tja ik heb nog niets van joezi gezien en die beloofd me een datequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:19 schreef Inodder het volgende:
Kom maar op! Ik heb het goede voorbeeld reeds gegeven...
Nee gewoon Grote mond klein hartje...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
tja ik heb nog niets van joezi gezien en die beloofd me een date![]()
ik zeg het je, het is een player.
juist niet, een echte player had allang voor je deur gestaanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
tja ik heb nog niets van joezi gezien en die beloofd me een date![]()
ik zeg het je, het is een player.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist niet, een echte player had allang voor je deur gestaan
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee gewoon Grote mond klein hartje...Een player had al lang op je stoep gestaan toen hij de kans kreeg
dan weet ik nog niet wat je bent maar je spoort nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist niet, een echte player had allang voor je deur gestaan
redelijk voorspelbaar jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol wist dat deze TT geilneven aan zou trekken
En hij is er nog trots op ook gezien zijn reactie....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:23 schreef isax het volgende:
[..]
dan weet ik nog niet wat je bent maar je spoort niet
quote:
mij allemaal beetje aan het lijntje houdenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
En hij is er nog trots op ook gezien zijn reactie....
[..]
Dat is een dromedaris, die heeft maar één bultquote:
patience my love! True love won't diequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:23 schreef isax het volgende:
[..]
dan weet ik nog niet wat je bent maar je spoort niet
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een dromedaris, die heeft maar één bult
Altijdquote:
The dromedary (/ˈdrɒmədɛri/ or /-ədri/) also called the Arabian camel or the Indian camelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |