met (x)T9quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja das waar![]()
en ik heb het voordeel dat ik nog heb leren typen op school, blind leren typen, dus ik ben redelijk rap met mijn toetsenbord, geef me niet een telefoon want dan bak ik er niet zoveel van
op de phone ben ik echt niet handig, ik heb pas sinds 5 maanden een modern toestel, ik heb mezelf bewust dom gehouden op dat gebied zodat ik ook niet de drang had om een mooi toestel te hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik type idd ook blind (10 vingers) niet op school, maar een scheidegger opleiding geloof ik (wel weer in basisschooltijd).... ook op phone trouwens praktich blind met (x)T9
Zorg jij eens voor het entertainment dan!quote:
Ik ben ook maar eens aan het kokenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zorg jij eens voor het entertainment dan!![]()
had jij die shoarma of was dat Brain?quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
had jij die shoarma of was dat Brain?
pfffff sjezus he, bijna weer een naam fout, geloof dat mijn hersens minder functioneren nu![]()
nog slechterquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb vaak wel een blikje in huis voor "noodgevallen"![]()
Wel de sugarfree variant overigens...
Mij doet het allemaal weinig moet ik eigenlijk bekennen... Maar als ik echt ingekakt ben en moet nog op stap... Heb ik iig het idee dat ik er nog het beste van heb proberen te makenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:06 schreef isax het volgende:
[..]
nog slechter![]()
ik kan zo slecht tegen caffeine dat ik niet eens tegen thee kan
ik had bubble tea gehaaldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mij doet het allemaal weinig moet ik eigenlijk bekennen... Maar als ik echt ingekakt ben en moet nog op stap... Heb ik iig het idee dat ik er nog het beste van heb proberen te maken
Heftig....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik had bubble tea gehaald
niet doorhebbende dat die asiaat echte thee gebruikte
dus heel de nacht wakker gelegen![]()
een keer de huisartsenpost bezogt omdat mijn venti starbucks niet decaf was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |