SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verderGroot fan van User Wotte
De kou viel mee... Lekker zonnen in de luwte en het water was verwarmd..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja was het niet koud E_O?
He lekker, weekend! En nog mooi weer ook!
Ohhh ik dacht dat je gewoon ergens het water in dook. Verwarmd, dat is luxe zeg. Maar wel lekker zwemmen. Ga dat binnenkort ook weer eens doen. In zeequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De kou viel mee... Lekker zonnen in de luwte en het water was verwarmd..
Ben verbrand
Er is niks lekkerder dan zwemmen in zeequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat je gewoon ergens het water in dook. Verwarmd, dat is luxe zeg. Maar wel lekker zwemmen. Ga dat binnenkort ook weer eens doen. In zee
Nou ja, het is ook weer geen Longcat (een plaatje van zo'n 100 pixels breed en 50.000 pixels langquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:09 schreef essnhills het volgende:
Hihi, ik klikte net voor de lol op het gedichtje in de spoiler. Wat is het ook een lang ding hè?
Was werken en hardlopen dus neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
Scrummie! Je kijkt toch wel naar de topshow he? Het is hilarisch
Nee dat nou ook weer niet neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook weer geen Longcat (een plaatje van zo'n 100 pixels breed en 50.000 pixels lang)
Ja Bossie en echt het is een topshow. Heb zó gelachen!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was werken en hardlopen dus nee. Maar, mp4 zal zo wel komen en dan gaat het los! Een groene vriend, en verstand op 0, en lachen gieren brullen maar! Wie is er gast? Bossie?
Het is echt een mooi gedicht Essquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet nee
Het duurde wel lang om het allemaal aan elkaar te schrijven
Ben benieuwd dus!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja Bossie en echt het is een topshow. Heb zó gelachen!
De bus van Lowie. Meer zeg ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben benieuwd dus!. Heerlijk, vrijdagavondjes met topshow.
quote:
Echt niet! Nouja, VI kijken, samen met jou op de bank. Dat zou het nog beter maken natuurlijk, schoonheidquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De bus van Lowie. Meer zeg ik niet![]()
Ja geen beter begin van het weekend Scrum
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt niet! Nouja, VI kijken, samen met jou op de bank. Dat zou het nog beter maken natuurlijk, schoonheid
Ja jij ging na een tijdje rijmen opeens slapenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, er zitten ook een paar strofen van mij bij. Was ik bijna vergeten.
Partypooper hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij ging na een tijdje rijmen opeens slapen
Ja echtquote:
Nee, waardeloos mensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Je kunt niet bouwen op die Lavenderr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |