Mail de uitgever van het boek met de juiste oplossing.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen ideeNormaal gesproken bestaat mijn voorbereiding eigenlijk uitsluitend uit oude tentamens oefenen bij gebrek aan tijd, nu besloten het dit kwartiel maar eens anders aan te gaan pakken
Gewoon lekker relaxed aanpakken joh, drie kwartier werken, kwartier pauze.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:33 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen morgen de hele dag sommen te gaan oefenen van sterkteleer. Zie er nu al tegenop.
Als je nu nog veel moet weten ben je verkeerd bezig. Dat of faalgeneratie 2014quote:Op zondag 18 mei 2014 21:09 schreef Rezania het volgende:
Sowieso rustig in EXA dit jaar. Ook voor biologie, scheikunde en natuurkunde weinig vragen.
Gelukkig is de UB wel lekker koel.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Hele nacht wakker gelegen omdat ik gisteren pas om vier uur uit bed was en omdat het een fucking Finse sauna op m'n ghettokamertje wasNu alweer een uur in de ub uit m'n neus aan het vreten
Ieder jaar is een faalgeneratie als je die klachten tegenwoordig ziet.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:33 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Als je nu nog veel moet weten ben je verkeerd bezig. Dat of faalgeneratie 2014
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ieder jaar is een faalgeneratie als je die klachten tegenwoordig ziet.
De N-term wordt niet beïnvloed door het aantal klachten maar door de inhoud ervan.quote:
Laat ons het lekker geloven, we leren het achteraf wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
De N-term wordt niet beïnvloed door het aantal klachten maar door de inhoud ervan.
En klagen voor een hoger cijfer is sowieso een trieste faal.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:17 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Laat ons het lekker geloven, we leren het achteraf wel.
Je had iemand (ik heb geen idee meer wie) uitgelegd dat differentieren van de kwadratische functie + de afgeleide gelijkstellen aan 0 makkelijker is dan kwadraatafsplitsen/(-b/2a). Daar leerde ik ook weer vanquote:Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef Rezania het volgende:
Krijg ik zomaar credit voor iets wat ik niet heb gedaan in het wiskundetopic. Wat is deze?
Ik kan het me dus totaal niet herinneren, maar oké.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:56 schreef netchip het volgende:
[..]
Je had iemand (ik heb geen idee meer wie) uitgelegd dat differentieren van de kwadratische functie + de afgeleide gelijkstellen aan 0 makkelijker is dan kwadraatafsplitsen/(-b/2a). Daar leerde ik ook weer van
Ik was degene die je bedankte
Heb je je ondertussen al aangemeld bij een studievereniging?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:07 schreef Novermars het volgende:
Iemand van de RUG hier ervaring met Calculus 3? ('t Liefst iemand die het vak dit jaar volgt, volgens mij hebben ze het programma omgegooid...)
Goed dat je het zegt, was het alweer vergeten. Straks even het formulier uitprinten en dan even kijken waar ik deze moet inleveren. (FMF)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Heb je je ondertussen al aangemeld bij een studievereniging?
Los daarvan: Calculus 3 is inderdaad nieuw dit jaar, hiervoor was er een speciale natuurkunde variant en een speciale wiskunde variant voor Calculus 3, nu hebben beide studies dezelfde Calculus 3
Vandaag ook van 9 tot half 7 bezig geweest. Net even van 't weer genoten en nu weer voorbereiden voor morgenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:32 schreef Rezania het volgende:
Verslagen schrijven.Geen zin in.
Maar wel fijn, nog twee weken en dan zijn er nog maar één vak en een simpel practica over.
Ik hoop dat je wetenschappelijk beter schrijft!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:32 schreef Rezania het volgende:
Verslagen schrijven.Geen zin in.
Maar wel fijn, nog twee weken en dan zijn er nog maar één vak en een simpel practica over.
Jaja, komt goed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wetenschappelijk beter schrijft!
quote:
Word gebruikenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:36 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand hier misschien hoe ik punt 3.1, 3.2 en 3.3 naar binnen kan laten springen? Een tab ervoor doen verneukt alles.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |