quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Not sure if serious
Maar hier is een centraal topic met meer ervaringen, begin daar even met lezen en evt reageren
SEX / [TVT] De Pil deel 13
je hebt ook antwoord gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:57 schreef blondje-030- het volgende:
ik ben 24 jaar en wou alleen vragen aan de dames of hun wisten wat het betekende over die menstruatie gedoe..
Blijkbaar weet je het niet zo goed, want dan had je even je bijsluiter doorgelezen en staat daar heel duidelijk dat je niet middenin je strip ineens moet stoppen omdat je een doorbraakbloeding hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:11 schreef blondje-030- het volgende:
laat maar ja jullie snapen mij niet.. ik weeet donders goed hoe de pil werkt ja. en over zwanger zijn weet ik niks nee ik lees afentoe hier en daar wat maar over is alles zo verschillend. het enigste wat ik niet begrijp ja is dat ik ma 2 daagjes hele lichte menstruatie heb gehad wat heel erg donker rood was. dat was alleen mijn vraag thats all of dat betekende dat ik zwanger ben of iets anders ja misschien heb een van de dames dit ook gehad dat dr tegen mij word gezegt nou meis maak je niet druk et is normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |