een candlelight muziekje erbij, nou dan moet je eens zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Cursief lukte niet op de Ipad, dan wordt het nog gedichteriger.
internetquote:
ik ben er echt blij mee. heb er altijd al een gewild. waar je een kind toch niet blij mee kan maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mooi hoor
the lady in red![]()
is alleen een beetje lang
maar echt wel een mooie pop zeg^O^
Met die zware stem er onder ... Prachtig...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
een candlelight muziekje erbij, nou dan moet je eens zien.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Met die zware stem er onder ... Prachtig...
mmmmquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Met die zware stem er onder ... Prachtig...
eigenlijk nooit. is niet mijn ding om te kijken want dan kom ik er zelf nooit meer achter uitquote:
moodquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
eigenlijk nooit. is niet mijn ding om te kijken want dan kom ik er zelf nooit meer achter uit![]()
wel paar keer gezien. dat winkeltje waar ze stofjes kopen ga ik wel eens heen.
volgende week finalequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Moots, op welke aflevering zit survivor nu?
wat is dat nu weer dan ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Oh, dan hoef ik dat niet te zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
scripted reality, soort expeditie robinson, niks aan
wilde net zeggen...enigste wat daar niet gescript is is waarneer iemand gaat schijten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik dat niet te zien.
Hou niet van gescript.
Alhoewel ik wel weer Utopia volg ..
Heel het leven is gescript.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik dat niet te zien.
Hou niet van gescript.
Alhoewel ik wel weer Utopia volg ..
bijna alles is gescript op tvquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
scripted reality, soort expeditie robinson, niks aan
Hmm 12 dacht ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Oh dat is wat veel om even in te halen. Had wel zin in een marathon en dan aanhaken, is het een leuk seizoen?quote:
En Survivor South Africa is dit seizoen eigenlijk veel leuker!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
haha ik hoor ineens de stem roepen, BILLY NAAR HET SCHIJTHUISquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
wilde net zeggen...enigste wat daar niet gescript is is waarneer iemand gaat schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |