herkenbaar, had vandaag ook een peuk in de mond tijdens een slok.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Godverdegodver, asbakbrand, hij wil niet uit.
Dit is een doordenkertjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:16 schreef isax het volgende:
[..]
kriebels
one love
rups in reet
er ontstaan zachte gevoelens
kriebels
Hoe kwam die daaar dan in?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
herkenbaar, had vandaag ook een peuk in de mond tijdens een slok.
Dat heb ik snel afgeleerd peuken in flesjes gooienquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
dorstquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja was lang geleden dat me dat overkwamquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat heb ik snel afgeleerd peuken in flesjes gooien
truste wijfiequote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben nog steeds geen mannetje![]()
slaap lekker
sorry het is al erg laat, eeehhh erg vroeg eeehhhquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had je kunnen zien aan de naam van het gifje.
lekker doortrekken, het is nog geen eens lichtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sorry het is al erg laat, eeehhh erg vroeg eeehhh
ik geloof dat ik ook moet gaan slapen![]()
maar ik wil nog niet
zou niet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
lekker doortrekken, het is nog geen eens licht
Altijd judo en karate gedaan vanaf mijn 5de jaar daarna aikido en ninjutsuquote:
Cool, ik alleen tijdje judo tot oranje bandquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Altijd judo en karate gedaan vanaf mijn 5de jaar daarna aikido en ninjutsu
Ninjutsu wat wij doen is niet officeel ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Cool, ik alleen tijdje judo tot oranje band
doe dan gewoon dezequote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:31 schreef Braindead2000 het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
was in het nieuws gister of eergisterquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bestond hij al of heb je hem gemaakt?
laat maar kwartje valtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was in het nieuws gister of eergister
Welk nieuws?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was in het nieuws gister of eergister
nee bestond alquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bestond hij al of heb je hem gemaakt?
Ik weet niet eens meer wat ik allemaal keek. Ee vage film op sbs en nu discovery.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voel die liefde liesje, heb je echt de hele nacht filmpjes zitten kieken?
Gooi het eruit, hou je niet in ..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:47 schreef Miek37 het volgende:
Wat een HOER die Vanes, met dr veel te korte jurrekie en dr sleehakken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
chill man, heerlijke muziek gedownload vanmiddag en zit nu te luisteren
Jari was wel cool hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:47 schreef Miek37 het volgende:
echt wel en haar totale ontkenning van allesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:47 schreef Miek37 het volgende:
Haar dochter zag er op zich ook wel leuk uit, maar zou die niet over 5 jaar terug willen zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Punkert!![]()
Vond het zielig voor dat zoontje, wat een teringtokkie.
SL en alles met de mantel der Utopia liefde bedekt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja of een kopstoot, geen beelden van
uiteraard, maar via de 360 cam hebben we nog wat mee kennen krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:52 schreef Miek37 het volgende:
[..]
SL en alles met de mantel der Utopia liefde bedekt.
Dennis zei letterlijk: "ik laat me niet op mijn bek slaan".quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
uiteraard, maar via de 360 cam hebben we nog wat mee kennen krijgen
vandaar dat we weten dat er is geslagen of een kopstoot
En de grote mensenkenner Rienk vond nog wel dat Ruud zo gegroeid was.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
uiteraard, maar via de 360 cam hebben we nog wat mee kennen krijgen
vandaar dat we weten dat er is geslagen of een kopstoot
Ow ik had begrepen dat Dennis zelf dreigde met vertrek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dennis zei letterlijk: "ik laat me niet op mijn bek slaan".
Maar weet niet of Dennis wat terug heeft gedaan, want Dennis was bang dat hij eruit ging.
Uiteraard, we waren alleen even Isa, Dennis en Ron kwijt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:55 schreef Miek37 het volgende:
En nu? Iedereen op zn nest daar in de loods?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En de grote mensenkenner Rienk vond nog wel dat Ruud zo gegroeid was.
Ik hoop dat Dennis een blauw oog heeft dan kunnen ze het niet meer ontkennen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dennis zei letterlijk: "ik laat me niet op mijn bek slaan".
Maar weet niet of Dennis wat terug heeft gedaan, want Dennis was bang dat hij eruit ging.
daar hoop ik dus ook opquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dennis een blauw oog heeft dan kunnen ze het niet meer ontkennen.
Weet alleen vanaf hier dat Ruud naar de ZK werd geroepen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:56 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow ik had begrepen dat Dennis zelf dreigde met vertrek.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:57 schreef Miek37 het volgende:
Het kapsel van Billy vind ik dan wel weer heel toepasselijk, asgrijs van boven, nicotinegeel van onder en dat samengesteld met zwart garen!
Nah dan komt de door Marcel meegenomen make-up wel weer goed van pas.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dennis een blauw oog heeft dan kunnen ze het niet meer ontkennen.
waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nah dan komt de door Marcel meegenomen make-up wel weer goed van pas.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:00 schreef Miek37 het volgende:
Anyway, morgen dan eindelijk Emil in zn roze broekje..
Kinky! En dan als beloning een houten belt!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]mooie wisseling
![]()
ik weet niet of ie roze is, geloof dat ie een utopia broek kreeg ofzo, we zullen zien
Wordt "Hell on earth"quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:00 schreef Miek37 het volgende:
Anyway, morgen dan eindelijk Emil in zn roze broekje..
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kinky! En dan als beloning een houten belt!
Yep, morgen na het gala 24 uur aanvraag!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wordt "Hell on earth"
Emil weet morgen van die ruzie, de helft van het zooitje is laveloos of lam van de drank, denk einde Emil morgen.
Nog even worstelgala, en dan done.
Script ?
ik ga denk ik echt niet slapen, want de wekker gaat inderdaad vroeg en dan kan ik dat gelijk volgen, want ja emil gaat zwaar pissed zijn door die egoisten allemaal. echt briljantquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wordt "Hell on earth"
Emil weet morgen van die ruzie, de helft van het zooitje is laveloos of lam van de drank, denk einde Emil morgen.
Nog even worstelgala, en dan done.
Script ?
ja het is natuurlijk al laat dus dan functioneren sommige lichaamsfuncties niet helemaal meerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:03 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb een giegeltje van de knoflooksaus zeg.
levert allemaal mooie en emotionele beelden opquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hahaha, ja past prima bij het hele fake gebeuren.
We BBQ-den om 19uur, maar het komt nu pas los geloof ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja het is natuurlijk al laat dus dan functioneren sommige lichaamsfuncties niet helemaal meer
Wou nog een poll aanmaken, maar weet niet hoe het moet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Yep, morgen na het gala 24 uur aanvraag!
10 uur is de planningquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe laat is dat worstelgala afgelopen?
Kwenie, het begint om 19 uur dus ik denk 21 uur hooguit een uurtje later.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe laat is dat worstelgala afgelopen?
Ik denk dat er ook een paar stiekem hun bed in duiken gedurende de dag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wou nog een poll aanmaken, maar weet niet hoe het moet.
Wie gaat er morgen, ondanks drankverbod, toch zuipen.
Ik zeg:
Vanessa
Billy
Charlotte
Laura
Ruud
Wie jullie ?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We BBQ-den om 19uur, maar het komt nu pas los geloof ik.
Vanes en Lot!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zeg:
Vanessa
Billy
Charlotte
Laura
Ruud
Wie jullie ?
ben het eens met dit lijstjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zeg:
Vanessa
Billy
Charlotte
Laura
Ruud
Wie jullie ?
ruud zeker na vanavondquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook een paar stiekem hun bed in duiken gedurende de dag.
Anyways, Emil raakt morgen over de zeik, er gaan mensen zich niet aan de afspraak houden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben het eens met dit lijstje
oh en onze heumo ook denk ik
Die gaat echt kwaad worden. Worstelen is zijn leven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Anyways, Emil raakt morgen over de zeik, er gaan mensen zich niet aan de afspraak houden.
absoluut, ken niet missenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Anyways, Emil raakt morgen over de zeik, er gaan mensen zich niet aan de afspraak houden.
Ach, ik gun Emil een waardig afscheid, hij regelt wel alles van tevoren, ben bang dat een deel van die 'MENSEN" er een rotzooi van maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut, ken niet missen![]()
ik zeg, ik hou ervan
![]()
Wie lager er dan op bed toen hun aaan het feesten waren?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:13 schreef ChocoFan het volgende:
ze zijn lang doorgegaan met de alcohol, toen de ruzie, het is laat geworden
dus ik denk een prima combinatie voor chagerijnige mensen morgen die moeten werken maar dat niet gaan willen![]()
ja dat wel, als ie gaat en ze maken er morgen een zooitje van dan is het gewoon kut voor hem. dat snap ik helemaal, alleen snappen ze dat daar geloof ik dus niet in hun ikutopiaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, ik gun Emil een waardig afscheid, hij regelt wel alles van tevoren, ben bang dat een deel van die 'MENSEN" er een rotzooi van maken.
Die is kwaad, Billy genomineerd en Isa de credits voor de koeien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:15 schreef Miek37 het volgende:
Ik begrijp alleen nog niet helemaal waarom Ruud ineens zo pissed off zn nest uitkwam, die loopt zelf hele nachten te narren?
geen idee, het ging echt wel snel allemaalquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:15 schreef Miek37 het volgende:
Ik begrijp alleen nog niet helemaal waarom Ruud ineens zo pissed off zn nest uitkwam, die loopt zelf hele nachten te narren?
Werd Gio gestuurd door Emil?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat wel, als ie gaat en ze maken er morgen een zooitje van dan is het gewoon kut voor hem. dat snap ik helemaal, alleen snappen ze dat daar geloof ik dus niet in hun ikutopia
Opsomming van frustraties en dan afreageren op Dennis dus?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die is kwaad, Billy genomineerd en Isa de credits voor de koeien.
En hij kreeg vandaag een veeg uit de pan van Isa omdat het met de koeien en kippen wéér niet goed was gegaan.
ja dat klopt aardig naar mijn meningquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:19 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Opsommimg van frustraties en dan afreageren oo Dennis dus?
Yep, want Gio viel Isa aan, en Dennis, en zelfs Lot, vielen Isa bij.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:19 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Opsomming van frustraties en dan afreageren oo Dennis dus?
toch viel gio niet gelijk isa aan, ok hij gaf een opmerking dus een soort van aanval maar hij wilde doorgaan naar de rest, alleen pikte isa dat dus niet en toen ging het losquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Yep, want Gio viel Isa aan, en Dennis, en zelfs Lot, vielen Isa bij.
Toen begonnen ze tegen Dennis, Dennis kreeg wel hulp van Isa.
ik snap er ook geen reet van maar het was wel ff sensatie en daar hou ik vanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:23 schreef Miek37 het volgende:
Die Gio snap ik dan echt niet met zn pauwenkreten in de nacht en dat geroep en gejoel op dat luchtkussen tot 4 uur 's nachts terwijl er B&B gasten waren.![]()
Ga je echt opblijven Choco?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga naar bed. Ik wil vanmiddag nog even lekker in de zon zitten. Goodnight.
[ afbeelding ]
Wel, duidelijk op het filmpje in film topic te zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch viel gio niet gelijk isa aan, ok hij gaf een opmerking dus een soort van aanval maar hij wilde doorgaan naar de rest, alleen pikte isa dat dus niet en toen ging het los
ja dat klopt wel ongeveerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:25 schreef Punkman het volgende:
Betere omschrijving, alle pijlen van Gio waren gericht op Isa, Dennis en Lot namen het voor Isa op.
Gio zei "jij loopt altijd te zeuren dat we stil moeten zijn, en nu loop jij te zingen ? "
Toen zeiden Lot en Dennis er wat van, en toen ging het naar Dennis.
Dennis zei "jij hoort mij nooit, nooit, lul niet"
Dat ging toen verder en toen kwam Ruud erbij over dat hij Dennis ook vaak hoorde, en Dennis zei weer "Jij hoort mij niet gozer, onmogelijk" toen SL.
Ik zou het ook niet pikken, opzouten met die klapmongool!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch viel gio niet gelijk isa aan, ok hij gaf een opmerking dus een soort van aanval maar hij wilde doorgaan naar de rest, alleen pikte isa dat dus niet en toen ging het los
ik weet het ook niet meer precies, bepaalde gedeeltes van mijn hersens functioneren minder nuquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel, duidelijk op het filmpje in film topic te zien.
trustequote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet pikken, opzouten met die klapmongool!![]()
M'n Samsungetje mot aan de lader zegtie.. ga ik ook maar ff opladen trusten peops.![]()
![]()
Da's niet eerlijk, ik verwees jou eerder naar het filmpje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het ook niet meer precies, bepaalde gedeeltes van mijn hersens functioneren minder nu
vandaar ook mijn verwijzing naar het filmpie
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, ik verwees jou eerder naar het filmpje.
Zou graag willen, maar mijn lichaam zegt nee..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat kan, ik geloof je meteen
ga jij ook nog weg of ga je ook de uitdaging aan van een nachtje door en alles vroeg gaan volgen
geloof dat mijn lichaam over dat punt heen isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou graag willen, maar mijn lichaam zegt nee..
Zullen we dat maar doen ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geloof dat mijn lichaam over dat punt heen is
of het moet weer komen
ik merk het wel
zal ik maar zwaaien dan![]()
![]()
en welterusten zeggen
was gezellie allemaalquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zullen we dat maar doen ?
Ik heb genoten van het galgje spelen, iets minder plezier met dat voetbalspelletje.
Maar het was me een waar genoegen.
Morgen weer even oefenen toch, zullen we even die 2 gozers aanpakken !
Welterusten, was leuk
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was gezellie allemaal
slaap lekker jij
ik blijf nog ff
en morgen/vandaag maken we gehakt van ze
waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:38 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten voor straks. zie je morgen dan wel weer.![]()
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
onder het mom we moeten ook nog iets gezonds doen
ga ik nu een salade eten![]()
thanksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 05:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Ik ga nog een poging wagen.![]()
![]()
Dan zal ik je nog maar wat slimmer maken...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 06:17 schreef ChocoFan het volgende:
en uit mezelf mijn eerste youtube filmpje![]()
ik word met de dag slimmer hier![]()
en ik moest deze gewoon delen, ben nog steeds wakker en moest er erg om lachen![]()
gehaxtballquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was gezellie allemaal
slaap lekker jij
ik blijf nog ff
en morgen/vandaag maken we gehakt van ze
quote:
Hehe eindelijk....quote:
Het hekje plaatsen!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:35 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Lig je nog heerlijk te doezelen? Wat gaan we doen vandaag?
hey ik was al even wakkerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hehe eindelijk....
Waar blijft de rest?
kom op ouwe je kan hetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:39 schreef Inodder het volgende:
Ik moet 3 wasjes draaien, eingenlijk nodig met met de tuin/terras achter aan de gang, maar daar heb ik geen zin in en dus lekker schijt aan.
O en een fietsband goed nakijken en plakken... (was al 2x eerder lek dus even goed naar kijken ditmaal...)
I think I can I think I can....quote:
midlife crisisquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
I think I can I think I can....
I just dont want to
Ik ga er van uit dat ik al wel over de helft benquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ik al wel over de helft ben
Damn Je moet wel een heel fijn leven hebben als je zo blij kan worden van een hekje rond je tuin...quote:
Nee maar de 28 al RUIM gepasseerd.quote:
Ik vind het hekje gewoon zo überschattig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Damn Je moet wel een heel fijn leven hebben als je zo blij kan worden van een hekje rond je tuin...
Of juist niet.... dat je al blij word van een hekje om je tuin. In dat geval heb ik met je te doen.
Dat lijkt me best tofquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het hekje gewoon zo überschattig.
En ik word altijd megablij van gekke dingen.
Wiesdadan? Joezie zeker? Ik kan het bijlezen hier niet meer bijhouden namelijk.quote:
Die ligt nog bij jou in bed zekerquote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
De kringloopwinkel had een minifrituurpan, en hij doet het.
Ik had er al 1 maar die is stuk gegaan.
Nu nog even over de markt slenteren.
White picket fence?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:47 schreef mootie het volgende:
Ik vind het hekje gewoon zo überschattig.
En ik word altijd megablij van gekke dingen.
Het is een mini-frituurpan hè. Er past net een bitterbal in.quote:
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Wiesdadan? Joezie * zeker? Ik kan het bijlezen hier niet meer bijhouden namelijk.![]()
Vanavond..... BBQ![ afbeelding ][ afbeelding ]
Zó gezellig een feestelijk altijd!
Vooral omdat je om vier uur al aan de wijn begint met je knar in de zon. Echt láát wordt het dan ook zelden, wat fijn voor de buren is.![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een mini-frituurpan hè. Er past net een bitterbal in.
UTO / [UTOPIA SC #100] HAPPY 100th SC!! Everybody cum and celebrate!!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Wiesdadan? Joezie zeker? Ik kan het bijlezen hier niet meer bijhouden namelijk.![]()
Vanavond..... BBQ![ afbeelding ][ afbeelding ]
Zó gezellig een feestelijk altijd!
Vooral omdat je om vier uur al aan de wijn begint met je knar in de zon. Echt láát wordt het dan ook zelden, wat fijn voor de buren is.![]()
Heb de streams ook voor de verandering weer een keer aan...quote:
quote:
Zonder dat stukje extra info was het een erg vage post iddquote:
zo een?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Er past wel een kroket in. Een frikandel moet wel in 2 stukken.
Wat menen "jullie" dat "We" de afgelopen dagen gemist hebben dan?quote:
Dan lijkt me dus echt helemaal niks he....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik mocht gisteren groente friet proeven bij de appie, dezelfde hoeveelheid vet,alleen dan met witte bonen, wortels en andere groenten die je niet terug kon proeven nadat ze gefrituurd waren en ws ook van de dagelijkse vitamines ontnomen waren.
Het smaakte niet vekeerd trouwens.
Opzich vond ik het wel lekker, maar dat kwam ws meer omdat het gefrituurd was en dat de korst zo zout was, dat je de 'groentjes' amper kon onderscheiden en omdat ik er mayo bij mocht doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan lijkt me dus echt helemaal niks he....![]()
Ik hou het wel bij aardappels en vlees...
alhoewel... Loempia zit ook groente in
Zo kun je piepschuim nog smakelijk makenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich vond ik het wel lekker, maar dat kwam ws meer omdat het gefrituurd was en dat de korst zo zout was, dat je de 'groentjes' amper kon onderscheiden en omdat ik er mayo bij mocht doen.
Lezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb de streams ook voor de verandering weer een keer aan...
Maar wat doe je in de COS?
Wat valt hier nou voor commentaar op te leveren?
me vol proppen? met ham kaas croissants?quote:
Is een goede Thriller geen leuke optie?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:20 schreef Miek37 het volgende:
Zit nog in dubio, wordt het Dolf Jansen, een detective of het worstelgala vanaaf..
LOL!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:55 schreef Inodder het volgende:
Dat die COSsers me negeren ben ik wel gewend...
Maar Liesje
Heb je een mooi kleurtje gekregen? Wel goed je lichaam ingesmeerd he, de zon kan al verraderlijk fel zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Ik zat lekker in de tuin, maar nu is mijn zon op en ga ik verder liggen lezen op bed.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Ik zat lekker in de tuin, maar nu is mijn zon op en ga ik verder liggen lezen op bed.
Ik heb het plan om een SC promotie team in te gaan hurenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
me vol proppen? met ham kaas croissants?
Nee hoor... Heb er maar 3 op vanmiddag
Lekkere dames in te korte rokjes?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb het plan om een SC promotie team in te gaan huren
Komt die op tv vanavond?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Is een goede Thriller geen leuke optie?
Op bed? tis 15:30u! Je lijkt wel een Utopiaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Dat zou maar saaie statische beelden opleveren denk ik...quote:
quote:
Wellicht kan je een deal maken met hot peppers prague... Die doen ook promoties geloof ik...quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kijk die eet tenminstr een beetje beschaafd, niet dat geprop zoals Joezi doet.
O, da's geen probleem dus. Beter dan andersom!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Er past wel een kroket in. Een frikandel moet wel in 2 stukken.
Ik dacht even dat het heel ergens anders over ging.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O, da's geen probleem dus. Beter dan andersom!
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het heel ergens anders over ging.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het heel ergens anders over ging.
ben nog steeds dirty minded gelukkigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:12 schreef Gert het volgende:
Deze is ook mooi. Weet niet of het zo moeilijk was omdat ik een extreem dirty mind heb, maar ik vond het nog best even lastig om te zien hoe het werkelijk "zit".![]()
[ afbeelding ]
Lekkâh.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben nog steeds dirty minded gelukkig
Heb jij een COS BBQ? Waarom zijn wij niet genodigd?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekkâh.![]()
Ah, de gasten. BBQ-en en aan de drank.![]()
Fijne avond en bis zum späterder... vielleicht!
Is idd moeilijk te zien... Heb vaker van dat soort foto's gezien... ook iets met een arm... Erg vermakelijk!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:12 schreef Gert het volgende:
Deze is ook mooi. Weet niet of het zo moeilijk was omdat ik een extreem dirty mind heb, maar ik vond het nog best even lastig om te zien hoe het werkelijk "zit".![]()
[ afbeelding ]
Dan houden Joezi en ik wel een eigen SC-BBQ.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekkâh.![]()
Smakelijk!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekkâh.![]()
Erg smakelijke Spaghetti Bolognese.... Met Gehaktballen!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat ga jij eten vanavond? Weer wat bestellen? Ik twijfel nog een beetje.. Misschien mijn nieuwe grillpan uitproberen die ik vorige week bij de Ikea heb gekocht, ben er best wel nieuwsgierig naar. Volgens mij kun je daar zonder olie op grillen!
Hoop ik ook... Pics please!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]Hai Isaxxx. Lekker weertje he, wat heb je aan vandaag? Iets luchtigs mag ik hopen?
mijn onesie, sorryquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]Hai Isaxxx. Lekker weertje he, wat heb je aan vandaag? Iets luchtigs mag ik hopen?
Goed niet, maar zal vast wel lukken.... temperatuur van de pan laag houden, en wat water toevoegen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:27 schreef Joezi het volgende:
Dat klinkt verdomd lekker zeg, dat recept ken ik ook. Daar heb ik volgens mij nog een restje van in de vriezer. Maar ben denk ik te laat om te ontdooien. Zou ik dat op die grillpan goed kunnen opwarmen?
Goed bezig!quote:
krijg je dan een cameltoe?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:35 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn benen zijn maar ietsje te langnormaal kan ik die dingen niet dragen
Kan stiekem op een rare manier nog eigenlijk best sexy nou ja das niet het goede woord.... Opwindend zijn...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:35 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn benen zijn maar ietsje te langnormaal kan ik die dingen niet dragen
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan houden Joezi en ik wel een eigen SC-BBQ.![]()
Sexy blote enkels dusquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:37 schreef isax het volgende:
[..]
ergerik heb benen die niet eindige lijkt wel
serieus?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kan stiekem op een rare manier nog eigenlijk best sexy nou ja das niet het goede woord.... Opwindend zijn...
Yep....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:39 schreef isax het volgende:
[..]
serieus?![]()
ik vind het alles behalve opwindend.
Niets er onder is idd bijna een vereiste....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:46 schreef isax het volgende:
[..]
als de rits open is en er niets onder zit?
nee maar wel een coltruiquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niets er onder is idd bijna een vereiste....
Maar je gaat me toch ook niet vertellen dat je daar normaal een BH onder draagt? Een slip okay...
ik ging er altijd heen als klein kindjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
daar ben ik vroeger een keer uit gezetZwemmen met het voetbalteam
We gingen met blote konten van die glijbanen, dat gaat hard joh!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik ging er altijd heen als klein kindje
was 5 minuten fietsen![]()
heb er geloof ik zelfs nog zwemles gehad
viespeukquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
We gingen met blote konten van die glijbanen, dat gaat hard joh!
Dan snap ik dat je je niet sexy voeltquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je je niet sexy voelt
Na het douchen ook even wat gemakkelijks aangetrokken...quote:
jij verwacht veel lekkere wijven bij dat worstellenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Na het douchen ook even wat gemakkelijks aangetrokken...
[ afbeelding ]
Ga je er heen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:05 schreef isax het volgende:
[..]
jij verwacht veel lekkere wijven bij dat worstellen
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wacht, dat was echt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Uiteraard... daarom is ie ook weer weg.... Ik wacht niet tot het topic dicht is....quote:
het word kinky hierquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Uiteraard... daarom is ie ook weer weg.... Ik wacht niet tot het topic dicht is....![]()
ik blijf wel kijken danquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:14 schreef isax het volgende:
[..]
het word kinky hier
misschien moet ik mijn breezertjes laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |