Krijg je niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Si vous mourez, je voudrais avoir votre voiture. Et votre petite amie.
Dit dacht ik ook al, gewoon ruime indekking van de fabrikant om rechtszaken oid te voorkomen. Ik ga het morgen proberen. Als ik dood ben kom ik wel bij je spoken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:54 schreef Mobster273 het volgende:
THT datum is alleen maar om klachten te voorkomen, op uitzonderingen na is alles (ruim) langer houdaar dan vermeld is.
En zoals Helsinki zegt, gewoon proberen, als het niet goed meer merk je dat echt wel
OK, tot morgen!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook al, gewoon ruime indekking van de fabrikant om rechtszaken oid te voorkomen. Ik ga het morgen proberen. Als ik dood ben kom ik wel bij je spoken.
En mosselen uit blik?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:35 schreef Ole het volgende:
Mosselen niet eten als ze over datem zijn. Eten uit blik kun je jaren later nog gewoon eten.
Komt zeer waarschijnlijk door de conserveermiddelen die ze er weigeren in te stoppen. Nee, dan heb ik ook liever een iets minder biologisch verantwoord pakje bloem.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef Piger het volgende:
Droog voedsel kan je gewoon jarenlang bewaren. Niks mis mee. De smaak schijnt hooguit minder te worden. Geen idee of dat klopt.
Enige waar je met problemen mee kan krijgen is te biologisch bloem/haver etc. Ik heb wel eens zo'n pak vol maden gehad. koop ik toch liever supermarkt 'kwaliteit'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het al die tijd droog, koel en afgesloten heeft gestaan dan is het prima bruikbaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:11 schreef sieske het volgende:
mijn vriendin heeft een pak koekjesmix wat een jaar over de datum is. Nadat we uitgelachen waren zei ik dat het pak vast nog bruikbaar is. het is poedermix. Als haar vriend volgende week dood is, weet ze me te vinden zei ze. Is vast nog wel goed toch??
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
Houdbaarheidsdatums zijn bedacht door de Illuminati
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |